Aber ich schliess mi em Namelos ah....es git eifach nüt hübschers als hübschi Asiatinne
Hot Girls - In die Ferne geschweift
Eifach keini blasse Fraue! Sie müen e dünklere Teint ha.
Aber ich schliess mi em Namelos ah....es git eifach nüt hübschers als hübschi Asiatinne

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
http://vngallery.blogspot.com/2006/08/s ... uling.html
Sonia Couling
Nickname : Pim
Profile : Model, Actress, MTV's VJ
Race : English-Thai
Birthplace : Bangkok, Thailand
Nationality : Thai
Religion : Christianity
Astrology Asian: Tiger
Relationship Status : Single
Shoe size American: 6.00
Language : Thai , English
Currently Living in Thailand
Sonia Couling Lee was born in Bangkok, Thailand and is half English and half Thai. She attended boarding school in England and went to college in Singapore. Sonia has done films and television, as well as being a MTV VJ. She is going to open a Brazilian-themed restaurant in Bangkok sometime this year.
uff dere homepage het noh mehr phöteli drin.
viel spass.
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
sonja couling
[attach]8407[/attach]
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
Wua, die muss ich kennen lernenLeyMoBai hat geschrieben:http://vngallery.blogspot.com/2006/08/s ... uling.html
Sonia Couling
Nickname : Pim
Profile : Model, Actress, MTV's VJ
Race : English-Thai
Birthplace : Bangkok, Thailand
Nationality : Thai
Religion : Christianity
Astrology Asian: Tiger
Relationship Status : Single
Shoe size American: 6.00
Language : Thai , English
Currently Living in Thailand
Sonia Couling Lee was born in Bangkok, Thailand and is half English and half Thai. She attended boarding school in England and went to college in Singapore. Sonia has done films and television, as well as being a MTV VJ. She is going to open a Brazilian-themed restaurant in Bangkok sometime this year.
uff dere homepage het noh mehr phöteli drin.
viel spass.
Schad, hen mir do nid so hünbschi asiatinne..oder halt sehr sälte
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
die isch VJ bim Mtv asia. ych kenn vili lüt wo in Mtv asia schafft. ka villicht mol ihri e - m@il adi ussfinde.Namelos hat geschrieben:Wua, die muss ich kennen lernen![]()
![]()
Schad, hen mir do nid so hünbschi asiatinne..oder halt sehr sälte
bisch scho mol in zh in ussgang? es het würklig schöni asiatinne ( china, nippon, korea, indien ) in zh umme. villicht muesch mol in zh in ussgang goh...
醜死鬼
醜死鬼
hehe, jetzte machsch aber sprüchLeyMoBai hat geschrieben:die isch VJ bim Mtv asia. ych kenn vili lüt wo in Mtv asia schafft. ka villicht mol ihri e - m@il adi ussfinde.![]()
bisch scho mol in zh in ussgang? es het würklig schöni asiatinne ( china, nippon, korea, indien ) in zh umme. villicht muesch mol in zh in ussgang goh...
Züri? Damn, gang nid gärn dört in Usgang.. Z Basel niene was?
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
nei sicher nit.Namelos hat geschrieben:hehe, jetzte machsch aber sprüch ]Z Basel niene was[/B]?![]()
in ernst mine verwandti schafft bim Mtv asia. ka sie mol frogge...
in basel... asiatinne... hm...wenn du uff thai's stoht denn empfähl ych dir an a fritgi zobe ins mekong ( grosspeter / M parc ) goht.
醜死鬼
醜死鬼
...aber halt immer no öppis vom Beschte wo's git! (nid unbedingt die uf em Bild, aber Skandinavie allgemein).Fussballheld hat geschrieben:Klassiker
Stimmt, aber die boykottier ich us politische Gründ. ]"Mischungen" (z.B. halb europäisch / halb asiatisch)[/QUOTE]Spuersonic hat geschrieben:Gheimtipp: Israeline
© Basilou, 2024
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
[quote="Basilou"]Stimmt, aber die boykottier ich us politische Gründ. ]
Denn boykottiersch aber hoffentlig au d Russine, d Amis, alli Afrikanerine, alli usm nahe Oste, alli Chinesine usw.?
Usserdäm wär das doch die Glägehait zum Vorurteil abzbaue und Velkervrständniss ufzbaue.
@Pernambuco
Ah die isch jo wirklig emol ganz jäss!
Denn boykottiersch aber hoffentlig au d Russine, d Amis, alli Afrikanerine, alli usm nahe Oste, alli Chinesine usw.?
Usserdäm wär das doch die Glägehait zum Vorurteil abzbaue und Velkervrständniss ufzbaue.
@Pernambuco
Ah die isch jo wirklig emol ganz jäss!
ZANNI RAUS
schwedinne, araberinne (die vom pernambuco isch jo arschgeil!), oschtblock und vo israel hani au scho viel schöns gseh...
eifach keini asiatinne (obwohl die vom namenlos im schwarze bikini gseht geil uss, muessi zuegäh. het aber au nid soooo e asiatinne gsicht) und mit afrikanerinne chani jetzt gar nüt afoh.
eifach keini asiatinne (obwohl die vom namenlos im schwarze bikini gseht geil uss, muessi zuegäh. het aber au nid soooo e asiatinne gsicht) und mit afrikanerinne chani jetzt gar nüt afoh.
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
[attach]8419[/attach]
Amy Webber
Amy Webber
醜死鬼
醜死鬼
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
[ATTACH]8420[/ATTACH]
Amanda Salvato
Amanda Salvato
醜死鬼
醜死鬼
do hets tuuusigi pics..Supersonic hat geschrieben: @Pernambuco
Ah die isch jo wirklig emol ganz jäss!![]()
http://www.claudialynx.com/