@pyromanen
- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
@pyromanen
so macht pyro spass: farbenfroh und lichterloh, und - soweit ich das vom sofa aus mitbekommen habe - nix aufs feld geworfen. respekt.
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
folgendes hani gseh, wie anderi sicher au:
e typ und e frau, schwarz gekleidet mit funkgrät, är mit fcb cap, underem dach in däm installationsgang, über dr gästekurve. sie hän öbbe 70min d lüt in dr kurve beobachtet, bis sie denne vo deltas obeabe gholt worde sin?
was war das?
rauch isch fett gse!
e typ und e frau, schwarz gekleidet mit funkgrät, är mit fcb cap, underem dach in däm installationsgang, über dr gästekurve. sie hän öbbe 70min d lüt in dr kurve beobachtet, bis sie denne vo deltas obeabe gholt worde sin?
was war das?

rauch isch fett gse!
FREYSTAATBASEL 2003
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Jep, ist mir auch aufgefallen. Das waren sicher irgendwelche Scheiss verdeckte Ermittler vom SFV, die aufpassen sollen, was die bösen Hooligans machen4053 hat geschrieben:folgendes hani gseh, wie anderi sicher au:
was war das?![]()

Gestern war das ja wieder ganz schlimm mit diesen lebensgefährlichen Fackeln

Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

-
- Erfahrener Benutzer
genau e soo muess pyro syy!
nit aifach wild druff loos zyndet, nyt uff's fäld gschosse, aber effäggtvoll und zue me optisch sensationelle gsamtbild yygsetzt.
ganz digg gsi!
nit aifach wild druff loos zyndet, nyt uff's fäld gschosse, aber effäggtvoll und zue me optisch sensationelle gsamtbild yygsetzt.
ganz digg gsi!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Das nächste mal setzts faule Eier Tomaten vom Oberrang ab!Pibe d'oro hat geschrieben:Jep, ist mir auch aufgefallen. Das waren sicher irgendwelche Scheiss verdeckte Ermittler vom SFV, die aufpassen sollen, was die bösen Hooligans machen![]()
Gestern war das ja wieder ganz schlimm mit diesen lebensgefährlichen Fackeln![]()
![]()
Das nächste Mal setzts faule Eier und Tomaten ab! Die Typen lungern doch ständig dort oben rum.Pibe d'oro hat geschrieben:Jep, ist mir auch aufgefallen. Das waren sicher irgendwelche Scheiss verdeckte Ermittler vom SFV, die aufpassen sollen, was die bösen Hooligans machen![]()
Gestern war das ja wieder ganz schlimm mit diesen lebensgefährlichen Fackeln![]()
![]()
Das nächste Mal setzts faule Eier und Tomaten ab! Die Typen lungern doch ständig dort oben rum. Hinterhältiges Pack.Pibe d'oro hat geschrieben:Jep, ist mir auch aufgefallen. Das waren sicher irgendwelche Scheiss verdeckte Ermittler vom SFV, die aufpassen sollen, was die bösen Hooligans machen![]()
![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Leider händ mir die mit Bierwurf nid ab dem Grüst becho! Nächstmol wärde härteri Massnahme sicher dr nötig Erfolg bringe!Pibe d'oro hat geschrieben:Jep, ist mir auch aufgefallen. Das waren sicher irgendwelche Scheiss verdeckte Ermittler vom SFV, die aufpassen sollen, was die bösen Hooligans machen![]()

scheiss stasi

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Hast ja noch eine Chance in knapp einem MonatDark Coyote hat geschrieben:Leider händ mir die mit Bierwurf nid ab dem Grüst becho! Nächstmol wärde härteri Massnahme sicher dr nötig Erfolg bringe!![]()

Mir sin mitem Velo doo

-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Dark Coyote"]Das ganze chönt meh ganz eifach in Griff becho d Doppelhalter eifach nid vor d Meuti sondern hinde dra!
Überlegget euch das doch emol! ]
Scho die dritti Fläsche Rote in dr Bire und chum nid ganz drus was du mainsch, kasch das e bitzeli besser erkläre? Ich die zwei Glünggi au gseh und die hän immer zu dr MK abegafft und ich glaub au d'Schinwärfer grichtet. Mit Wurfgegeständ isches nid guet, die lande schlussändlich unte bi dr MK! Ich ha ihr no nochgschraue si söll e Röckli alege damit mir au öbbis gsehn....
Überlegget euch das doch emol! ]
Scho die dritti Fläsche Rote in dr Bire und chum nid ganz drus was du mainsch, kasch das e bitzeli besser erkläre? Ich die zwei Glünggi au gseh und die hän immer zu dr MK abegafft und ich glaub au d'Schinwärfer grichtet. Mit Wurfgegeständ isches nid guet, die lande schlussändlich unte bi dr MK! Ich ha ihr no nochgschraue si söll e Röckli alege damit mir au öbbis gsehn....
Appropos Ermittler: hab ich das richtig gesehen, dass unsere 4 Supermarios aka Berg-Steiger im Mob Leute rausgenommen und Kontrolliert haben? Nach was wurde da gesucht? Interessant finde ich, dass nur Minderjährige Jugendliche hauptsächlich ganz junge Kontrolliert wurden. Nehme mal an dass man so Ärger vermeidet in dem man auf die "kleine" geht.
Gings ums Kiffen?
Nix gescheiteres zu tun?
Anyway: Das Zugucken und Danebenstehen unserer Zivis Tag ein Tag aus ist für mich inzwischen zum Ärgernis geworden.
Gings ums Kiffen?
Nix gescheiteres zu tun?
Anyway: Das Zugucken und Danebenstehen unserer Zivis Tag ein Tag aus ist für mich inzwischen zum Ärgernis geworden.
Erfolg isch nid alles im Läbe
Pyro war wirklich geil, Support auch. Noch eine Bitte: Kann mir jemand den Text von "Erfolg isch nid alles im Läbe.." reinposten, das im Bhf. Altstetten in der Unterführung so mächtig zur Geltung kam. Merci
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
ha leider nume pics gseh, nid live. het aber sehr fett usgse das ganze..
Fuessball das isch unser läbe,
d Kurve isch unser dähäi
do fühlsch die wie im 7te himmel
do fühlsch di niemols elei
erfolg isch nid alles im läbe
wenns schlächt goht sin mir mit drby
fcb fan kasch nit wärde
fcb fan das muesch syy.
d Kurve isch unser dähäi
fcb fan kasch nit wärde
fcb fan das muesch syy.
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
Thx Suffbrueder, hast vor dem nächsten Heimspiel ein Bierlein zugut. medle dich per pn bei mir. Gibt es übrigens eine HP, wo die Fan-Gesangs-Texte des FCB nachgeführt werden?Suffbrueder hat geschrieben:ha leider nume pics gseh, nid live. het aber sehr fett usgse das ganze..
d Kurve isch unser dähäi
fcb fan kasch nit wärde
fcb fan das muesch syy.
mi meinig isch, dass me so sache nur diräkt dr betr. person via PN zuestellt und nit do uff dr meischt bsuechte fanpage vo dr schwyz öffentlig verbreitet....!Suffbrueder hat geschrieben:ha leider nume pics gseh, nid live. het aber sehr fett usgse das ganze..
d Kurve isch unser dähäi
fcb fan kasch nit wärde
fcb fan das muesch syy.
F.R.B. - Freie Republik Basel
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Richtig oder die betreffendi person, wo de text wüsse will, söll am näggschte match eifach mol genau zuelose.RED&BLUE hat geschrieben:mi meinig isch, dass me so sache nur diräkt dr betr. person via PN zuestellt und nit do uff dr meischt bsuechte fanpage vo dr schwyz öffentlig verbreitet....!
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]