dr zanni kämpft wenigaschtens und het eifach vrdammi viel assists, dr bärner isch sicher e klass schlächter als si sytegegenüber, und trotzdäm wird er immer wieder ygwäggslet.

SProblem vo dr yywächslig ish nit gäh. Dr Gross het dr Chipperfield welle ind Offensive bringe, mit sehr grossem Erfogl!kaiser. hat geschrieben:als wär er im bode ibetoneirt gsi bim 3:1 gege dr langsami margairaz. so lüüt, wo technisch nüüt könne und nid emol ysatz zeige, schade em fcb.
dr zanni kämpft wenigaschtens und het eifach vrdammi viel assists, dr bärner isch sicher e klass schlächter als si sytegegenüber, und trotzdäm wird er immer wieder ygwäggslet.![]()
das isch jo dr sinn vo däm thread. worum hole mir vor 4 joor lüüt wie dr atouba und jetzt nur no e berner.leroidebale hat geschrieben: Sproblem dass mir e Berner in sonere Situation bringe miehn, dr Ursprung vo däm ish scho viel friehner indr Summerpause gmacht woorde.
e ehemolige buli-schtammschpielr, nimmt mi scho wunder, wie dä gege teams wie bayern oder dortmund hett könne beschtoh, va uswärts.Agent Orange hat geschrieben:Was will man von einer Krücke wie Berner erwarten? Ein Alibifussballer den man von der Tribüne!!! eines schlechten 2. Bundesliga-Club`s geholt hat. Solche Versager sollten uns weiterbringen?![]()
![]()
![]()
immerhin nid abgschtiigeJohn_Clark hat geschrieben:ehm... freiburg... hän die mol wirklich chönne gege bayern und dortmund bestoh???
Vollkommen korrekt analysiert, jetzt schau mal meine Aufstellung an und das Problem wäre vorerst, bis wir eine bessere Lösung kaufen können, gelöst.leroidebale hat geschrieben:SProblem vo dr yywächslig ish nit gäh. Dr Gross het dr Chipperfield welle ind Offensive bringe, mit sehr grossem Erfogl!
Sproblem dass mir e Berner in sonere Situation bringe miehn, dr Ursprung vo däm ish scho viel friehner indr Summerpause gmacht woorde.
Hüt hätte mir e Alexandre Quennoz bruuche könne! Mit bruuche no mind. 2 Inneverteidiger und e Linksverteidiger und e Rechtsverteidiger.
Nakata und Ba sind beidi Mittelfäldspieler, Smiljanic ish verletzt denn bliibt nur no dr Majstorovic wo hüt gschperrt gsi isch. E Linksverteidiger damit dr Chipps im Mittelfäld uflaufe kha und denn trotz em hütige Assist e neue Rechtsverteidiger.
Alles Fähler wo in soneme Match bestrooft wäärde.
Träum weiter....Basel Fan 89 hat geschrieben:Zanni.....hat die letzten Partien wirklich gut gespielt!
Und ich bin kein Zanni Fan......aber dieser BB.....ne frechheit!!!!!
Zum Glück ist bald Winterpause.....man sollte Baumann spielen lassen oder einen anderen holen für diese Position....Magnin?!
du hättsch aber au irgendwenn emol e schpieler vrpflichte könne wo lv schpielt, und s 3:1 hätt vrhindere könne. jä, är isch schuld. dass dr chippy e assist git het nüt mit em berner ztue, sondern mit dr taktische massnahm, do hättsch irgendeine ywäggsle könne.Echo hat geschrieben:Ausfall Nakata, zwei Tore auf dieser Seite.
Dann wird Chippy nach vorne beordert und Berner kommt rein. Kurz darauf ein weiteres Tor auf dieser Seite.(Ich unterschlage jetzt, dass Chippy den Assist zum 1:2 gegeben hat)
Ist jetzt Berner schuld an der Niederlage?
Vor lauter Schönreden dieses sog. Fussballprofis übersieht man, dass er unter Umständen nicht mal bei einem Challenge Ligue Club genügen würde.kaiser. hat geschrieben:als wär er im bode ibetoniert gsi bim 3:1 gege dr langsami margairaz. so lüüt, wo technisch nüüt könne und nid emol ysatz zeige, schade em fcb.
dr zanni kämpft wenigaschtens und het eifach vrdammi viel assists, dr bärner isch sicher e klass schlächter als si sytegegenüber, und trotzdäm wird er immer wieder ygwäggslet.![]()
trotzdäm isch är uff 18 ls und e em teilnahm ko, in dr em quali gar zyytwiis schtammschpieler gsi, frooge über frooge mit schleierhafti antworte.Phebus hat geschrieben:Vor lauter Schönreden dieses sog. Fussballprofis übersieht man, dass er unter Umständen nicht mal bei einem Challenge Ligue Club genügen würde.
Das ist einer der schwächsten Transfers in derASL seit Jahren!
Ich erwarte eigentlich von einem Spieler,der Woche für Woche 90 Minuten auf den Platz darf,dass er gut spielt(was bei Z allerdings nicht der Fall ist/war).Klar ,Berner ist nicht gerade ein "Verteidigungs-Gottesgeschenk,aber wie oft durfte er in letzter Zeit spielen?Ist ja toll,Kaum Einsätze und wenn ,dann muss man sofort toll spielen.Einen Grund wird es wohl geben,dass er immer nur auf der Bank istZanni.....hat die letzten Partien wirklich gut gespielt!
Und ich bin kein Zanni Fan......aber dieser BB.....ne frechheit!!!!!
me ka fehlpäss mache, falsch shctoh, ka me drüber rede. aber nid gedanklig langsamer si als dr phlegmatisch margairaz, vrschtand sowieso nid, worum dä so hochglobt wird, imo dr schwächscht vom stricher mf.Riverplate hat geschrieben:Ich erwarte eigentlich von einem Spieler,der Woche für Woche 90 Minuten auf den Platz darf,dass er gut spielt(was bei Z allerdings nicht der Fall ist/war).Klar ,Berner ist nicht gerade ein "Verteidigungs-Gottesgeschenk,aber wie oft durfte er in letzter Zeit spielen?Ist ja toll,Kaum Einsätze und wenn ,dann muss man sofort toll spielen.Einen Grund wird es wohl geben,dass er immer nur auf der Bank ist![]()