Zanni gesperrt?

Diskussionen rund um den FCB.
LeyMoBai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LeyMoBai »

komposchti hat geschrieben:Jedi Position hett je nach Taktik imene Team ihri fescht vorzeigte Laufwäg und Verhaltensregle inkl. Stelligsspiel. Es wär dumm, e zentrale Spiiler wie dr Pappe Ba plötzlich uff dr Ussebahn zbringe. Um Himmelswille nai, au dr Koji-san isch kai Usseverteidiger, sowenig wie dr Chippy. Dr Buume hett das bi dr U21 glehrt und kaa die Position spyyle. Es isch grundlegend falsch, z'meine, e Profi könni uffgrund, dass är Profi isch, uff jedere Position spyyle. Nur dr Gilbert Gress, die Pumpi, hett das gmeint und isch als Trainer jämmerlig gscheiteret mit dääre Yystellig.
okay gib dr baumann a chance!!! guet isch mol dr aznnic gsperrrt....
anyway, jetzt muenn sie zu null schpille, denn seh dr trainer ändligg amol y ma ha au ohni zannic guet si.

ych ha gmeint die hän ihn (koji-san ) gholt als Lv?? hmm.. bi verwirrt... :confused:
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.

醜死鬼

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

penalty hat geschrieben:Genau, denn Gross ist Petric gegenüber sehr kritisch eingestellt, darum wollte er ihn unbedingt und hält ihn für den neuen Messias... :rolleyes:
Zieh seine Tore und die damit verbundenen Punkte ab und Du weisst: er IST der neue Messias...

Aber lassen wir das, mich nervt einfach, dass Anti-Zanni Posts willkürlich gelöscht werden. Muss mich wohl erst daran gewöhnen... :(

tschanky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tschanky »

und ab wem söll mi denn ufrehgäh
[LEFT]#ayzzendrekk!!![/LEFT]
[LEFT]Wo isch dr Reto ?[/LEFT]
[LEFT]Schaffe isch Geil! Schaffe isch Alles! [/LEFT]

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

littlesnow hat geschrieben:Bezüglich der Anzahl Verwarnungen etc. kann man sich hier orientieren:

http://www.football.ch/sfl/777819/de/Kader.aspx

Bitte einmal auf die Nr. 32 klicken...
3 Assists! :eek: :eek: :eek:

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

tschanky hat geschrieben:und ab wem söll mi denn ufrehgäh
;)

unbekannt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unbekannt »

Balisto hat geschrieben:3 Assists! :eek: :eek: :eek:
er hat sich selbst übertrofen :o

Smoki-1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smoki-1 »

Balisto hat geschrieben:3 Assists! :eek: :eek: :eek:
das ist also der die rechtfertigung von gross, 1000000000000 tore hinten verschulden, dafür 3 vorbereitet, das denken von gross kommt mir seltsam vor :rolleyes:

leroidebale

Beitrag von leroidebale »

Es sollte ein riiiiesen-Banner gemacht werden "FCB ohne Zanni-endlich!"

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

leroidebale hat geschrieben:Es sollte ein riiiiesen-Banner gemacht werden "FCB ohne Zanni-endlich!"
zu solcher unnzeit sollte man sich hier nicht mehr zu wort melden
kommt ja doch nur unnsinn raus :mad:

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

leroidebale hat geschrieben:Es sollte ein riiiiesen-Banner gemacht werden "FCB ohne Zanni-endlich!"
Und wie würd uns das denn wiiterbringe?
Wenn scho, denn mach di über Spieler vo andere Teams luschtig, aber nid vom FCB, egal wär!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Wenn Du das gerne möchtest, dann fang mal an zu zeichnen/malen/nähen etc....

*ProuD TO be a BasLeri...
Benutzer

Beitrag von *ProuD TO be a BasLeri... »

Yazid hat geschrieben:Und wie würd uns das denn wiiterbringe?
Wenn scho, denn mach di über Spieler vo andere Teams luschtig, aber nid vom FCB, egal wär!
Genau ben i genau dr gliche Meinig! Zudäm hed sich dr Reto enorm gsteigered, vo mier us gse, wenns so wiiter god ischer en guete Spieler!
:) Fuessball das isch unser Läbä
KuRve isch unser Dehai
Do bisch wie im 7te Himmel
Do fühlsch die NIEMOLS ellai!

ooo....:cool:

MUTTENZERKURVE BASEL

leroidebale

tanner hat geschrieben:zu solcher unnzeit sollte man sich hier nicht mehr zu wort melden
kommt ja doch nur unnsinn raus :mad:
buäääähhhhh...fang doch afoh hüüle!

