Kurz vor Transfer?

Diskussionen rund um den FCB.
ZeroZero
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZeroZero »

dasto hat geschrieben:was hats uns gebracht??
das tor am 13.5 lasse ich nicht als spezielles tor zählen.. hätten wir deshalb die meisterschaft geholt ok, aber so, einfach ein tor...

Das "witzige" war ja - und es ging bestimmt vielen so - dass ich noch dachte "hey, wenn DAS das entscheidende Tor zur Meisterschaft ist, dann.. dann werde ich mich in Zukunft mehr zurückhalten, wenns um die Nr. 7 geht.."

> das Ergebnis kennen wir ja... :D
(c) ZeroZero, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

S'fallt mr schwer aber i probier in däm Thema emol objektiv z'bliibeu2026

Dr MP isch im Momänt sicher immene Formhoch, das ka au ich nid abstritte, mini abneigig an ihn het sich jo au nie an sini fuessballereischi "künscht" grichtet sondern an sini abneigig zu Basel.

Me dörf aber 1-2 sache nid vergässe:

Dr MP isch in de letschte 2 Johre, 11/2 Johr lang e Fass ohni Bode gse, d.h. sini Bilanz bim FCB isch immerno negativ.

Dr FCB und d'Basler sölle jo lutt "fascht" alli froh um e MP si, ohni ihn wär dies und das passiertu2026 Also d'Abhängigkeit vom MP het uns bis jetzt uff e ussichtslose 6. Rang brocht, ohni ussichte uf kurz- Mittelfrischtigi besserig und über was genau söll i mi jetzt freue?

Do wird ständig drüber gredet was dr MP in dene paar Mönet für e FCB gleischtet het, es isch au diskutiert worde wo dr FCB gse wär ohni sini Goalsu2026 es isch jo nid eso dassmr ohni MP zu 10. gspielet hätte. Au är isch 1 1/2 Johr lang nütt wärt gse und söttigi hämmer jo gnueg bim FCB villicht wär an sinere Stell e andere au zummene Formhoch ko.

E Wäggang oder e Verblieb vom MP bim FCB ällei wird unseri (sportlichi) probleme wäder löse no verschärfe, do muess dr hebel vill tiefer aagsetzt wärde, dere Mannschaft fählts nid an Motivation, Aggressivität oder an Biss, sie isch eifach z'schwach. Me ka z.B. eine wie mi no lang motiviere, i ka nun halt emol nid guet schutte, do kame mi au 1 Monet lang motiviere und mi so aggressiv mache wie me will und eso isches bi dene, klar könne die alli schutte, die meischte vo dere Mannscahft sinn eifach z'schwach. Delgado, Zubi, Jimmy, Rossi, Yakin x2, Streller, Huggel, sogar e Haas hänn in verschiedene Beriich und Situatione, Leischtige vollbrocht womr jetzt eifach vermisse, will die wo se sötte ersetze eifach nid gnueg guet sin. Dorum bruchts 2 Dringendi Massnahme 1. Sofort meh Fuessballwüsse aastelle in Form vommene Erich Vogel oder öbber verglichbars (gitt's aber in dr CH nid) und 2. die Mannschaft GEWALTIG verstärke, wenn nid sogar umstelle. Mir aber vorallem d'Füerig vom FCB muess sich ändlig im Kopf setzte dass die jetztigi Mannschaft eifach schwach isch, 2-3 Spieler kame rette, alles andere isch höggschtens e gueti resärve.

Abschliessend zrugg zum Thema, falls'r goht wirdu2019s sportlich wäder besser no schlächter, einzige (aber wichtige) Vorteil isch dä, dass e dorn im Aug vo vill Fans entfärnt wird.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Querdängger hat geschrieben:Ja, vor dieser Tatsache graust es mir schon jetzt :eek: . Immerhin ein Hoffnungsschimmer: im Winter öffnet sich wieder ein Transferzeitfenster. Vielleicht schlägt der FCB dann zu und hat Glück, den einen oder anderen wirklich guten Spieler zu verpflichten, welche uns dann weiterbringen. :rolleyes:

