Swisscom Mobile Xtra-Zone Ausfälle
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
Swisscom Mobile Xtra-Zone Ausfälle
Ich finde es langsam ein bisschen mühsam, habe das Gefühl meistens am Abend kommen Fehlermeldungen wenn ich mich einloggen will und heute ist scheinbar die ganze Website swisscom-mobile.ch down, finde das langsam sehr nervig. In letzter Zeit kam es vor, dass die SMS doppelt verschickt wurden, auch nicht so schön.
Gibt es hier Swisscom-Typen die etwas darüber wissen?
Gibt es hier Swisscom-Typen die etwas darüber wissen?
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
[quote="FCB Forever"]immer motze wenn öpis nid goht wo de Gratis bechunsch! Und das mit de dopplete SMS isch wohl nid sooo schlimm oder? Den muesch nur halb soviel SMS schriebe zum d Lüüt ärgere ]
Doch es isch schlimm, meine immer alli ich sig doof und sage eimol würd länge usw.
Ganz gratis isch es jo nid, muess immerhin Swisscom-Kund sii, zuedem ghört das ganze zum Agebot vo dr Swisscom also möcht ich mich au druf verlo chönne. So schwer chans jo nid sii, Natelskyline het nach miner Erinnerig au immer funktioniert.
Doch es isch schlimm, meine immer alli ich sig doof und sage eimol würd länge usw.
Ganz gratis isch es jo nid, muess immerhin Swisscom-Kund sii, zuedem ghört das ganze zum Agebot vo dr Swisscom also möcht ich mich au druf verlo chönne. So schwer chans jo nid sii, Natelskyline het nach miner Erinnerig au immer funktioniert.
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
- Basel_one love
- Erfahrener Benutzer
stimmt, dä scheiss, mi närvts au mega!! immer weni mol ziit hät zum druffgoh so öppis...tss

OnE LOve - OnE GOaL
...one common bond, one voice, one pact, gaining ground that we can both stand on.
Stand tall, stand proud, side by side you and I
It`s time to let the bygones be and focus on the unity
Dein Neid ist meine Anerkennung, dein Hass mein Stolz
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
Boah du geile Siech, tatsächlich. Mit em Internet Exploer 7 gohts und mit em Firefox nid, aber scho chli komisch? Do muess jo eine e schöne Seich zämmeprogrammiert ha?Pascha hat geschrieben:isch wirklich miehsam! aber i ha feschtgstellt dasses zt am browser ligt. opera -> tote hose/fählermäldige, ie -> funzt..
aber bi zu oft au mit beidne browser im schilf gstande![]()
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer