worum sin mir nid besser als d ziircher und was ka me drgege mache ?

Diskussionen rund um den FCB.
kaiser.
Erfahrener Benutzer

worum sin mir nid besser als d ziircher und was ka me drgege mache ?

Beitrag von kaiser. »

mind s 3fache budget, trotzdäm simmer nid besser.
woby me au wüsse miesst, wie hoch die effektive lohnköschte sin, do vrmueti no öbbe s dopplete. also eifach gseit: me het mehr gäld, könnt also die bessere lüüt ha und miesste klar vor em z liege.

gründ, worums nid so isch.:

1. quervrglyych:
constanzo-meloni 1:0
chipperfield-rochat x (im lm wärs andersch)
majstorovic - tahinen x
nakata - barmettler x oder 1:0
zanni-stucki x oder 0:1
dzemaili-ba x oder 0:1
böggli-cesar 0:1 bis jetzt (im 07 mind x, ihr wärdets seh :D )
kuzmanovic-inler x
ergic-margairaz x (übezüüge mi beidi nid)
petric-rafael x
stereo-name vrgässe x

mir sin usser im gool uff keinere position besser bsetzt. mir hän viel mehr gäld aber nid die bessere schpieler.

2. transferpolitik: das me bim rafael pennt het isch ärgerlich, aber dr räscht könne sie bhalte. es würd uns keine wyyterhälfe. sie hän uns also nid die bessere wägggschnappt, s problem isch, dass lüüt wie rafael, gohouri, hakan yakin nid bi uns schpiele, die gueti alti bayersche transferpolitik: kauf rossi, hakan, atouba etc de andere wägg, denn weisch, was d hesch und kasch dini gegner schwäche, mit fuessballer, wo kei alaufszyyt bruuche. das het doch wunderbar klappt, es git kei grund, nümm so vorzgo. me ka aber au im usland gueti lüt hole. wohär isch egal, me muess eifach besser si.

dr z holt mit sine möglichkeite die beschte lüüt und holt s optimum use. zwar isch er in dr breiti nid glyych bsetzt, aber drfür qualitativ. är schöpft s potential us, holt die lüüt , wo ihn wyyterbringe und au in d philosophie inepasse. was me vom fcb nid behaupte ka, mir miesste mit däne finazielle unterschied mind 5 pünggt vorschprung ha.

3. mf und schpielmacher: s problem isch primär, dass uns e schpiilmacher fehlt, wo uff sicheri 30 scorerpünggt kunnt. nid elei wäg de gool, aber wenn keine e schlau pass ka schpiele, vrliert me die ganzi zyyt dr ball das isch eifach zu lethargisch und inschpirationslos, wenn dr fcb uswärts dr ball het, will me dr gegner über e kampf nid ka bezwinge, was drheim jo immer wunderbar klappt.

s mf vo züri isch eifach schtil- und kombinationssicherer siehe 4, do isch e einheit am wärk, wo au technisch besser isch. me het e torgföhrlige dm, au d flügel sin mind ebebürtig.

4. kombinationsfluss und trainerschtil: e trainer, wo anschyynend nid glyych flüsig ka schpiele lo wie dr z, obwohl dä jo ebe viel weniger klotz het. also könnte d fähler au im technisch/taktische bereich liege ? wenn nid, isch d mannschaft falsch zämmegschtellt.

dr z isch kominationssicherer, me seht vrlgliche mit anderne teams e schpielrischi überlägehet, im 1-1 , punkto schnällem umschalte und offensivkraft. är isch isch schtilsicher und ziet si ding dure. me seht d handschrift vom trainer, nüüt ishc am zuefall überloh, jede weiss genau, was er z tue het un schpielt va am richtige ort.

