Wer vo euch het scho so e Wii deheim und was für Erfahrige händ dir gmacht? Ich glaub ich muess mir so e Teil kaufe isch sicher no lustig zum zocke!

Nintendo will jo gar nid mitmache bi däm Leischtigskrieg zwüsche Sony und Microsoft, sie hän jetzt eifach uf e Gameplay gsetzt, das kha mr nid vergliiche...Suffbrueder hat geschrieben:sorry, nintendo baut nume scheisse..sicher isch dr (die, der dass wii??) wii amüsant, aber eifach nume zitgemäss. in sache technik (immer no kei dvd laufwärk, komischi gamedisks, nume 512 mb ram hd spiicher) und graphik (sorry x box 360 gseht besser us und ps 3 wird no besser usgse)..es git 1 grund sich wii z kaufe. ZELDA! (in dr manor am claraplatz kamme zelda übrigens teschte, grad am iigang)..aber für ei game gibi eini 400 stei us..
Ich glaub du hesch dr Sinn vom Wii nid ganz begriffe! Wii isch nid in Konkurenz zu PS3 und Microschrott sondern fahrt e ganz e anderi Schiene im Console Bereich und genau das macht für mich das Teil au so interessant. Wenn ich High End Games will spiele nimm ich sowiso dr PC für das bruch ich kei Console!Suffbrueder hat geschrieben:sorry, nintendo baut nume scheisse..sicher isch dr (die, der dass wii??) wii amüsant, aber eifach nume zitgemäss. in sache technik (immer no kei dvd laufwärk, komischi gamedisks, nume 512 mb ram hd spiicher) und graphik (sorry x box 360 gseht besser us und ps 3 wird no besser usgse)..es git 1 grund sich wii z kaufe. ZELDA! (in dr manor am claraplatz kamme zelda übrigens teschte, grad am iigang)..aber für ei game gibi eini 400 stei us..
Wieso? Nintendo isch sit dr Gründig de andere immer unterläge gsi und einewäg wird sie kauft, einersits vo de Games här und anderersits will sie, rein uf e Gameplay und uf e Spielspass bezoge, mehr bietet als die andere. Do mues me halt eneime spaare. Das weiss me doch nid erscht sit dr Tagesschau (wenn isch drüber brichtet worde)?176-671 hat geschrieben:do hät eine ufpasst bi dä tagesschau![]()
176-671 hat geschrieben:do hät eine ufpasst bi dä tagesschau![]()
Und denn muesch no mit höhere Mietköschte rächne, dass de au richtig mit däm Teil spiele kaschSuffbrueder hat geschrieben:jo, das stimmt natüerlich scho. nume andr zielgruppe "suffbrueder" sini dasmol verbigschosse..i ha fascht jedi konsole vo nintendo emol ka (nes,snes,n64,gc, jo sogar dr VIRTUAL BOY womer mi götti sinerzit usem japseland mitbrocht het, au gameboy etc..). ihres konzäpt isch jo au guet und rächt, aber für das sin si schlicht z tüür. s gameplay stoht im vordergrund, das schetzt ich (monkey island 2 besser als oblivion ]aber 399?[/B]
ich glaub du hesch dr sinn vom game nid verstande:Suffbrueder hat geschrieben:sorry, nintendo baut nume scheisse..sicher isch dr (die, der dass wii??) wii amüsant, aber eifach nume zitgemäss. in sache technik (immer no kei dvd laufwärk, komischi gamedisks, nume 512 mb ram hd spiicher) und graphik (sorry x box 360 gseht besser us und ps 3 wird no besser usgse)..es git 1 grund sich wii z kaufe. ZELDA! (in dr manor am claraplatz kamme zelda übrigens teschte, grad am iigang)..aber für ei game gibi eini 400 stei us..
1 Game ist dabei (Wiisports), das hat keinen Online Modus.basler hat geschrieben:Wieso finde alli die 399.- so tüür? wieviel koschtet d xbox und pes3? usserdäm isch do neui technologie drhinter und no 5 games drbi, also so tüür findi das gar nit![]()
Stimmt nid. Xbox 360 het immer no die besseri Grafik als d PS3.Suffbrueder hat geschrieben:(sorry x box 360 gseht besser us und ps 3 wird no besser usgse
John Madden gits bereits uf Wii. Nhl und witeri Sportspiel werde folge.Soriak hat geschrieben: Viele 'traditionelle' games sind mit der Wiimote nicht wirklich machbar - man denke an RPGs oder Sport.
lustig wie alli mit dr PS3 und Microschrott chöme, wer das verglicht het abslut kei ahnig für was dr Wii isch! Absolut neus Gameplay und totale Spielespass, was e besseri Grafik no lang nid garaniert!Intruder hat geschrieben:Stimmt nid. Xbox 360 het immer no die besseri Grafik als d PS3.
Do dr Link als Quelle: http://www.computerbase.de/news/consume ... er_grafik/
Intruder hat geschrieben:Ich bi absolut kei Konsolefründ. Aber punkto Spielspass und aktiver Interaktion bisch mit dr Wii sicher besser bedient. Mit mim vorrige post hani nur öbbis welle klar stelle...
Meine Xbox360 hat aber 1080p. Das zeigt zumindest der TV an. Bei DVD-Movies habe ich die 720p.Soriak hat geschrieben:Neue Technologie ist nicht viel dabei, es ist ein leicht schnellerer Gamecube, deutlich schlechter als die xbox360 und PS3. Aufloesung des Wii ist 480p (gleich wie die PS2), xbox360 ist 720p und PS3 ist 1080p.