New Year Fireworks London
New Year Fireworks London
Also ich mein, nüt gege s'Basler Rhyfürwärk, ich ha das disjoor rächt geil gfunde...aber ich ha vorane im Färnseh e kurzi Version (öbbe 5min) vom Londoner Fürwärk disjoor gseh und mir sin fascht dTräne koh...eifach sensationell!!
http://www.youtube.com/watch?v=R8lq-4UD ... ed&search=
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer

isch jo abartig!
by the way: het epper dr link zue me video vo däm typ, wo mol s wältgreeschte fyyrwäärgg innerhalb vo zää sekunde zyndet het? (isch im 10 vor 10 koo, vor eppe e me halbe joor)
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
http://www.youtube.com/watch?v=_O_R_PZUfDASchooffseggel hat geschrieben:![]()
![]()
![]()
isch jo abartig!
by the way: het epper dr link zue me video vo däm typ, wo mol s wältgreeschte fyyrwäärgg innerhalb vo zää sekunde zyndet het? (isch im 10 vor 10 koo, vor eppe e me halbe joor)
so öbbis?
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
-
- Erfahrener Benutzer
in dr Region Somalia/Äthiopie/Eritrea hän sie au zimmlig Stutz für sog. "Füürwärgg" vrlocht, und das isch m.E. zimmlig in Afrika - also spiel nit dr schyynhailig Moralist!dr poet hat geschrieben:naja schön isches scho, aber ich ha müeh mit ahzsee wie 1000igi vo Pfund/Franke in Himmel donneret wärde, wärend in Afrika d Kinder verhungere und verdurschte...![]()
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
Naja s goht. Das z Basel isch allewyl s gliich und zimmlig änlig mit dämm vom erschte Auguscht. Also ich ha geschter no Bilder gseh vom Zirücher Fyyrwärk und sogar das hetts Basler übertroffe. Y find eifach si miesste mol ebbis neys mache. Mir mehr Power. Aber isch numme mi bescheideni Meinig.Master hat geschrieben:Also ich mein, nüt gege s'Basler Rhyfürwärk, ich ha das disjoor rächt geil gfunde...
Was Denn?
-
- Erfahrener Benutzer
bingo! merci
lägg het dä siech en egge ab!

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Im ZFDrs hän sie ämmel vor Silvester au so öbis zeigt, nämmlig was ka passiere, wenn me d Ragette und Vulkän unsachgmäss lageret (hett öbe gliich ussgseh s ganzi)Schooffseggel hat geschrieben:bingo! merci
lägg het dä siech en egge ab!![]()
PS. Dämentsprächend ischs grösschti Füürwärgg letschthin z China gsi, wo sie die illegal härgstellte Sache vernichtet hän

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
uff gwüsse venezolanische Määrt wo sie u.a. unsachgemäss glaagereti* Füürwärggskörper aabiete hetts schyynt's au mehr als aimoll gläbberet letscht Johr...Goofy hat geschrieben:PS. Dämentsprächend ischs grösschti Füürwärgg letschthin z China gsi, wo sie die illegal härgstellte Sache vernichtet hän![]()

*(z.T. sin glaub au d'Vrkäufer unsachgemäss mit brennende Havannas hinter/über de Ständ)
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- lil gaucho
- Erfahrener Benutzer
Und denn wundere sie sich dängg no über die Bombestimmig wo plötzligg herrsche duetEl Capullo hat geschrieben:*(z.T. sin glaub au d'Vrkäufer unsachgemäss mit brennende Havannas hinter/über de Ständ)

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Habe das Feuerwerk dieses Jahr in London live miterlebt. Die Sache täuscht m.E. jedoch massiv! Das Feuerwerk dauerte lediglich knapp 12-13 Minuten. Es wurde zwar viel gezündet, jedoch war das Feuerwerk nicht sehr hoch, d.h. die Knaller gingen in einer unterdurchschnittlichen Höhe ab. Ein Feuerwerk am letzjährigen Rapperswiler Seenachtsfest oder in Kreuzlingen fand ich eindrücklicher. London war kurz, nicht hoch aber sehr intensiv.Master hat geschrieben:Also ich mein, nüt gege s'Basler Rhyfürwärk, ich ha das disjoor rächt geil gfunde...aber ich ha vorane im Färnseh e kurzi Version (öbbe 5min) vom Londoner Fürwärk disjoor gseh und mir sin fascht dTräne koh...eifach sensationell!!
Von der Stimmung der Menschen habe ich auch schon besseres erlebt. Man fühlte sich zwar sicher, aber hatte irgendwie trotzdem ein mulmiges Gefühl, da:
Rigorose Kontrollen in der Nähe vom Big Ben. Sämtliche Handtaschen sowie Rucksäcke wurden kontrolliert. Teilweise wurden Leute abgetastet sowie halt bei
uns im Stadion am Eingang. Kein Scherz: Sogar Helikopter kreisten! Finde das ganze ja schön und gut, war ja auch für meine/unsere Sicherheit. Das mulmige Gefühl jedoch blieb!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Danke, habe ähnliches vor Jahren in London erlebt, einmal Sylvester dort und nie wieder. Für Reise, aber vor allem Unterkunft habe ich einen mittleren Kleinwagen ausgegeben... Warum wird aus dieser Scheisse solch ein Hype gemacht?Quattro hat geschrieben:Habe das Feuerwerk dieses Jahr in London live miterlebt. Die Sache täuscht m.E. jedoch massiv! Das Feuerwerk dauerte lediglich knapp 12-13 Minuten. Es wurde zwar viel gezündet, jedoch war das Feuerwerk nicht sehr hoch, d.h. die Knaller gingen in einer unterdurchschnittlichen Höhe ab. (...) London war kurz, nicht hoch aber sehr intensiv.
Von der Stimmung der Menschen habe ich auch schon besseres erlebt.
Wer einen geilen Sylvester erleben will, fährt besser nach Berlin, übrigens auch sonst!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
i bi über neujoohr z london gsi! mir sinn gegenüber vom london eye gsi..mer sinn aber grad wieder gange will s gedränge unerträglich isch gsi! mer hänns denn uf ere linwand gseh... aber der himmel het sich extrem erhellt bi dämm spektakel...und die menschemasse...unvorstellbar!!!
Es irrt der MEnsch solang' er strebt!