definitiv nicht!schneewittch hat geschrieben:ehner die richtig - oder muess me früsch verliebt si zum gärn mit öperem zämme si???![]()
Was geht am We-End PART4
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Hahaha. Das glaub ich nicht Tim. Lille und zrugg und nomol bisches!!!XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:am donnschtig chönne d' franzacker-bitches zeige, dass sie besser französisch könne als d' schwiizerinne
am frittig gangi zum gryff heime go geburi fiire. ebefalls awäsend: platini und rino ceronte. ich glaub nid, dass ich bi däm alki-grüppli no in d' nöchi vo fraue chum.
am samschtig isch denn vorussichtlich casineum luzärn agseit. fashion tv rulezz!! unter em motto "fashion, music and models" wärde dört willigi models in masse umeschwirre!
sunntig isch denn chill-out und dh fertigmole agseit!
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
[quote="|{i||er"]War nicht in der Kuppel ]
nur schnäbi riibe!!
nei, aber neume duure hesch scho rächt, dr flirtfaktor isch scho nid so hoch...aber i gang au zum duurekeie....und nid primär zum fraue aagrabe....aber e paar heissi shakes ligge scho immer dinne...und schwätze willi eh nid !!
nur schnäbi riibe!!

nei, aber neume duure hesch scho rächt, dr flirtfaktor isch scho nid so hoch...aber i gang au zum duurekeie....und nid primär zum fraue aagrabe....aber e paar heissi shakes ligge scho immer dinne...und schwätze willi eh nid !!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Underground söll's sie, mit eme riese tamtam uf tillate.ch und so, damit jo nur die ganz ganz deepe housekenner am start sind...jede halbschuhe cha an die party go... do heschen dr untergrund!
Isch s'Coke igfahre?
@Russe
es bar heissi shakes, aight
die chasch au im jugi münchestei ha, für das muesch nid and PF
Underground söll's sie, mit eme riese tamtam uf tillate.ch und so, damit jo nur die ganz ganz deepe housekenner am start sind...jede halbschuhe cha an die party go... do heschen dr untergrund!
Isch s'Coke igfahre?
@Russe

Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain
-
- Erfahrener Benutzer
I has nit vo dr Party sälber ka, sondern nur vom Sound!|{i||er hat geschrieben:du bisch dr bescht, kei witz...
Isch s'Coke igfahre?
@Russe