Am 1. Novämber ischs 20 Joor här.
Am 1. Novämber ischs 20 Joor här.
Der Super-Gau für die Basler Chemieindustrie trat am 1. November 1986 ein. Um 0.19 Uhr brach in der Lagerhalle 956 von Sandoz ein gewaltiges Feuer aus. Sirenen rissen die Bevölkerung umliegender Gemeinden aus dem Schlaf; manche flüchteten. Der Nachthimmel glühte. Eine stinkende Wolke breitete sich über der Region Basel aus. Erst gegen 5 Uhr bekam die Feuerwehr den Grossbrand unter Kontrolle. (tagi)
-----------------------------------------
Wie hän dir das erläbt, was sind für Erinnerige blibä?
-----------------------------------------
Wie hän dir das erläbt, was sind für Erinnerige blibä?
Dr eint Superdottel vom Basler Erziehigsdepartement hett sich nie könne entscheide öb d'Kinder jetzt in d'Schuel mien oder nitt....Striebel wenn ich mi richtig erinnere. Und mini völlig hysterischi Muetter (härzlooses Ding
) hett mi tatsächlig in d'Schuel gschiggt und 5min spöter mit em Auto wieder uffgaablet... 

[quote="mimpfeli"]Dr eint Superdottel vom Basler Erziehigsdepartement hett sich nie könne entscheide öb d'Kinder jetzt in d'Schuel mien oder nitt....Striebel wenn ich mi richtig erinnere. Und mini völlig hysterischi Muetter (härzlooses Ding ]
Mag mi no erinnere, i bi bi dr Fründin gsi im Gundeli, d`Polizei het usem fahrende Auti Durchsage gmacht, dass me d`Fänschder söll zue mache, e gschbängschtischi Atmosfäre zmids in dr Nacht, bi mir vor cho wie imnene Film.
Mag mi no erinnere, i bi bi dr Fründin gsi im Gundeli, d`Polizei het usem fahrende Auti Durchsage gmacht, dass me d`Fänschder söll zue mache, e gschbängschtischi Atmosfäre zmids in dr Nacht, bi mir vor cho wie imnene Film.
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
[quote="mimpfeli"]Dr eint Superdottel vom Basler Erziehigsdepartement hett sich nie könne entscheide öb d'Kinder jetzt in d'Schuel mien oder nitt....Striebel wenn ich mi richtig erinnere. Und mini völlig hysterischi Muetter (härzlooses Ding ]
wotsch du dyyni kindli quäle, gang du go dr striebel wähle...
das war die zeit, als das gifthüttli in Sandoz Pub umbenannt wurde...
und die durchsagen waren so leise, dass man das fenster öffnen musste, um zu hören, dass man die fenster schliesse solle...
wotsch du dyyni kindli quäle, gang du go dr striebel wähle...
das war die zeit, als das gifthüttli in Sandoz Pub umbenannt wurde...
und die durchsagen waren so leise, dass man das fenster öffnen musste, um zu hören, dass man die fenster schliesse solle...
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
weiss no, mr hätte a däm morge selle go schlittschüehle ins eglisee...aber au kei seich gsi eso. striebel het is welle in d schuel schigge, genau.
dä komisch siessi-ruessigi duft ha-n-y jetzt no in dr nase wenn y mi bsinne due, wie-n-y mi grind an d fänschterschiibe druckt ha und de italienische nochbere zuegluegt ha, wie si hektisch d koffere ins auto verlade händ und südwärts sind...
dä komisch siessi-ruessigi duft ha-n-y jetzt no in dr nase wenn y mi bsinne due, wie-n-y mi grind an d fänschterschiibe druckt ha und de italienische nochbere zuegluegt ha, wie si hektisch d koffere ins auto verlade händ und südwärts sind...

Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
@all wo jetzt dr striebel verdamme
dr entscheid das d'kinder in d'schuel miehn het dr ganzi regierigsrot gfällt, dr striebel het aber als erziehigsdirekter dr entscheid muesse verkünde
ps: ich wies das so genau well er mi unggle isch und mir e paar monet spöter ame familietreffe is über das thema unterhalte hän.
ps ps: ich ha damals den e tote fisch vor mi fenschter ghängt, dr vermieter isch den schnell z'seggle koh und ich hanen miese abhänge. sit dem ich e huus ha hängt dr fisch jedes joor für mindeschtens 1 wuche
dr entscheid das d'kinder in d'schuel miehn het dr ganzi regierigsrot gfällt, dr striebel het aber als erziehigsdirekter dr entscheid muesse verkünde
ps: ich wies das so genau well er mi unggle isch und mir e paar monet spöter ame familietreffe is über das thema unterhalte hän.
ps ps: ich ha damals den e tote fisch vor mi fenschter ghängt, dr vermieter isch den schnell z'seggle koh und ich hanen miese abhänge. sit dem ich e huus ha hängt dr fisch jedes joor für mindeschtens 1 wuche
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
eine schrecklich nette familie!Dave hat geschrieben:"ich wies das so genau well er mi unggle isch"
"sit dem ich e huus ha hängt dr fisch jedes joor für mindeschtens 1 wuche"
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!
Das Telefonnetz brach zusammen, weil sich die ganze Stadt gegenseitig warnte, denn die Sirenen funktionierten nicht. Lächerlich!
In der Breite zogen noch Rauchschwaden durch die Strassen. Ich hatte vor allem Schiss um meine Katze.
Am Abend gingen wir ins Kino und es begann draussen zu regnen. Dann hat es ganz deftig gestunken.
Striebel (FDP) hiess dieser Idiot
Die Fähren in Basel mussten dieses Jahr nicht von Algen befreit werden. Das hat die Brühe im Rhein schon besorgt.
In Holland kamen Tonnen Chemikalien im Wasser an, die in Basel gar nicht verbrannt waren. Die deutsche Chemie hat die Gelegenheit benutzt, Abfälle zu entsorgen, diese Schweine!
In der Breite zogen noch Rauchschwaden durch die Strassen. Ich hatte vor allem Schiss um meine Katze.
Am Abend gingen wir ins Kino und es begann draussen zu regnen. Dann hat es ganz deftig gestunken.
Striebel (FDP) hiess dieser Idiot
Die Fähren in Basel mussten dieses Jahr nicht von Algen befreit werden. Das hat die Brühe im Rhein schon besorgt.

In Holland kamen Tonnen Chemikalien im Wasser an, die in Basel gar nicht verbrannt waren. Die deutsche Chemie hat die Gelegenheit benutzt, Abfälle zu entsorgen, diese Schweine!

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
-
- Benutzer
Quelle ? Wahrscheinlich die gleiche, die behauptet, dass hinter dem Brand der Geheimdienst der DDR steckt...Mätzli hat geschrieben: In Holland kamen Tonnen Chemikalien im Wasser an, die in Basel gar nicht verbrannt waren. Die deutsche Chemie hat die Gelegenheit benutzt, Abfälle zu entsorgen, diese Schweine!![]()
-
- Neuer Benutzer
Oja das isch ä nacht gsi bi damols öbe 6 johr alt gsi.
Bi so gege die 1 wohn im Gellertdreieck ufgwacht de isch grad dr Vater vom Schafe heicho, er isch grad uff dr Linie 14 als Tramchafeur unterwägsi gsi.
Er het gseit das es z Muttenz unde brennt und das er d Stichflamme gseh het. We me bi uns usem Fenster gluegt het, het me dr Brand sogar no gseh.
In chindsgi ha i de nid miesse aber es paar wuche spöter het mi d Chindergarte schnäpfe züm Psycholog gschickt will i d Sirene grüsch nochegmacht han wo i so cool gfunde han.
Aber dä gschmack ha i hüt amigs no in dr Nase wen i uss em huus gang.
Bi so gege die 1 wohn im Gellertdreieck ufgwacht de isch grad dr Vater vom Schafe heicho, er isch grad uff dr Linie 14 als Tramchafeur unterwägsi gsi.
Er het gseit das es z Muttenz unde brennt und das er d Stichflamme gseh het. We me bi uns usem Fenster gluegt het, het me dr Brand sogar no gseh.
In chindsgi ha i de nid miesse aber es paar wuche spöter het mi d Chindergarte schnäpfe züm Psycholog gschickt will i d Sirene grüsch nochegmacht han wo i so cool gfunde han.