5. aschpruch an s schpielerprofil: die eigene lüüt hän weniger klass als die vor 4 joor, obwohl me mehr gäld het, also lauft d transferpolitik falsch, vas het me punkto afordrige an aschpruch vrlore, wobi i s hauptmanko au do ganz klar im om und bim 2. schtürmer seh. s om het me nid bsetzt, s problem 2. schtürmer sich allerdings huusgmacht, usse rem caicedo , wo aber au no nid sowyyt isch, bringt keine d alaage und va d torquote mit, 1. wahl zsi. carignano als wundertüte.

es sin aschprüch, wo d zürcher schpieler au erfülle, me könnt also meine, dr fcb hätti au e 10 mio budget und das sich e gross ärgernis. do liggt dr fähler: eigentlig dörft kei schpieler vom z de aschprüch vom fcb gnieg, dh mind 2/3 miesst bi uns uff dr bak lande. das isch nid dr fall und do liggt s problem mir dr aschpruchslosigkeit, me seht kei qualitätsuntershcied, obwohl dä miesst vorhande si, worum het me überhaupt e höcher budget, ums emol sarkastishc uszdrugge.

6. schpielerqualität und fierigsschtruktur: costanzo, majstorovic, kuzmanovic, petric erfülle sie imo uff ihrne positione. das sin 4 lüüt, friener sins mind 8 gsi. do liggt eifach dr qualitätsunterschied. nakata, zanni, chipperfield (als lv), ba (obwohl en lang vrteidigt ha), böggli, ergic, stereo (au wenn er e lauf hett), da silva gniege nid de aschprüch, also het me d mannschaft falsch zämmegschtellt. do sin dr trainer schuld und d oeri, wo an ihre schtrukture feschthaltet. nid das die schlächt sin, aber denn bruuchts e kompetänte trainer, wo dieser bezeichnung noch dr 5. niederlag im 8. uswärtsschpiel nicht würdig ist. mir hän mehr gäld als ziri, sin aber nid besser, dr trainer het d mannschaft zämmegschtellt, also treit är d vrantwortig, punggt.

iregndwie holt dr z immer die richtige lüüt, au söttigi uss dr challenge league, wa swohl au mit em bickel zämmehängt. wobi me natürlig sage ka, dass söttigi schpielr dr fcb nid witerbringe. aber denn mien die andere besser si, sunshct holt dr fcb mit 3x cash weniger use und muess si transferfäld in sine grundwärt neu überdängge.

7. mentalität, schpielschtil, taktik: uswärts pfui, wenn me nid ka s schpiel mache, gits uff e latz. das hätt sich dr trainer vorhär miesse überlege, är sich au nid fähig zum reagiere, zumindescht isch e besserig nid in sicht.

züri hingege isch schtilsicher, gwünnt an ort, wo mir vriere und schpielt dr besser fuessball. d mannschaft macht e gschlossene und homogene ydrugg und het nid die glyyche schwankige, abgseh vo usnahme.

8. falschi positione: all die rochade geschter, no comment. bi züri sehni so problem nid, do schpielt jede dört, woner aneghört.

9. vrunsicherig, sättigung etc: alles quatsch

massnahme: besseri resultat erziele. wenn das nid klappt, mien ändrige in dr transferpolitik vorgnoh wärde oder andershct ufgschtellt und anderi taktik. wenn me drzue nid bereit isch, isch zyyt für massnahme in dr fierigsschtruktur. wenn me au do nid bereit isch, siehe assauer uff schlake.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

Thread Nummere 277, wo dr immer wieder glichi Kasumpel zämegfasst wird...

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

"was mich beim FCB ärgert..." & "Bender's Spiel(er)bewertung..."
etc. fasst die ganze sportliche FCB-Misere für heute genügend zusammen.
Von den anderen Threads ganz zu schweigen.

Und wenn du schon deinen 240. Thread zur Breite der Aussenlinie und der
Unterhosenfarbe von CG eröffnest, bitte nicht in 2000 Zeilen Mundart :( !
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

erha hat geschrieben:"was mich beim FCB ärgert..." & "Bender's Spiel(er)bewertung..."
etc. fasst die ganze sportliche FCB-Misere für heute genügend zusammen.
Von den anderen Threads ganz zu schweigen.