Es herrscht immer no Meinigsfreyheit. Dr Zanni ka nit schutte sorry und will die sportlige Herrscher bim FCB das nit yysehn würds villicht emol nit schlächt syy im stadion die mehrheitligi meinig kundztue mit oder ohni tanner goht mir völlig am A..... verbyy.

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

LeyMoBai hat geschrieben:okay gib dr baumann a chance!!! guet isch mol dr aznnic gsperrrt....
anyway, jetzt muenn sie zu null schpille, denn seh dr trainer ändligg amol y ma ha au ohni zannic guet si.

ych ha gmeint die hän ihn (koji-san ) gholt als Lv?? hmm.. bi verwirrt... :confused:
Mag sy, aber me hett schnäll erkannt, dass syni Stärkene in dr Mittelverteidigung lyyge. E AV muess "explodiere" könne (defensiv wie offensiv). Dr Koji-san isch vo sym Naturell här e stille Dängger, handlet z'wenig intuitiv und stoht usse amme glyych im Schilf wie dr Zanni (siehe Saison-Finale gege d'Stricher bim 0:1 vom Keita: Ball kam von seiner Seite zur Mitte und er lenkte den Ball noch unglücklich zu Keita weiter).

LeyMoBai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LeyMoBai »

komposchti hat geschrieben:Mag sy, aber me hett schnäll erkannt, dass syni Stärkene in dr Mittelverteidigung lyyge. E AV muess "explodiere" könne (defensiv wie offensiv). Dr Koji-san isch vo sym Naturell här e stille Dängger, handlet z'wenig intuitiv und stoht usse amme glyych im Schilf wie dr Zanni (siehe Saison-Finale gege d'Stricher bim 0:1 vom Keita: Ball kam von seiner Seite zur Mitte und er lenkte den Ball noch unglücklich zu Keita weiter).
keita isch schwul!
:mad: :p

also, dr kleber isch au nie "explodiert", meinsch demfall liebe dr chippy anstatt koji als LV?
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.

醜死鬼

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

Wär meint, mit em Ersatz vom Zanni kämi plötzlich mehr Stabilität ind Verteidigung, isch uf em Holzwäg. Unseri Inneverteidigung isch ungniegend, das isch unser primärs Problem. Zuedäm isch uf dr linke Abwehrsite dr Chippy e mindeschtens genauso grosse Unsicherheitsfaktor wie dr Zanni.

Ich persönlig erwart vom Baumaa kei defensivi Verstärkig, eher s Gegeteil...

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Gollum hat geschrieben:Wär meint, mit em Ersatz vom Zanni kämi plötzlich mehr Stabilität ind Verteidigung, isch uf em Holzwäg. Unseri Inneverteidigung isch ungniegend, das isch unser primärs Problem. Zuedäm isch uf dr linke Abwehrsite dr Chippy e mindeschtens genauso grosse Unsicherheitsfaktor wie dr Zanni.

Genau. Und über dr Chippy fluecht kei Mensch. Dä spielt scho sid Wuche e absolute Kabis.
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

LeyMoBai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LeyMoBai »

Brandstifter hat geschrieben:Genau. Und über dr Chippy fluecht kei Mensch. Dä spielt scho sid Wuche e absolute Kabis.
chippy het wm ka und zannic "nur" playstation fifawm06....

醜死鬼

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

Brandstifter hat geschrieben:Genau. Und über dr Chippy fluecht kei Mensch. Dä spielt scho sid Wuche e absolute Kabis.
Über dr Chippy wird nid (oder nonig) gfluecht will är scho zeigt het, dass är ka Fuessball spiele, jetzt leider ufere falsche Position igestzt wird und will doch e Grossteil vo sine Flanke akunnt. Dr Zanni higege kas eifach nid, hets nie könne und wirds au in Zuekunft nid könne, so sympatisch ich ihn als Typ find.

