und wieso leider? was muesch du mit em auto um e barfi kurve und mit em gaspedal spiele?Brandstifter hat geschrieben:Also ych ha mit em Gaspedal gspielt. Und denn - das isch am Barfi gsi - händ si mi au verzeigt. Jetzt han ych e Buess beko vo sfr. 1000.-- und s Billet fyr e 2 Monat ewäg. Ych ha denn aber e Kurs könne binere Psychologin mache (6 Obe à 2 Std. fyr Fr. 785.--) druff abe han ych denn s Billet e Monat friener beko....
Leider isch das eso
Verzeigung wegen quitschende Reifen!?
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Und eine wo bsoffe öbber übere Huffe fahrt, chunnt öbbe mitere ähnliche Strof drvo. Die sin doch nid ganz bache!Brandstifter hat geschrieben:Also ych ha mit em Gaspedal gspielt. Und denn - das isch am Barfi gsi - händ si mi au verzeigt. Jetzt han ych e Buess beko vo sfr. 1000.-- und s Billet fyr e 2 Monat ewäg. Ych ha denn aber e Kurs könne binere Psychologin mache (6 Obe à 2 Std. fyr Fr. 785.--) druff abe han ych denn s Billet e Monat friener beko....
Leider isch das eso

's Runde muess ins Eggige!
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Wie tief muss man sinken, dass man sein Ego aufpolieren muss, indem man am Samstag runden um den Barfi fährt?Brandstifter hat geschrieben:Also ych ha mit em Gaspedal gspielt. Und denn - das isch am Barfi gsi - händ si mi au verzeigt. Jetzt han ych e Buess beko vo sfr. 1000.-- und s Billet fyr e 2 Monat ewäg. Ych ha denn aber e Kurs könne binere Psychologin mache (6 Obe à 2 Std. fyr Fr. 785.--) druff abe han ych denn s Billet e Monat friener beko....
Leider isch das eso

- Modern Times
- Benutzer
Im Ostblock kostet's 350.-:
http://www.ignoranz.ch/forum/6_1073_0.html
http://www.ignoranz.ch/forum/6_1073_0.html
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem!
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
Wenn das scho machsch müesstisch au no gnueg Gfühl für d'Kupplig ha und Power unter dr Hube damit s'denn bi Bedarf schnäll vorwärts goht, isch jo rächt peinlich wenn eine uf Krass machsch und denn s'Billet muesch abgäh. Ich hoff si händs dr am Barfi mit vielne Schauluschtige so wäggno, dass es jede gseh het.Brandstifter hat geschrieben:Also ych ha mit em Gaspedal gspielt. Und denn - das isch am Barfi gsi - händ si mi au verzeigt. Jetzt han ych e Buess beko vo sfr. 1000.-- und s Billet fyr e 2 Monat ewäg. Ych ha denn aber e Kurs könne binere Psychologin mache (6 Obe à 2 Std. fyr Fr. 785.--) druff abe han ych denn s Billet e Monat friener beko....
Leider isch das eso

-
- Erfahrener Benutzer
bsoffe fahre gid mind. 3 mönet entzug, plus e happigi geldstrof.. ich nime ah, dass er scho vorakte gha hed,sust gäbts chum gad 2 mönet entzugpenalty hat geschrieben:Und eine wo bsoffe öbber übere Huffe fahrt, chunnt öbbe mitere ähnliche Strof drvo. Die sin doch nid ganz bache!![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Ah nai, sone beese abr au.PeppermintPatty hat geschrieben:khunnt druf a ob gheitzt bisch wiene blöde - denn würdi em biljee mol adiö sage. wenn eifach znacht unnötig lärm produziersch (-> gummi ligge loh), drno giz e ordnigsbuess.

[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.
[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.

- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Läset doch alli zerscht emol min erschte Ytrag und denn dr zweit vo mir. Denn wärdet ihr merke, dass dr zwait nur e Fake isch gsi. Meinet ihr me muess wäge Gaspedal durredrugge in e Erziehigskurs.Hans hat geschrieben:hahaha, selber schuld du krass-cooler depp...
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
wenn d schmier will kha das e tüüre spass wärde ...
mit quieschende reife ...
- nicht beherrschen des fahrzeugs
- verursachen von unötigen und vermeidbarem lärm
- je nach zyt - nachtruhestörung und unötiges herum fahren
- zu schnelles fahren, was ein quitschen der räder verursachte
- denn gits no 2-3 so punggt ...
wenn alles zämmerächne duesch denn wird zimlig tüür ...
wie gschriibe isch immer asichtssach vom jewilige schmierlappe ...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Giz das würklich?bulldogu2122 hat geschrieben:wenn d schmier will kha das e tüüre spass wärde ...
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Na toll, wir leben also in einem Rechtsstaat, sind aber trotzdem der Willkür eines Schuggers ausgesetzt...bulldog™ hat geschrieben:wie gschriibe isch immer asichtssach vom jewilige schmierlappe ...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Erfahrener Benutzer
Ehm ja, wenns dumm läuft musst du das!Brandstifter hat geschrieben:Läset doch alli zerscht emol min erschte Ytrag und denn dr zweit vo mir. Denn wärdet ihr merke, dass dr zwait nur e Fake isch gsi. Meinet ihr me muess wäge Gaspedal durredrugge in e Erziehigskurs.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
... isch mir scho so gsait worde ... bi gfroogt worde vo wo das y kumm und wo y ahne will fahre ... denn ha y gfroogt wieso sig doch irrelevant ... nai wägem unötige ummefahre könnt meh mi au no verzeige ... hööööööööVincent Vega hat geschrieben:Giz das würklich?
tja isch leider so ... wenn em schmierlappe dini naase nytt passt oder du nytt so kooperativ bisch ...Lou C. Fire hat geschrieben:Na toll, wir leben also in einem Rechtsstaat, in welchem man der Willkür eines Schuggers ausgesetzt ist...
guets biispiiel: MFK ... schalalalala

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Wenns das würklich git chönnte d Schmierläppe jede Fr- und Sa Obe 3h an Barfi stoh und 100 Spackos verzeige... Und diä hättes erst no mehr als verdient!
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!