Verschtärchig
-
- Neuer Benutzer
Verschtärchig
wo isch eure meinig nach no schpilerverschtärchig nötig? So wie gäge Lille chas ja nöd witer goh. Wer würdet ihr vorschloh, wo für de FCB drine würd ligge?
-
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
stoht dä under dänkmalschutz oder was?Müller und Yakin olé hat geschrieben:User em Muri (=bescht Verteidiger) im Schturm wer würsch wäg gä oder eventuel neu chaufe?
nei im ärnscht. die mannschaft muess jetzt erscht mol zämefinde bevor me no meh änderet. aber uf dr trainerbank wär e chli fruesche wind guet.
Ich glaub nid das mir verstärkige bruche, dr Ch. Gross sel doch emol zeige, dass er mit däm Team wo er jetzt hed, öbbis erreicht. Mir wüsse alli, dass die Spieler wo dr FCB hed gueti Fuessballer sind und das mr sehr viel erreiche cha wenn alles Stimmt. Dr Gross isch sicher e guete Trainer aber er isch au e Trainer wo sehr viel Geld brucht, so in etwa s'Gegeteil vom Hanspeter Latour wo us wennig Geld viel macht.
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
es brucht im momänt kaini neue spieler! s kader isch gross gnueg! nur dunggts mi isch d mannschaft momentan noni ganz ä teamMüller und Yakin olé hat geschrieben:wo isch eure meinig nach no schpilerverschtärchig nötig? So wie gäge Lille chas ja nöd witer goh. Wer würdet ihr vorschloh, wo für de FCB drine würd ligge?
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Also wenn ich wählen könnte, würde ich - trotz seiner guten Leistung gestern - Zubi auswechseln und durch Roth (was macht der eigentlich?!) oder Sylva (geile Siech!) ersetzen.
Und wenn ich grad beim Wünschen bin, würde ich auch gerne D'Alessandro als Spielmacher verpflichten (MED würde aber trotzdem spielen!!!
). Auch wäre ich einem Spielertausch Carignano gegen Adriano nicht abgeneigt (*träum*).
Ich habe geschlossen.
Und wenn ich grad beim Wünschen bin, würde ich auch gerne D'Alessandro als Spielmacher verpflichten (MED würde aber trotzdem spielen!!!

"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)