Aber dä gschmack ha i hüt amigs no in dr Nase wen i uss em huus gang.
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
kindergarte bim galgehügel??? dasch sicher die gsi wo mer e pflaster uff d schnurre kläbt het drmit i uffhöre schwätze...Schlafstadt hat geschrieben: In chindsgi ha i de nid miesse aber es paar wuche spöter het mi d Chindergarte schnäpfe züm Psycholog gschickt will i d Sirene grüsch nochegmacht han wo i so cool gfunde han.![]()
.

Basel ai Liebi!!!
-
- Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ich war damals zwar noch im Bauch meiner Mama und habe mit meinen 5 Monaten schon meine Brusthaare bewundert, doch später hatte ich einen Chemielehrer, der an dieser Schweinerei mitschuldig war.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
tschernobyl isch jo au im gliche joor gsi, oder? kunnt do 20. jöörige no, oder scho verbi? weiss no, wie d eltere kondänsmilch in d büchse kauft händ und sunnscht no dr eint oder ander vorroot erwiteret het..kei gmiess me uss em garte, wasser uss em brunne so guet wie s goht au vermiede, will me jo nid weiss was die böse strahle mache....no e glatti zit gsi das 86!
aber e 2. pfiffe isch mr halt doch nid gwachse...

- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
Dasch scho im Mai gsi. Nochhär hetts e richtigi Becqurel Hysterie gääh mit Mässdate am Radio und so. Und 's pilzle hänn si verbote.-Scott hat geschrieben:tschernobyl isch jo au im gliche joor gsi, oder? kunnt do 20. jöörige no, oder scho verbi? weiss no, wie d eltere kondänsmilch in d büchse kauft händ und sunnscht no dr eint oder ander vorroot erwiteret het..kei gmiess me uss em garte, wasser uss em brunne so guet wie s goht au vermiede, will me jo nid weiss was die böse strahle mache....no e glatti zit gsi das 86!![]()
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
Wo zum Geier bisch Du denn uffgwaggseScott hat geschrieben:tschernobyl isch jo au im gliche joor gsi, oder? kunnt do 20. jöörige no, oder scho verbi? weiss no, wie d eltere kondänsmilch in d büchse kauft händ und sunnscht no dr eint oder ander vorroot erwiteret het..kei gmiess me uss em garte, wasser uss em brunne so guet wie s goht au vermiede, will me jo nid weiss was die böse strahle mache....no e glatti zit gsi das 86!![]()

- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Ich habe die ganze Nacht bei offenem Fenster geschlafen. Am Morgen bin ich in die Stadt gefahren, um mir meinen ersten CD-Player zu kaufen. Gerochen habe ich nichts. Wahrscheinlich hatte sich meine Nase bereits an den Gruch gewöhnt. Als ich dann auf dem Barfi aus dem Trämmli stieg, sah ich die Leute mit Nastüchern vor dem Gesicht herum laufen und die BaZ verteilte ein Extrablatt. Erst zu diesem Zeitpunkt bekam ich mit, was überhaupt lief.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
Ich weiss au no, bi stockbsoffe in dere Zyt haigloffe, aber in Allschwil heschs glabu noni so gschmeckt...bi denn ins Nescht gfalle und ha das erscht am nägschte Morge mitbecho....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
z basel in dr stadt...s umfeld het halt nervös do und gseit, me weiss nid ob die radioaktive strahle au s brunnewasser kennt versüche...dasch alles.mimpfeli hat geschrieben:Wo zum Geier bisch Du denn uffgwaggse![]()
?!?
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
Bi uns isch es erscht im Mai bekannt worde, wo skandinavischi Medie brichtet hänn, d'Radioaktivität sygi stargg erhöht. D'Sowjets hänn jo nid drglyche do.!penalty hat geschrieben:Knapp vrby isch au drnäbe... Am 26. April isch es gsi!
Du hesch googlet, ych ha's us em Gedächtnis abgruefe. ;-)
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!