Ich glaube, dass es nur ein paar wenige sind, die den Weggang eines Petric begrüssen würden. Die Anti Petric Gilde überschätzt sich masslos und meint, dass sie die Meinung der meisten FCB Fans vertreten. Aber da liegen sie eben total daneben. Jeder normale Fussballfan sieht ein, dass er im Moment für den FCB unverzichtbar ist, egal was er in der Vergangenheit gemacht hat. In der jetztigen FCB Situation sind solche zugegebenermässen nachvollziebaren Emotionen fehl am Platz. Wir brauchen Spieler, die uns weiter bringen, egal von wo sie her kommen. Ansonsten, gute Nacht FCB !
Ist ja nicht so, dass die Nr 7 gratis gehen würde.
Ab 2 Millionen soll er sofort gehen! Geld reinvestieren. Meine Meinung.
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

ZeroZero hat geschrieben:

Das "witzige" war ja - und es ging bestimmt vielen so - dass ich noch dachte "hey, wenn DAS das entscheidende Tor zur Meisterschaft ist, dann.. dann werde ich mich in Zukunft mehr zurückhalten, wenns um die Nr. 7 geht.."

> das Ergebnis kennen wir ja... :D
Ging mir genau so..

"Jetzt schiesst uns dä wirklich no zum Titel"

:cool:
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

Snowy hat geschrieben: Ab 2 Millionen soll er sofort gehen! Geld reinvestieren. Meine Meinung.
aber nicht solange gross eine one man show durchführt.
zuerst den trainer wechseln, bzw. kompetente unterstützung beiseite stellen und dann reinvestieren.

noch ein buckley - :eek:

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

rotoloso hat geschrieben:S'fallt mr schwer aber i probier in däm Thema emol
objektiv z'bliibeu2026

Dr MP isch im Momänt sicher immene Formhoch, das ka au ich nid abstritte, mini abneigig an ihn het sich jo au nie an sini fuessballereischi "künscht" grichtet sondern an sini abneigig zu Basel.

Me dörf aber 1-2 sache nid vergässe:

Dr MP isch in de letschte 2 Johre, 11/2 Johr lang e Fass ohni Bode gse, d.h. sini Bilanz bim FCB isch immerno negativ.

Dr FCB und d'Basler sölle jo lutt "fascht" alli froh um e MP si, ohni ihn wär dies und das passiertu2026 Also d'Abhängigkeit vom MP het uns bis jetzt uff e ussichtslose 6. Rang brocht, ohni ussichte uf kurz- Mittelfrischtigi besserig und über was genau söll i mi jetzt freue?

Do wird ständig drüber gredet was dr MP in dene paar Mönet für e FCB gleischtet het, es isch au diskutiert worde wo dr FCB gse wär ohni sini Goalsu2026 es isch jo nid eso dassmr ohni MP zu 10. gspielet hätte. Au är isch 1 1/2 Johr lang nütt wärt gse und söttigi hämmer jo gnueg bim FCB villicht wär an sinere Stell e andere au zummene Formhoch ko.

E Wäggang oder e Verblieb vom MP bim FCB ällei wird unseri (sportlichi) probleme wäder löse no verschärfe, do muess dr hebel vill tiefer aagsetzt wärde, dere Mannschaft fählts nid an Motivation, Aggressivität oder an Biss, sie isch eifach z'schwach. Me ka z.B. eine wie mi no lang motiviere, i ka nun halt emol nid guet schutte, do kame mi au 1 Monet lang motiviere und mi so aggressiv mache wie me will und eso isches bi dene, klar könne die alli schutte, die meischte vo dere Mannscahft sinn eifach z'schwach. Delgado, Zubi, Jimmy, Rossi, Yakin x2, Streller, Huggel, sogar e Haas hänn in verschiedene Beriich und Situatione, Leischtige vollbrocht womr jetzt eifach vermisse, will die wo se sötte ersetze eifach nid gnueg guet sin. Dorum bruchts 2 Dringendi Massnahme 1. Sofort meh Fuessballwüsse aastelle in Form vommene Erich Vogel oder öbber verglichbars (gitt's aber in dr CH nid) und 2. die Mannschaft GEWALTIG verstärke, wenn nid sogar umstelle. Mir aber vorallem d'Füerig vom FCB muess sich ändlig im Kopf setzte dass die jetztigi Mannschaft eifach schwach isch, 2-3 Spieler kame rette, alles andere isch höggschtens e gueti resärve.