Und wenn du schon deinen 240. Thread zur Breite der Aussenlinie und der
Unterhosenfarbe von CG eröffnest, bitte nicht in 2000 Zeilen Mundart :( !
du bisch nid zwunge, i däm thema z läse. :cool:

es goot um e diräkte vrglyych mit züri.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

kaiser. hat geschrieben: dzemaili-ba x oder 0:1
ich zweifle an deinem fussballverstand!

klar ist der dzemaili ein hurensohn. aber fussballerisch um Welten besser als Ba. so leid es mir tut. hier wird immer objektivität gefordert, und diese lege ich nun an den tag ;)

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

LeyMoBai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LeyMoBai »

[quotestereo-name vrgässe x][/QUOTE]

mr. x = eudis.

ne ne 8mile isch besser als eudis. ergo: 1 : 0 .

( mile het in 4 match 4 mol gtroffe... )
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.

醜死鬼

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

[quote="einspielen"]ich zweifle an deinem fussballverstand!

klar ist der dzemaili ein hurensohn. aber fussballerisch um Welten besser als Ba. so leid es mir tut. hier wird immer objektivität gefordert, und diese lege ich nun an den tag ]

in dr asl hesch wohl rächt. trotzdäm glaub i, dass dr ba international mind. ebebürtig isch.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

kaiser. hat geschrieben: dzemaili-ba x oder 0:1
böggli-cesar 0:1 bis jetzt (im 07 mind x, ihr wärdets seh :D )
petric-rafael x
stereo-name vrgässe x

4. kombinationsfluss und trainerschtil: e trainer, wo anschyynend nid glyych flüsig ka schpiele lo wie dr z, obwohl dä jo ebe viel weniger klotz het. also könnte d fähler au im technisch/taktische bereich liege ? wenn nid, isch d mannschaft falsch zämmegschtellt.
dr z isch kominationssicherer, will me die nötige schpieler drzue kauft. do sihc e einheit am wärk, dr z ishc schtilsicher und ziet si ding dure.

7. mentalität, schpielschtil, taktik: uswärts pfui, wenn me nid ka s schpiel mache, gits uff e latz. das hätt sich dr trainer vorhär miesse überlege, är sich au nid fähig zum reagiere, zumindescht isch e besserig nid in sicht.
züri hingege isch schtilsicher, gwünnt an ort, wo mir vriere und schpeilt dr besser fuessball.
dzemaili-ba ganz klar es 1-0. Dr Stollperi Ba wotsch du als besser bezeichne als dr Dzemaili???
buckley, jaja traeum witer...
Petric-Rafael eher 0-1 dr Rafael bringt in jedem spiel zug und tempo und wirbel.... au wenns ihm mol nit so lauft
punkt 4 und 7 vollkomme korrekt
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Thread Nummere 277, wo dr immer wieder glichi Kasumpel zämegfasst wird...
es goot um e z vrglyych und dorum, worum mr im joor 2006 18 pünggt weniger gholt hän.

Fussballstadt-Zirü
Benutzer

Beitrag von Fussballstadt-Zirü »

Hallo Basler!

Das war ja wohl ein toller Nachmittag. Klar, dass ihr das etwas anders seht.....aber dieses Spiel hat alles geboten, was ein solches Duell braucht! Spannung, Emotionen, Dramatik, ein volles Haus, gute Stimmung! Und das "Schön sind er da gsi...." habe ich für mich prtsönlich weniger zynisch, als echt empfunden. Denn ohne Euch wärs ja nicht, was es war! Und zur Choreo nur so viel von meiner Seite: Chapeau! (PS: was ich von Landolt halte mag ich nicht in Worte fassen....) Anyway...der Nachmittag war beste Werbung für den CH-Fussball. Nicht zwingend in der Qualität des Spiels...aber über alles gesehen.

