Tattoo-Studios
- Rheinkultur
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- Rheinkultur
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
weiss jo wasi will, und wonis will..aber bi immerno unschlüssig, bi wäm...Onkel hat geschrieben:jo do überlegt me sich wirklich zerscht guet wases denn söt wärde und wo mes denn ahne will
i bi scho ewigkeite an minere 3 am studiere abr es muess ebe genau richtig si, sunscht losis lieber
e kolleg vo mir sticht au...aber weiss nit öpis söll riskiere...
dä in dr steine hani au scho mol als tip beko..aber wen ich do inne frog, und vieli könne mr witerhälfe, wär ich do sehr dankbar !
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
genau, do e bispiel vo sinere arbet:Klopfer hat geschrieben:Egal für was, dä cha alles:
Orlando's Tattoo Studio
Bahnhofstr. 4
4132 Muttenz BL
* 061 461 62 54
Homepage: *http://www.orlandos-tattoo.ch

[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
Guido Varesi in Sissach...
ist aber schon lange her, seit ich zum letzten mal bei ihm war... nicht ganz billig, aber topqualität... und der junior sticht unterdessen auch, der hat noch als kleiner knopf mit der guillotine gespielt, als ich bei Varry war...
ist aber schon lange her, seit ich zum letzten mal bei ihm war... nicht ganz billig, aber topqualität... und der junior sticht unterdessen auch, der hat noch als kleiner knopf mit der guillotine gespielt, als ich bei Varry war...

Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
frag doch den stiefvater ...
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
wieso? chasch jo au überstäche, lasere oder eifach öbbis neus mache wo di meh flasht, solangd no platz ufem körper hesch..Onkel hat geschrieben:jo do überlegt me sich wirklich zerscht guet wases denn söt wärde und wo mes denn ahne will
i bi scho ewigkeite an minere 3 am studiere abr es muess ebe genau richtig si, sunscht losis lieber

fresh-up studio in dr fäldbärgstross isch king...
[quote="XxNOSTRADAMUSxX"]wieso? chasch jo au überstäche, lasere oder eifach öbbis neus mache wo di meh flasht, solangd no platz ufem körper hesch.. ]
kannst auch die haut wegziehen/-brennen und dann in die plastische chirurgie ... ergebnis sieht etwa gleich toll aus.
kannst auch die haut wegziehen/-brennen und dann in die plastische chirurgie ... ergebnis sieht etwa gleich toll aus.
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
isch definitiv e sehr e gueti adresse, das tatoo isch uf em rugge vo minere frau, und es isch wirgligg sensationell gstoche.kreuzritter hat geschrieben:dangge dave !
schön gstoche...!!
zwar würdi nix mit farb mache (nur schwarz) !
aber findi immer guet, wen me pixx seht !
mainsch, dert lohnts sich`? also, e gueti adrässe?
gang bim orlando vorbi, er berotet sehr guet, lies au emol sini tips uf dr website.
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
als ich deine frau das letzte mal sah, hatte sie aber noch keine roten haare ...Dave hat geschrieben:isch definitiv e sehr e gueti adresse, das tatoo isch uf em rugge vo minere frau, und es isch wirgligg sensationell gstoche.
gang bim orlando vorbi, er berotet sehr guet, lies au emol sini tips uf dr website.

Dr Röbi isch ok. Würd nur no zue ihm goh....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
wenns mr dört eso würd go wie dir, würdi au nurno dört ahne godiffidati hat geschrieben:fresh up tattoo

@ nosti
aso wäg lasere chämt für mi nie in Frog, d Tattoos sin für mi e Erinnerig an e Zit oder sunscht öpis. Villicht bereuis irgendwenn abr das interessiert jetzt noni, i läb im hüt und nit spöter
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
wenn zu ihm denn nur bim junge! dr alt überzügt mi nüm! aber dr jung macht hammergeili sache.alter sack hat geschrieben:Guido Varesi in Sissach...
ist aber schon lange her, seit ich zum letzten mal bei ihm war... nicht ganz billig, aber topqualität... und der junior sticht unterdessen auch, der hat noch als kleiner knopf mit der guillotine gespielt, als ich bei Varry war...![]()
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
der wahre individualist ist untätowiert. tattoos sind hässlich.
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Do kunnt mr jo grad dä Blödelfilm Mission Rohrfrei in Sinnkreuzritter hat geschrieben:lol
dir häns beidi falsch verstande..
drmit meini, egal s muess nit jede wüsse was ich stäche will!
![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen