Es reicht- GROSS RAUS!
Es reicht- GROSS RAUS!
Es reicht!!!
Dass war der Gipfel- nichts, überhaupt nichts war los. Herr Gross ich fordere Sie hiermit auf, endlich den Hut zu nehmen!
Immer die gleichen ausreden nach dem Match. EInfach nicht mehr auszuhalten. Und die fehlende Matchpraxis kann für diese heutige Leistung nicht die HAuptursache sein...
Was für mich unerklärlich ist, und es auch keine(behaupte ich mal einfach so) Antwort gibt. Warum spielt der FCB immer noch oder immer wieder mit dem 4-1-4-1 System? Im Herbst haben wir so gespielt. In etwa 10 Spielen etwa 4 Tore zusammen gewürgt. Warum lässt die Fleischkappe nicht mit dem System spielen, mit welchem in jeweils guten Spielen, Feyenord und Budapest geschlagen wurde.
Darum Gross raus, PRO HITZFELD
Dass war der Gipfel- nichts, überhaupt nichts war los. Herr Gross ich fordere Sie hiermit auf, endlich den Hut zu nehmen!
Immer die gleichen ausreden nach dem Match. EInfach nicht mehr auszuhalten. Und die fehlende Matchpraxis kann für diese heutige Leistung nicht die HAuptursache sein...
Was für mich unerklärlich ist, und es auch keine(behaupte ich mal einfach so) Antwort gibt. Warum spielt der FCB immer noch oder immer wieder mit dem 4-1-4-1 System? Im Herbst haben wir so gespielt. In etwa 10 Spielen etwa 4 Tore zusammen gewürgt. Warum lässt die Fleischkappe nicht mit dem System spielen, mit welchem in jeweils guten Spielen, Feyenord und Budapest geschlagen wurde.
Darum Gross raus, PRO HITZFELD
Mir hänn ächt scheisse gspielt, wirklich mieserabel, das längt au in dr Nati A niene aane.... aber mitm Gross hett das nid vill z'tue (hett übrigens 4-3-2-1 gspielt).
Nur eins kan i wirklich nid verstoh... wieso dr Kleber uusneh für dr Delgado? Wieso nid dä extrem schwachi (wie immer) Däge?
Nur eins kan i wirklich nid verstoh... wieso dr Kleber uusneh für dr Delgado? Wieso nid dä extrem schwachi (wie immer) Däge?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
Meh muess ganz klar sage, dass d'Leistig hüt vom FCB isch sehr schwach gsi, aber meh muess au sage, dass d'Manschaft vo OSC Lille taktisch sehr klueg gschpielt hed und ohne wenn und aber in die Zweikämpf ihne sind. Gratulation an Lille, sie händ das Spiel hochverdient gwunne und händ i beid'ne Spiel kei goal becho, was ganz klar unser Sturm sötti nachdenglich mache, wo bereits syt langem nümm d'Leischtig bring wo mr dörfti erwarte.
Die Vorstellig vo hütte isch jo absolut scheusslich gsi... und wie dr rotoloso seit, ich glaub nid dass das e Grund isch wieder uf em Gross ummezhacke... Ei mol mehr isch für mi dieschlimmsti Person dr Herr Däge gsi, es duet mr leid, aber das grosskotzige Arschloch mues wäg! Zrugg in Nochwuchs, söll sich no e chil entwickle bis är wirklich gar isch, das isch doch nid bache. Die Szene mit em Penalty (isch zwar keine gsi) isch au nid nötig, aber in dr Wiederholig gseh ich d Nummere 23 und ehrlich gseit, ich has mr fascht no dänkt.
E so e ideelose Fuessball ha ich scho lang nüm gseh, isch ächt e Sauerei dass me für so e Leistig no e Ghalt bekunnt...
E so e ideelose Fuessball ha ich scho lang nüm gseh, isch ächt e Sauerei dass me für so e Leistig no e Ghalt bekunnt...
-
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
ich närv mi au voll.... bi mega hässig...
und voll enttüscht...!!!
volle Kacke!! wenn de Chippy und Beni en Lohn überchömed de Monät, denn gang ich uf d'Barikade!! nei, echt!!
aber ich weiss ned, ob mer's im Gross cha aahänke (zum Teil natürlich scho, aber...)