Die Diskussion, was bei Euch im Moment schief läuft, empfand ich in der Sonntagspresse gut widergegeben:

Eure Teppichetage hat unter dem Druck, international bestehen zu müssen, eine Reihe Spieler eingekauft, die a) nicht ins Team passen und b) denen Eure Farben wahrscheinlich egal sind. Ich bin der Meinung, dass der FCB wieder eine Seele aus eignen Nachwuchspielern braucht, die sich für BlauRot aus innerer Überzeugung zerreissen, oder immerhin einen Bezug zu Basel und dem Groove bei Euch haben....dann kommts garantiert wieder besser.

Ich bin froh über den Ausgang des Spiels (auch wenn Stahels Fould ein glasklarer Penalty war, dafür hätte Goalie-C dann aber auch rot verdient). Denn wenn ihr aufgerückt wärt, dann wärs in der Tabelle bald ungemütlich geworden. Macht Euch mal nicht schlechter, als ihr seid!

Gruss aus Zirü!

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

kaiser. hat geschrieben:es goot um e z vrglyych und dorum, worum mir die saison 18 pünggt weniger gholt hän.
Dein Vergleich in Ehren, das nächste mal aber die rotblaue Brille ablegen...

Vergessen hast du noch den Vergleich: Favre - Gross : 1 - 0

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Fenta hat geschrieben: Vergessen hast du noch den Vergleich: Favre - Gross : 1 - 0
hani wohl vrgässe, will dä so offesichtlig und sälbverschtändlig schiint :p ;) :rolleyes:

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

was eifach guet isch a däm vrglyych: es git kei alibiargumänt. de kasch eifach sage: dr z schaffts doch au, obwohl sie nur e drittel an gäld hän. und scho gits kei beschwichtigunge me, will dr fcb besser si muess, egal i welem bereich.

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

Und noch einen Vergleich: Hotz : Gigi 1:0

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Echo hat geschrieben:Und noch einen Vergleich: Hotz : Gigi 1:0
wobi dä jo gnueg ineffiziänt gsi isch in de letschte 20 joor, das sehni jetzt nid so.

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Fussballstadt-Zirü hat geschrieben:Hallo Basler!

Eure Teppichetage hat unter dem Druck, international bestehen zu müssen, eine Reihe Spieler eingekauft, die a) nicht ins Team passen und b) denen Eure Farben wahrscheinlich egal sind. Ich bin der Meinung, dass der FCB wieder eine Seele aus eignen Nachwuchspielern braucht, die sich für BlauRot aus innerer Überzeugung zerreissen, oder immerhin einen Bezug zu Basel und dem Groove bei Euch haben....dann kommts garantiert wieder besser.
Ich bin froh über den Ausgang des Spiels (auch wenn Stahels Fould ein glasklarer Penalty war, dafür hätte Goalie-C dann aber auch rot verdient). Denn wenn ihr aufgerückt wärt, dann wärs in der Tabelle bald ungemütlich geworden. Macht Euch mal nicht schlechter, als ihr seid!

Gruss aus Zirü!
Do hesch nid emol so unrecht :rolleyes:
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Realist hat geschrieben:Do hesch nid emol so unrecht :rolleyes:
im 02/03 hetts das nid bruucht, glyych nid wie bi allen europäische topklub. das isch immer sone usred, du bruuchsch schpiler mit klass und eme gfeschtige charakter, egal wohär dass sie kömme. das isch für mi mehr sone romantischi idealiserig, natürlig guet, wenn vorhande, aber nid d basis für e erfolg. bim z übrigens au kuum vorhande. tortzdäm isch ihr mf besser.

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

kaiser. hat geschrieben:im 02/03 hetts das nid bruucht, glyych nid wie bi allen europäische topklub. das isch immer sone usred, du bruuchsch schpiler mit klass und eme gfeschtige charakter, egal wohär dass sie kömme. das isch für mi mehr sone romantischi idealiserig, natürlig guet, wenn vorhande, aber nid d basis für e erfolg. bim z übrigens au kuum vorhande. tortzdäm isch ihr mf besser.
Isch mir scho klar dases füre Erfolg mehreri Faktore brucht um Erfolgrich si. Aber ich denk das Stimmig in dr Mannschaft, s Verhältniss zum Chef und identifizierig mit em Klub e tragendi Rolle spielt :cool:
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

gravedigger
Neuer Benutzer

Beitrag von gravedigger »

bim z übrigens au kuum vorhande[/B]. tortzdäm isch ihr mf besser.
Du häsch ja kein blasse. Mir händ a) no echti zürcher i eusne reihe, b) riessed sich alli aber au alli de arsch uf und sind stolz s'FCZ wappe dörfe z'träge und c) mir händ no SCHWIIZER spieler wo rocked und i ihrem alter zu de beschte vo de schwiiz ghöred (ch-nati, u21)

