.... z basel in dr zyt reise
.... e flugi fliege
.... mitem Xzibit eins rauche und si geils lache live höre
.... dr angelo und dr bulldog sperre

.... em russe e schönheits operation zahle

unbedingt! stoht bi mir au ganz ganz ganz wit obe...maradoo hat geschrieben:jä was würde dr gärn mol????
.... z basel in dr zyt reise
är het nadyyrlig ZU st. jakob gmeint..und nid im....Barty hat geschrieben:13.5.?
chch!kreuzritter hat geschrieben: * am Bush e digge Kopf/stoss/schuss verpasse
* Mitm Al-Pacino / Tony Montana e diggi lain zieh
* am alte scheff e fuscht drugge
* mini grossmuetter usm altersheim hoole, sie pflege und ihri letzte joohr so schön gstalte wies nur goht..
digge, mer vrstöhn uns!!!!! das isch mi draum!!Scott hat geschrieben:oder während em konzil! s ärdbebe miterläbe! kantonstrennig (würd y au no dr prügel in d hand näh zum dene rambasse eins uff e deckel zgäh) oder halt eifach in jedem joorhundert kli durch d gasse schlendere und d entwicklig aluege. oder bim bau vom kastell uff dr pfalz 12 v.Chr. oder grad im munatius plancus dhand go schüttle und gratuliere was fir e tolle entscheid är troffe het..und und und und und!!! oder mit em erasmus von rotterdam e geili sufforgie fiire
![]()
euch zwei würdi si in de erste 15 minude doofaluege und hängge!maradoo hat geschrieben:digge, mer vrstöhn uns!!!!! das isch mi draum!!
im weltbild liggt e neus buech uff "basler sagen" von kurt gerber. isch allerdings e zimligi kopie vom eugen a. meier sim "das sagenhafte basel".maradoo hat geschrieben:digge, mer vrstöhn uns!!!!! das isch mi draum!!
denn nimmsch s natel füre und e petarde, no glaube sie bisch s jüngschte grichtAJZ hat geschrieben:euch zwei würdi si in de erste 15 minude doofaluege und hängge!
jäjä, plötzlig und blötzlig isch e statue vo mir am münschter...AJZ hat geschrieben:euch zwei würdi si in de erste 15 minude doofaluege und hängge!
Mayor:
ich schrib der nägst joor mol!
sorry, aber do miesst y jetzt glaub au lache wenn das minere grossmuetter passiert wärkreuzritter hat geschrieben:sie händere sogar mol s falsche gebiss igsetzt !!!!!!! den het sy 2wuche nit könne bisse...GRRRRRR![]()