ich habs in der vorschau gesehen und meine es auch geändert zu haben - halt alzheimermaldini hat geschrieben:dr fcb spiilt grad zweimoll....?!?![]()
![]()
fcz - gc und fcb - yb....hei wie kasch fcz und fcb verwäggsle?!![]()

griessli urs
Wenn sie wänn Maischter wärde, müesse sie die Spiel eh gwünne, ob sie jetzt gstreut oder alli ufs mol kömme.Joggeligool hat geschrieben:YB auswärts,
Sion auswärts
GC auswärts in den ersten vier Spielen
na das wierd luschtig, guet nacht..![]()
und wenn wir da draussen sind auf was sollen wir uns dann konzentrieren?Falcão hat geschrieben:sind wir schon jetzt.
Wir müssen uns auf den Cup konzentrieren, definitiv und unwiderruflich.
*OptimismusmodusON*Falcão hat geschrieben:sind wir schon jetzt.
Wir müssen uns auf den Cup konzentrieren, definitiv und unwiderruflich.
Dieses Szenario gefällt mir sehr gut!Supersonic hat geschrieben:*OptimismusmodusON*
Y gsehs eher e so: Falls mir die erschte 4 Spiil gwinne oder zmindescht Unentschiide mache, hän zirü, sion & Co. Angscht und vrliere so Pynggt wyll aigentligg niemerd meh mit uns rächnet au wenn alli s Gägedail behaupte.
*OptimismusmodusOFF*
Dorum mues me abwarte und luege was fyr ev. Neuverpflichtige gmacht wärde.uwb#1 hat geschrieben:Dieses Szenario gefällt mir sehr gut!
Aber ehrlich gesagt traue ich das der momentanen Mannschaft einfach nicht zu...
stimmt, das problem ist nur dass gross zanni als weltfussballer ansieht! der wird unter gross wahrscheinlich noch die nächsten jahre gesetzt seinSupersonic hat geschrieben:Dorum mues me abwarte und luege was fyr ev. Neuverpflichtige gmacht wärde.
Y glaub mir wysse alli uf was fyr Positione Handligsbedarf bestoht. Nume dr Chriggel seht das e biz andersch...![]()
location?ChosenOne hat geschrieben:isch üs glich... eifach wiis. hei üs scho meh type adroht i wiise boxershorts ds cho. würd für üs länge. hoffentlech chöme o äs paar chätzli nume i wiisser ungerwösch...![]()
Zanni ist nicht das einzige Problem.Smoki-1 hat geschrieben:stimmt, das problem ist nur dass gross zanni als weltfussballer ansieht! der wird unter gross wahrscheinlich noch die nächsten jahre gesetzt sein![]()
hinten rechts könnte man kuzmanovic einsetzen, oder baumann!