Was ihr händ isch en seelelose brei vo zämekaufte söldner wo nöd mitem ganze herz debi sind. Wie de einti ziitigsartikel scho seit: "Mit chlotz chasch nöd alles chaufä"- und das isch au recht so!

Fussballstadt-Zirü
Benutzer

Beitrag von Fussballstadt-Zirü »

kaiser. hat geschrieben:im 02/03 hetts das nid bruucht, glyych nid wie bi allen europäische topklub. das isch immer sone usred, du bruuchsch schpiler mit klass und eme gfeschtige charakter, egal wohär dass sie kömme. das isch für mi mehr sone romantischi idealiserig, natürlig guet, wenn vorhande, aber nid d basis für e erfolg. bim z übrigens au kuum vorhande. tortzdäm isch ihr mf besser.
Sorry, widerspreche Dir ungern: Dzemaili, Stahel, Abdi, Stanic---- sind eigene!
Abegsehen von Dzemaili noch keine echten Leistungsträger...aber doch solche, die ich angesprochen habe. Und sowas ist auch günstiger, als dauernd teuer aus dem Ausland zu kaufen. Natürlich ist die Ausgangslage anders, wenn man auf einmal in der Champions League spielt. Aber nebenbei sollte man das doch pflegen! Denn viele Leute bei Euch im Team können doch gar nicht merh nachvollziehen, was ein Spiel gegen ZH bedeutet! Basler Urgesteine gehören in die Mannschaft: "Karli" oder Ceaccaroni oder Tanner schon vergessen? Solche Leute waren immer Identifikationsfiguren....und werden es immer bleiben. So wie bei uns damals Köbi Kuhn oder Fritz Künzli....und heute sind das halt Dezmaili & Co.

Nur mit dem Unterschied, dass sie heute alle viel schneller ab ins Ausland verkauft werden, weil man sie nicht halten kann

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

gravedigger hat geschrieben:Du häsch ja kein blasse. Mir händ a) no echti zürcher i eusne reihe, b) riessed sich alli aber au alli de arsch uf und sind stolz s'FCZ wappe dörfe z'träge und c) mir händ no SCHWIIZER spieler wo rocked und i ihrem alter zu de beschte vo de schwiiz ghöred (ch-nati, u21)

Was ihr händ isch en seelelose brei vo zämekaufte söldner wo nöd mitem ganze herz debi sind. Wie de einti ziitigsartikel scho seit: "Mit chlotz chasch nöd alles chaufä"- und das isch au recht so!
hochmut kommt vor dem fall... wir haben unsere entwicklung ins negative in kürze hinter uns... dann kommen wir zurück, vielleicht nicht an die tabellenspitze, aber moralisch kommen wir zurück. ich würde lieber auf euch/dich schauen. euer präsi, der ein richtiges herz hat, hört auf. ihr bekommt einen wirtschaftstypen, der früher mal im verwaltungsrat (geschäftsführung???) von ernest&young war. die macht wird neu verteilt. von einem von euch, an wirtschafts- und gesellschaftsschmarotzer. ich erinnere dich nur an das beispiel des zsc, und wie schnell ein "stadt"klub der stadt entgleiten kann...
spieler kommen und gehen, philosophien kann man allerdings schon im ansatz erkennen. wir werden in naher zukunft in der angespannten ("glücklichen") lage sein, auf unsere spieler setzen zu müssen!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

gravedigger
Neuer Benutzer

Asselerade hat geschrieben:hochmut kommt vor dem fall...

