Welche Länder sind geil

Der Rest...
unwichtig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unwichtig »

Kasachstan

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Späcki hat geschrieben:I weiss nid, was immer alli mit däm Thailand hän (Sextouris oder was???)?? Ha mol e Rundreis uff em Feschtland gmacht, voll d'Enttüschig! Nume Dräck, e "Urwald", wo d'Bäum in Reih und Glied stöhn, will nach Rodig wieder apflanzt, alli Sehenswürdigkeite sin nume Tämpel, wo genau gliich ussehn, s'ässe isch guet, si kenne aber nume öbbe vier Menüs, Bangkok isch unter aller Sau, etc..Ich würd nüm goh.
Jo genau söttigs gsesch wenn de uf de Touri Rundreise mitgosch. Nur Tempel und susch eigentli nüd. Aber gang emol usserhalb vo de Touriplätz und erkund das Land uf eigeni Fuscht, do wirsch Sache gseh, do dänksch nacher ganz anders. Gosch nur emol in Issaan und scho hesch Natur pur. Klar isches mängerorts ä bitz dräckig, doch do müesstisch nid äxtra uf Thailand ga, das kasch au scho do in Europa ha.
Das mit de vier Menu stimmt scho gar nid. D Thaikuchi isch sehr vielfältig und sogar gsund. Aber ebe wenn me nur mit de Touri unterwegs isch, de bkunnt me wohl nur die vier Menus.
Bangkok isch halt scho krass. Äntweder me liebt oder me hasst die Stadt. Öbis anders gits nid. Ich han eigentlich die Stadt zimlich suber in Erinnerig. Und ich bin nid nur in dr Sukhumvit gsi. Kenne Bangkok mittlerwile guet und soviel Ratte oder streunendi Köter, wie dr Späcki gschriebe het, gits gar nid. Die Stadt hets sich gwandlet. Klar dr Verkehr isch immerno abartig, trotz em Skytrain und dr U-Bahn.
Äs isch scho nid grad alles guet in Thailand, aber das könntisch vo jedem Land sage, sogar vor Schwiiz.
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Grga Mali hat geschrieben:Wo cha me denn sunscht no guet figgifiggifigg?

Wyrd mi no indressiere, will Thailand isch mir fascht e chli z wyt.
Ochsegass?

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Grga Mali hat geschrieben:Wo cha me denn sunscht no guet figgifiggifigg?

Wyrd mi no indressiere, will Thailand isch mir fascht e chli z wyt.
Webergass? Brandgass?
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Ha e Reportage über Turkmenistan gseh, was dört abgoht kha mr sich gar nid vorstelle! :eek: :(

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

In der Schweiz in der Schweiz iiiin der Schweiz...

:)
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Nord Korea!
Da kann man sich als vermögender Westler so richtig schön dekadent und asozial aufführen. War das ein Erlebnis Kaviar fressend und Champagner saufend den Pjöngjangern beim Wurzeln essen im Stadtpark zu zusehen.

Jederzeit wieder!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

[attach]8290[/attach]

busfahrt
Benutzer

Beitrag von busfahrt »

COSTA RICA !!! do laufts !

- geils wätter !
- abartig schöni natur (stränd, urwald, vulkän...),
- jenschti exotischi viecher
- biligs läbe (ässe, tringge,usw...)
- gemütlichi lütt
- priiswärts weed, schins : guets coca cola
- chilligi fuessball meischterschaft und emotionsgladeni tv kommentatore ...

was willsch meh! kas nur empfähle

Allez Basel!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Allez Basel! »

Holland ist geil. Hat hübsche Frauen dort. Das Land hat viele junge Leute mit style... Und sie hassen die deutschen ;)

Die skandinavischen Länder finde ich auch easy. Was die saufen ist krass. Schweden hat sehr hübsche Blondinen. Liebe auch die Art, wie die Skandinavier Poker spielen, nämlich sehr aggressiv.
Möchte gerne mal in Schweden den Urlaub verbringen.

