Das hässlichste Bier!
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
dasch e tequila-bier mix!Däsche hat geschrieben:Desperados oder wie die Brühe heisst.![]()
Weiberbier, so wie ich es in Erinnerung hab mehr süss als bitter.![]()
Amstel isch wirklich ganz hässlich. Aber me bringt ame no vill abe...

Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
[quote="mimpfeli"]Oettinger isch 's'Arbetsloose-Bier' in Dütschland.....bös gseit. E Harasse Bier wo 4 Euro koschtet ka irgendwie au nütt sy.... ]
Bei deutschen Prolls auch unter dem Namen "Ö-Saft" bekannt. Mir schmeckt es überhaupt nicht, dann noch lieber Dennerbräu. Ganz übel auch Kaiser, Prix Garantie(Helvetia), und Walliser Bier (Wasser!).
Bei deutschen Prolls auch unter dem Namen "Ö-Saft" bekannt. Mir schmeckt es überhaupt nicht, dann noch lieber Dennerbräu. Ganz übel auch Kaiser, Prix Garantie(Helvetia), und Walliser Bier (Wasser!).
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Was giz im Coop füre 60 Rp. Bier? S Helvetia isch mit 75 Rp. s billigschte und für mi s beschtä Budget Bier!bird hat geschrieben:s'hässlichschte budget bier ganz klar helvetia
s'beschti: 60 rp bier vom coop
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
-
- Benutzer
Holsten
Holsten ! Do choschtet d'Halbliterfläsche numme 2 Stutz (in sonere Nordliechter-Beiz). Und wenn De voller Euphorie die dritti Hülse hinderegschtellt hesch, verbäästs di fascht vor lutter Grindweh, chunnt wie aagschosse.
Nit ummesuscht heissts dött: "Holsten: Das ist unser Pils und das knallt am dollsten !" Au no am nöggschte Daag.
Also Räche wäg !
Nit ummesuscht heissts dött: "Holsten: Das ist unser Pils und das knallt am dollsten !" Au no am nöggschte Daag.
Also Räche wäg !
Findi jetzt nit, ha dä Summer x Kartonboxe vo Helvetia für diversi Gartepartys kauft und finds gar nit so schlächt.bird hat geschrieben:s'hässlichschte budget bier ganz klar helvetia
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Meine Rede! E solids Bier, mit em beschtä Pris-Leischtigs Verhältnis ever!Sharky hat geschrieben:Findi jetzt nit, ha dä Summer x Kartonboxe vo Helvetia für diversi Gartepartys kauft und finds gar nit so schlächt.
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
ROFL!!!king72 hat geschrieben:also ich ha geschtern 8 Schneider Weisse gha.... geils Bier vom Gschmagg her, aber hann ich hüt e Schädel gha......
Vom geile Weizeschiss mol ganz zschwige...![]()
Ha dängt do kunnt e tote vogel us mim a.....
Ja, der Nachteil vom Weizenbier. Massenweisse Guinness gibt auch noch Funky Vibrations im Badzimmer.
s schlimmste wo ich je trunke han: CRESTA US EM DENNER... (i hoff emol das bier gits nümmi...)
ano domini het d fläsche 50 rappe füre liter kostet...
machsch d fläsche uf und nimmsch e schlug, dängsch hmm nid mol schlächt für dä pries... den nimmsch dr zweiti schluck und spucksch alles grad wieder use...
nujo, die beide nase wos bier kauft händ, sind nie meh unseri bierlieferante gsi, drzue hän mr si no schnäll in coop gschigt go "bier" hole und sie händ alles dörfe zahle (mit 15 isch das bi unserem huufe rächt tür cho
)
ano domini het d fläsche 50 rappe füre liter kostet...
machsch d fläsche uf und nimmsch e schlug, dängsch hmm nid mol schlächt für dä pries... den nimmsch dr zweiti schluck und spucksch alles grad wieder use...
nujo, die beide nase wos bier kauft händ, sind nie meh unseri bierlieferante gsi, drzue hän mr si no schnäll in coop gschigt go "bier" hole und sie händ alles dörfe zahle (mit 15 isch das bi unserem huufe rächt tür cho

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- Zeekadeethee
- Benutzer
- Erfahrener Benutzer
hatte unlängst mal wieder das vergnügen mit miller. was mich mal wieder dran erinnert hat, weshalb ich das zeug normalerweise nicht anrühre.
*üäh*
*üäh*
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
S' git in de USA aber wirklig jenschti usgezeichnete Bier - typischerwiis halt au wie bi uns ehnder vo kleinere, lokale Brauereie und nit vo de "Gigante" wo numme Einheitsbrüehe serviere.mimpfeli hat geschrieben:Miller isch e Frauebierli, isch jo praktisch nur Wasser, kei Gschmagg nütt.....
USA-Bier halt...
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!