- Wieso ist die realität hochmut? Das sind alles fakten die weder mit prallen noch mit hochmut was zu tuen haben.

spieler kommen und gehen, philosophien kann man allerdings schon im ansatz erkennen. wir werden in naher zukunft in der angespannten ("glücklichen") lage sein, auf unsere spieler setzen zu müssen!
- Stimmt. z.B. dass Kuzmanovic und Rakitic (endlich) eingebaut werden.

Du hast recht, das Hotz geht lässt uns leider nicht zu optimistisch in die Zukunft blicken. Ich denke das er jedoch vom VR her immernoch seinen spirit einbringen wird. Canepa kenn ich noch zu wenig...er wird sein FCZ herz zuerst unter Beweis stellen müssen...we'll see..

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Echo hat geschrieben:Und noch einen Vergleich: Hotz : Gigi 1:0
Und nochmals etwas
Bickel-? 1-0
Sportchefvergleich

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

es gibt bei uns in der mannschaft sehr wohl noch spieler die sich für den fcb zerreisen. der söldner anteil ist bei euch wohl gleich (söldner = spieler die eine fliege machen, wenn was besseres kommt), nur halt mit dem unterschied, dass mannschaftlich der fcz im moment besser spielt. dies hat sicherlich was mit favre und gross zu tun und auch mit der welle, von welcher der fcz getragen wird.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Fussballstadt-Zirü hat geschrieben: Abegsehen von Dzemaili noch keine echten Leistungsträger...aber doch solche, die ich angesprochen habe. Und sowas ist auch günstiger, als dauernd teuer aus dem Ausland zu kaufen...
...welche nichts leisten und nichts koennen....

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

gravedigger hat geschrieben:Du häsch ja kein blasse. Mir händ a) no echti zürcher i eusne reihe, b) riessed sich alli aber au alli de arsch uf und sind stolz s'FCZ wappe dörfe z'träge und c) mir händ no SCHWIIZER spieler wo rocked und i ihrem alter zu de beschte vo de schwiiz ghöred (ch-nati, u21)

So bitter dies fuer uns klingt,aber du hast ziemlich recht.....

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

@ alli zürcher: ich red vo geschter. euer mf isch besser gsi als unsers mit de herre inler, cesar, margairaz. vorne händ euri beide schtürmer troffe. chegged er, was i sage will ? ihr händ gueti lüüt kauft, wo s potential usschöpfe, juniore sin nid planbar, dzemaili und degens sin glücksfäll, wo me nüt ka falsch mache.

Kimfalee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimfalee »

Fussballstadt-Zirü hat geschrieben:Sorry, widerspreche Dir ungern: Dzemaili, Stahel, Abdi, Stanic---- sind eigene!
SCHEISSEGAL... ob mir im B spiele oder in dr CL (nid = challange league) Basel isch 100 % meh Fuessballstadt als ZH. 1, 2 schlächti Spiel und es kömme unter 10000 Zueschauer

Uff 1000 Ywohner hett's im Kanton Z:
1.5 Gayc
2.5 Äffcezätt
und mind. 2 FCB-Fän
Fettig

gravedigger
Neuer Benutzer

Bestimmt spielt der Trainer eine grosse Rolle. Was euch aber wirklich fehlt ist ein echter Leader Typ, ein fighter, ein richtiger Basler.... so wie z.B. Ceccaroni einer war. Bei uns ist das Blerim (aus Seebach) oder Stahel (Oerlikon) oder eben der Stanic (direkt neben dem Letzi aufgewachsen und sämtliche abteilungen des FCZ durchlaufen)

Wir haben mehr Basler in unseren Reihen als ihr...komisch nicht wahr?

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

gravedigger hat geschrieben:Bestimmt spielt der Trainer eine grosse Rolle. Was euch aber wirklich fehlt ist ein echter Leader Typ, ein fighter, ein richtiger Basler.
es muess kei basler si, aber mit em leader hesch voll ins schwarze troffe.

Antworten