ohne worte.

Nur dumm, handelt es sich dabei um ein Scanning-Dokument, welches von jener Firma Gescannt wurde, die er in seinem Brief der schlechten Arbeitsleistung beschimpft.Ayrton hat geschrieben:allein, dass dieses schreiben mit namen und natelnummer im internet kursiert, ist für mich grund genug anzunehmen, dass der schreiber in allen punkten recht hat.
es isch glaubt kai fake... abr er het jetzt sicher kai zyt zum alli mails zruk schriibe.Ayrton hat geschrieben:hat ihm schon jemand ein email geschrieben, um zu checken ob fake or not, und um ihm zu sagen, dass sein brieflein im netz ausgestellt wird???
i würdm jo sälber schrybe, abr i ha kei anonymi email addi
- rotes kreuzZeroZero hat geschrieben:Hammer-Brief! Und die Schreibfehler machen das Ganze sogar noch glaubwürdiger..den Empfänger kann man übrigens beliebig ersetzen durch:
- Cablecom
Grga Mali hat geschrieben:das isch roter Kater wo du meinsch... Was isch denn nid rächt gsi dert?
Hammer-Brief! Und die Schreibfehler machen das Ganze sogar noch glaubwürdiger.. den Empfänger kann man übrigens beliebig ersetzen durch:
- Cablecom
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Schaff mol ufere Immobilie-Verwaltig. Was dört für briefe griegsch das glaubsch gar nit. Ich ha zum teil gar nümm chönne schaffe vor luter gröle. Luschtig wirds wenn hüser im kleibasel oder im gundeli verwaltsch. Denn sin d lacher vorprogrammiert.Diggi_Eier hat geschrieben:Ihr wärdet lache und das für e Fake halte, aber genau so Brief und in dere Form kämme tatsächlich bi Gschäftr mit Kundedienscht aa.
Sälber au scho Erfahrig gsammlet, e paar mol dr Brief miesse duurez'lääse bevor y ändlich ha könne entziffere, was gmaint isch.
Kann-y mer vorstelle. Ha damals kurz in'ere Druckerfirma in Solothurn Gschaft. Ha e Brief in däm Hueredialäggt beko. Erscht mol e riese Hääääää?Rheinkultur hat geschrieben:Schaff mol ufere Immobilie-Verwaltig. Was dört für briefe griegsch das glaubsch gar nit. Ich ha zum teil gar nümm chönne schaffe vor luter gröle. Luschtig wirds wenn hüser im kleibasel oder im gundeli verwaltsch. Denn sin d lacher vorprogrammiert.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Diggi_Eier hat geschrieben:Kann-y mer vorstelle. Ha damals kurz in'ere Druckerfirma in Solothurn Gschaft. Ha e Brief in däm Hueredialäggt beko. Erscht mol e riese Hääääää?![]()
Bi dir wird's wohl mit dr Aared "ser geert Büüromann" aagfange ha.![]()
chani mir vorstelle, weni mi a dä brief erinnere woni vo mim nachbar übercho ha (z.k. verwaltung)...Rheinkultur hat geschrieben:Schaff mol ufere Immobilie-Verwaltig. Was dört für briefe griegsch das glaubsch gar nit. Ich ha zum teil gar nümm chönne schaffe vor luter gröle. Luschtig wirds wenn hüser im kleibasel oder im gundeli verwaltsch. Denn sin d lacher vorprogrammiert.