D'Inneverteidigung macht au nid immer e stabile Idruck, iverstande, aber dr Türsteher muess halt sehr oft em Zanni sini Böck au no usbügle und isch drum in dr Mytti oft e bitz zspot.

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

Angelo & Bulldog: Jungs, Ihr wärded alt. Dä Post obe dra vo mir isch jetzt sicher scho e viertel Stund alt und immer nonig glöscht.... ;)

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Gollum hat geschrieben:Wär meint, mit em Ersatz vom Zanni kämi plötzlich mehr Stabilität ind Verteidigung, isch uf em Holzwäg. Unseri Inneverteidigung isch ungniegend, das isch unser primärs Problem. Zuedäm isch uf dr linke Abwehrsite dr Chippy e mindeschtens genauso grosse Unsicherheitsfaktor wie dr Zanni.

genau, so isch es....das trifft genau dr Punkt.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

zum theam zanni: i find en e sympathische junge maa. aber so schwäche wie är si offebart sin mi persönligs hindernis uf em wäg zum fuessballprofi gsi (bi au usseverteidiger gsi).

zum thema abwehr: i ha mi gege blackburn 75 minute lang über d'abwehrleischtig gfreut. si sin kompakt gschande und hän am gegner kei ruum gloh. wenn scho mol, sind d'aaspielstatione alli deckt gsi (siehe 1-0). spöter im spiel het me keine me miesse bewärte. do sin alli leischtige in chäller. i hoff uf e ufwärtstrend und e zu null gege yb...
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

leroidebale hat geschrieben:buäääähhhhh...fang doch afoh hüüle!

Es herrscht immer no Meinigsfreyheit. Dr Zanni ka nit schutte sorry und will die sportlige Herrscher bim FCB das nit yysehn würds villicht emol nit schlächt syy im stadion die mehrheitligi meinig kundztue mit oder ohni tanner goht mir völlig am A..... verbyy.
wer seit, dass d mehrheit im stadion eso dänggt??

usserdäm goht das ganzi ins gliche kapitel wie e lupo od. zubi wo als unsrige spiiler völlig zur sau gmacht wird, was bringt das? :o

stimmig gege eigeni spiiler im stadion z mache find y so öppis vo ober piinlig und kontraproduktiv.... :mad:
F.R.B. - Freie Republik Basel

leroidebale

RED&BLUE hat geschrieben:wer seit, dass d mehrheit im stadion eso dänggt??

usserdäm goht das ganzi ins gliche kapitel wie e lupo od. zubi wo als unsrige spiiler völlig zur sau gmacht wird, was bringt das? :o

stimmig gege eigeni spiiler im stadion z mache find y so öppis vo ober piinlig und kontraproduktiv.... :mad:
ich nit...vor allem wenn eim dhoor zbäärg stöönd das so eine immer no spiele darf

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

stargate hat geschrieben:genau, so isch es....das trifft genau dr Punkt.
Jetzt mal ganz ehrlich (und ich lege sogar für ein paar Sekunden meinte Anti-Zanni-Brille ab): es kann ja nur noch besser werden!

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

leroidebale hat geschrieben:ich nit...vor allem wenn eim dhoor zbäärg stöönd das so eine immer no spiele darf
aber was würd so ne aktion bringe? absolut nüt. im gegeteil, mir wüsse jo wie stuur dr möösiöö gross isch. so lang dr zanni für dr fcb uff em platz stooht wird y ihn sicher au während de spiil understütze

die eifachschti lösig isch immer no, wenn morn zoobe dr baumaa (od. wer au immer) e top spiil abliiferet und dr gross fascht handle muess..!
F.R.B. - Freie Republik Basel

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

leroidebale hat geschrieben:ich nit...vor allem wenn eim dhoor zbäärg stöönd das so eine immer no spiele darf
naja eines musst du aber doch zugeben
er hat jetzt in anderthalb saisons nie geschafft 4!!! gelbe karten zu fassen
um mal gesperrt zu werden und jetzt schafft er das in 3 monaten

ist doch ein beweis der leistungssteigerung?? :rolleyes:
oder sehe ich das auch falsch :D

Antworten