mimpfeli hat geschrieben:Je nach Job uff jede Fall.
Ich ha alli Interviews für dr jetzig Job uff Englisch ka, öbbis anders als perfekt in Wort und Schrift kunnt gar nitt in Froog
ok, bim vorstelligsgspröch isch nit englisch gredet worde.
abr anschunste bruchis scho jede tag
Lou C. Fire hat geschrieben:Gueti Mitarbeiter verlange kai Gäld!
ich bin so schlecht....but who cares!
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Platini hat geschrieben:Hejou... und wenn mer denn ä-n-Almosä überchoo hei denn goihmer i s Rössli eine go schnappä !
Herrlich
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Magoo hat geschrieben:Versuechs mol bi dr Post(Finance) .. die sueche anschinend wie gstöört..
für dr MPH2001 uf jede Fall ä Option, dr Jamiroquai schriibt jo nüd über sini Qualifikatione, aber wenn er em MPH sin Job nachher abietet müessti das für ihn jo au passe!
ich würd aber nid diräggt übers Formular für ä Spontanbewerbig goh (uusgschriebe han i nüd gseh) sondern dr Personalchef bi PF in Münchestei afroge! Wenns nid g'änderet hett isch das dr Jürg Steiner, bi friener au scho dört gsi, hett ä huufe nätti Lüt dört! Chunt halt druf aa, was möglich isch (Vo Sachbearbeiter bis Kundeberater).
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Jamiroquai hat geschrieben:worum hets am samschtig kei stellefant gha in de BaZ ?
Der Stellefannt liegt neu am Friitig dr BaZ bi. Usserdäm isch d'zämearbet mit dr BZ au z'änd. Die übernähme dr Stelleteil vo dr MZ-Gruppe. Het dert meh Stelle d'inne als im Stellefannt.
Stadtbasler hat geschrieben:Der Stellefannt liegt neu am Friitig dr BaZ bi. Usserdäm isch d'zämearbet mit dr BZ au z'änd. Die übernähme dr Stelleteil vo dr MZ-Gruppe. Het dert meh Stelle d'inne als im Stellefannt.
Richtig! Chunnt jezz ney am Fritig. Zämme mit em Immofant... Stellefant und Immofant, d Baz ybertrifft sich langsam sälber.
Jamiroquai hat geschrieben:verdammt. demfall channi mis baz samschtig/sunntig abo chünde
vor allem das abo fir d baz am sunntig dunkt mi e weng usegworfes gäld...
Jamiroquai hat geschrieben:uf de baz stoh Samstag/Sonntag
bi mir numme samschtig
[quote="Jamiroquai"]bisch jetzt extra in chäller go d'baz vom samschtig go fürnäh, damit mir das chasch schriibe ]
Hesch em Scotty sini Saubude no nie gseh? Glaubsch abbr nid, dass dä all 2 Dääg d Zyttige in Käller legt oddr? D Samschtig Baz liggt wohrschynz no im Briefkaschte...
[quote="Jamiroquai"]bisch jetzt extra in chäller go d'baz vom samschtig go fürnäh, damit mir das chasch schriibe ]
tatsächlich ha-n-y d baz grad uff em tisch ligge ka will y si in s gschäft schicke loss
seckle doch nid wege dir!
Grga Mali hat geschrieben:Hesch em Scotty sini Saubude no nie gseh? Glaubsch abbr nid, dass dä all 2 Dääg d Zyttige in Käller legt oddr? D Samschtig Baz liggt wohrschynz no im Briefkaschte...
die von letschte oder die vom vorletschte Samschtig?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
Lou C. Fire hat geschrieben:die von letschte oder die vom vorletschte Samschtig?
die vom dieses samschdig