volle Kacke!! wenn de Chippy und Beni en Lohn überchömed de Monät, denn gang ich uf d'Barikade!! nei, echt!!
aber ich weiss ned, ob mer's im Gross cha aahänke (zum Teil natürlich scho, aber...)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
Wieso dr Chippy? Dä rennt wenigstens... Huggel klar, die Tröte kasch zum Platzwüsche bruche, aber dr Chipperfield isch grennt... Dr Jimmy sött kei ghalt beko, dr Däge sött em FCB so oder so Gäld zahle für all die Penaltys und Freistöss wo är verursacht...São Paulino hat geschrieben:ich närv mi au voll.... bi mega hässig...und voll enttüscht...!!!
für mich gibts momentan nur einen besseren als gross habe ich schon geschrieben, das ist hitzfeld.. wär könnte uns weiterhelfen?
Sali Kimplayer
Ich akzeptiere andere Meinungen. Wir haben unter Gross viel erreicht. Was er über Degen gesagt hat regt mich auch total auf. Huggel, Degen, Sterio gehören nicht in die erste Mannschaft. Wir wollen international spielen, den Uefa Cup wollen wir laut Gigi gewinnen. Wir holen für 6.5 Mio zwei Spieler welche uns nicht wirklich weitergebracht haben. Müller hat mich auf allen Linien entäuscht. Vielleicht hast du auch recht, man soll nicht immer in der Vergangenheit leben. Gross hat in letzter Zeit immer Fehler gemacht, sei es mit dem Einkauf von Spielern oder mit seiner Aufstellung. Warum denkt man, man müsse Lupo (LUPO VERDAMMT NOCHMAL) nicht ersetzen. Es ist Zeit für einen Wechsel, ich habe gesagt nach Gross gibt es für mich nur einen Trainer, nämlich Hitzfeld. Kann mir nicht vorstellen, dass ein Mäse, Latour oder Zaugg uns weiterbringen. Meine Meinung, bin auch nicht immer einverstanden mit CG, aber sage mir doch eine gute Lösung, da Hitzfeld wohl leider utopisch ist...
Gruss
Magoo
Sali Kimplayer
Ich akzeptiere andere Meinungen. Wir haben unter Gross viel erreicht. Was er über Degen gesagt hat regt mich auch total auf. Huggel, Degen, Sterio gehören nicht in die erste Mannschaft. Wir wollen international spielen, den Uefa Cup wollen wir laut Gigi gewinnen. Wir holen für 6.5 Mio zwei Spieler welche uns nicht wirklich weitergebracht haben. Müller hat mich auf allen Linien entäuscht. Vielleicht hast du auch recht, man soll nicht immer in der Vergangenheit leben. Gross hat in letzter Zeit immer Fehler gemacht, sei es mit dem Einkauf von Spielern oder mit seiner Aufstellung. Warum denkt man, man müsse Lupo (LUPO VERDAMMT NOCHMAL) nicht ersetzen. Es ist Zeit für einen Wechsel, ich habe gesagt nach Gross gibt es für mich nur einen Trainer, nämlich Hitzfeld. Kann mir nicht vorstellen, dass ein Mäse, Latour oder Zaugg uns weiterbringen. Meine Meinung, bin auch nicht immer einverstanden mit CG, aber sage mir doch eine gute Lösung, da Hitzfeld wohl leider utopisch ist...
Gruss
Magoo
-
- Erfahrener Benutzer
najo dr Benni het ussere scheiss situation no am eheste ebbis schlaus gmacht er het nämmlig fyre gspielt... und das isch's einzig richtige... (yber e wenely Passgenauigkeitstrainig , wurd er sich aber sicher freue @ herr gross)
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
sorry, aber de Chippy spielt für mich im 2005 bishär nur Schrott zäme. au er dörf mal en schlächti Phase ha, no problem. aber me muess au ehrlich si und chönne zuegäh, dass es ihm ned lauft, oder?Eckfahne hat geschrieben:Wieso dr Chippy? Dä rennt wenigstens... Huggel klar, die Tröte kasch zum Platzwüsche bruche, aber dr Chipperfield isch grennt... Dr Jimmy sött kei ghalt beko, dr Däge sött em FCB so oder so Gäld zahle für all die Penaltys und Freistöss wo är verursacht...
natürlich isch er au ned de einzig - für mich sind eifach de Beni und de Chippy i de beide Lille- und em SG-Match negativ usegstoche. (das mit em Jimmy lueg ich als persönliche Aagriff vo dir a... ok, er isch i de Lille-Matches ja au ned de Hammer gsi. kei Widerred)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
und wieso het er dr Stereo nit in der Pause durch dr Delgado ersetzt.rotoloso hat geschrieben:Mir hänn ächt scheisse gspielt, wirklich mieserabel, das längt au in dr Nati A niene aane.... aber mitm Gross hett das nid vill z'tue (hett übrigens 4-3-2-1 gspielt).