Eckfahne hat geschrieben:heschs dr zoge oder wie?![]()

ps. gits do e online fcb forum liga oder wie lauft das?

fm07 isch wie sini vorgänger nur singleplayer. also uf jedefall nit über internet. zu zweit an eim PC oght nach wie vorDark Coyote hat geschrieben: nei stell dir vor ich kauf sogar ab und zue e game!
ps. gits do e online fcb forum liga oder wie lauft das?![]()
arscheinspielen hat geschrieben:fm07 isch wie sini vorgänger nur singleplayer. also uf jedefall nit über internet. zu zweit an eim PC oght nach wie vor
scheiss coyotehehehehehhe
pffff. digge... wenni deheim bi denn post ich mol e paar screens vom fm06. ha mit juve gspilt. 4 milliarde veriensvermögeDark Coyote hat geschrieben:arsch wenn mache mir wieder emol e css session!![]()
hmmm schad ich han dänkt das wär doch emol öpis neus so e online modus naja so chan ich dr einspielen jo nie in d schranke wyse
kei planEckfahne hat geschrieben:Do heschn... weisch wenigstens was dr Uslöser isch?
einspielen hat geschrieben:pffff. digge... wenni deheim bi denn post ich mol e paar screens vom fm06. ha mit juve gspilt. 4 milliarde veriensvermögehehehehehe... jeni mol meischter worde. hehehehe... zitwiis spieler gha mit stärki 104
css han scho ewigs nüm zockt. ha momentan e pc problem. immer mit bluescreen und so...![]()
bi einige games. ab und zu schmiert er eifach ab.. kei chance...Dark Coyote hat geschrieben:ok ok isch jo guet!
DU kurz e frog hesch das Problem nume bim CSS oder bi vielne Games? Wer weis vellicht chan dir jo dr Source Coyote öpis hälfe![]()
zb.Nedim hat geschrieben:kleine frage:
wo gibt's die besten patch's oder files zum game?
irgendwie hab ich meine FM-links aus den favoriten gelöscht...
gegoogelt hab ich schon...
http://www.soccer-on-earth.deNedim hat geschrieben:kleine frage:
wo gibt's die besten patch's oder files zum game?
irgendwie hab ich meine FM-links aus den favoriten gelöscht...
gegoogelt hab ich schon...
bulldogu2122 hat geschrieben:zb.
fm gate
fm-2007
fmcorner
fmzentrale
dr "einspielen" hett sicher no paar gueti linggs im ärmel ...![]()