Auch Kanada möchte ich mal besuchen. Vancouver sei eine super Stadt. Ein Hockeyspiel in Kanada will ich mir schon mal ansehene, z.B in Toronto :)

Spanien z.B kenne ich sehr gut, aber besonders finde ich dieses Land nicht. Die Leute sind ganz normal und der Ruf, dass die Spanierinnen besonders hübsch sind, wurde auch nicht bestätigt.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Allez Basel! hat geschrieben:dass die Spanierinnen besonders hübsch sind, wurde auch nicht bestätigt.
DOCH
CR7 Fanboy

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Allez Basel! hat geschrieben:Und sie hassen die deutschen
und genau das macht sie so unsympathisch....
Pro Klimaerwärmung und Pegelanstieg der Weltmeere!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

mues do sek. thailand au zuestimme...vor 4 wuche heiko und will grad widr ane..sehr gueti kontäkt knüpft v.a. zu tauchschuele/uswanderer/iheimischä woni definitiv widr mol gang go bsueche...

trip in kurz da zvil erlebt zum ufschribe:

krung thep
Hua Hin
Khao Sok
Krabi
Koh Phi Phi (muesme usehebe: immerno sehr zerstört, isch zunere art backpackerinsle worde momentan. super tauchrevier, wunderschön und super usgang, wär e idee zum mol go schaffe. aber dir dörfet dört nid ane, das isch MINI insle!!! :cool: )
Koh Samui
Koh Tao (ebefalls mi!!!)
Koh Pha-ngan
krung thep ;)

D insle im golf hämmr denn nid esooo gfalle usser koh tao wo hammer geil isch und au nid (noni) voll überloffä. usserdäm hät e weltkrieg könne usbräche und me hät das uf dere insle nid mitbeko. an paar ort simr nur kurz gsi, wos uns gfalle het recht lang....eigentlich hättemr jo no meh welle gseh, aber das fürs nägscht mol :-)...
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Allez Basel!
Erfahrener Benutzer

Lou C. Fire hat geschrieben:und genau das macht sie so unsympathisch....
Ich mag die deutschen auch nicht besonders, doch einige Sachen finde ich sogar an ihnen toll. Z.B Der Siegeswille oder wie stolz sie auf ihr Land sind. Teilweise wirken sie dann aber auch wieder zu arrogant. Warum ich sie eher nicht mag ist wohl eher wegen dem Sport und dem 2. Weltkrieg.

Basel_one love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basel_one love »

Canada

OnE LOve - OnE GOaL

...one common bond, one voice, one pact, gaining ground that we can both stand on.
Stand tall, stand proud, side by side you and I
It`s time to let the bygones be and focus on the unity

Dein Neid ist meine Anerkennung, dein Hass mein Stolz

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Allez Basel! hat geschrieben:Teilweise wirken sie dann aber auch wieder zu arrogant. .
es ist ein altbekanntes Phänomen, dass die deutsche Direktheit in der Schweiz als Arroganz aufgenommen wird. Nun ja in der Schweiz liebt man es halt etwas zurückhaltender.
Allez Basel! hat geschrieben:Warum ich sie eher nicht mag ist wohl eher wegen dem Sport und dem 2. Weltkrieg.
...und genau deswegen mag ich sie, vor allem wegen zweiterem....

Allez Basel!
Erfahrener Benutzer

Lou C. Fire hat geschrieben:es ist ein altbekanntes Phänomen, dass die deutsche Direktheit in der Schweiz als Arroganz aufgenommen wird.
Direktheit mag ich auch, bin so wieso nicht der typische Bünzli Schweizer.

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

[quote="LiveForever"]mues do sek. thailand au zuestimme...vor 4 wuche heiko und will grad widr ane..sehr gueti kontäkt knüpft v.a. zu tauchschuele/uswanderer/iheimischä woni definitiv widr mol gang go bsueche...

trip in kurz da zvil erlebt zum ufschribe:

krung thep
Hua Hin
Khao Sok
Krabi
Koh Phi Phi (muesme usehebe: immerno sehr zerstört, isch zunere art backpackerinsle worde momentan. super tauchrevier, wunderschön und super usgang, wär e idee zum mol go schaffe. aber dir dörfet dört nid ane, das isch MINI insle!!! :cool: )
Koh Samui
Koh Tao (ebefalls mi!!!)
Koh Pha-ngan
krung thep ]

Fullmoon-Party gse??? ;)

JohnFranklin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JohnFranklin »

Geheimtipp:

Argentina!

- fründlichi Lütt (kunnsch sofort ins Gspröch)
- sensationelli Natur
- leckers Ässe (RINDFLEISCH! aber nit nur...)
- easy Stimmig
- Stedt mit guetem (und für südamerikanischi Verhältnis sicherem) Nachtläbe
- überall Fuessballfanatiker!

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

[quote="Sacchi1"]Was oder wär het di in Finnland nümmi los glo???? Bo dört au emol 3 Johr hängge bliibe... ]

Kei Frau.....oder numme indiräkt ;)
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Antworten