Abschliessend zrugg zum Thema, falls'r goht wirdu2019s sportlich wäder besser no schlächter, einzige (aber wichtige) Vorteil isch dä, dass e dorn im Aug vo vill Fans entfärnt wird.
1.Me merkt`s, mir falld`s au nid eifach.
2.wenn jede wo do schbild e gwüssensbriefig und e eid uf basel miessd
ablege, wo wäre mr do?
3.Verletzt wie dr Carignano.
4.Sachlich blibe! Zieh vo dene 21 sl-gool 9 ab, das wäre denn no 13. eins
meh wie luzern. e goolverhältnis vo 13-20. super gäll.
5.Goolgarantie Jimmi weg(zum glück dä verröter). Goolgarantie Delgado(was hed me gege dä chönne säge?) weg. dr dägä wo au no e
paar gschosse hedd wäg (aber isch jo guet, dä het jo au niener möge)
wär hät denn sölle zum e formhoch cho?
6.Do bini voll iverschdande.
7.Wie gseit wenn är jeds usfalld, gids no öbbe d`helfdi vo de gool und me
cha sich jo vorschdelle was denn passierd. Das isch eifach eso öb er eim
sympathisch isch oder nid.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

robotnik hat geschrieben:5.Goolgarantie Jimmi weg(zum glück dä verröter).
Ach wie schön, dass ich weiss.. dass der Jimmi rumpelstilzchen heiss??
Het zwar nix mit em topic am huet, aber dennoch.. Jimmy Judas??
HAHAHAA.. ha doch grad was interessants erfahre vomene guete Kolleg vom Jimmy und was do gloofe isch.. scheiss Verein FCBASEL.. aber ebe.. beträffend Oli Kreuzer genau s gliche.. är het s muul z wiit ufgmacht und müesse goh.. und dr Jimmy het me sini Forderige nit welle erfülle und drum isch är gange.. nit mehr und weniger!
Aber ebe.. immer schön welle druffhacke.. obwohl viel mehr dehintersteckt, als me liest und polemik drum gmacht wird! ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

robotnik hat geschrieben: wär hät denn sölle zum e formhoch cho?
Dr Stereo, Cristiano oder Eduardo sinn im Momänt öbbe gliich guet (wenn nid besser) als dr MP 1,5 Johr lang bim FCB gse isch, also könnt bi ihne au dr Knopf uffgoh... verletzt isch dr MP niemols eso lang gse wie dr Carignano nid emol 1/4.

P.S.: Jimmy hett WELLE bliibe aber nochdäm me ihn nur misslichi Konditione aabotte het, het d'GL vom FCB entschiede ihn als Verroter loh doh stoh um nid no e meh Mais mit de Fans z'ha... dr CG aber nid, är het uf SAT 1 d'Wohret gseit ka, het den wohl aber au e Muulkorb bekoh isch aber scho z'spoht gse, si Interview kurz vorem Spiel gege Werder hänn tussigi vo Lütt g'hört schad lueget ihr immer nur dr ZFDRS.
[/CENTER]

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

bim jimmy fehlt im mim post: ;)

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Mi post vom 27.09.06:

So jetzt mal Fakten.
Rückrunde 05/06:
1.M.P. hat 18mal gespielt
2.Bis und mit Spiel 8, nicht getroffen
3.Ab Spiel 9, in 10 Spielen 8 mal ins Tor getroffen
4.Meister wurde .. mit einem geschossenen Tor weniger
5.Nicht Meister wurde der FCB mit 6 erhaltenen Tore mehr
(und ein paar aberkannten geschossenen)
Hinrunde 06/07:
6.Heute an der Spitze .. mit 2 geschossenen Tore mehr
7.Heute auf Platz 5 der FCB mit 9 erhaltenen Tore mehr

Das heisst ja es liegt nicht am Sturm und offensiven Verhalten sondern am devensiven und das ist ja wohl nicht in erster Linie Teil von Petrics Job.

und 28.09.06:

Also denn halt. Zurück zur Buchhaltung:
Saison 04/05 Hinrunde:
Bis zum 6.Spiel kein Tor (war auch nicht so schlimm, da hatten wir noch Jimmi)
Ab 7.Spiel 3 Tore in 6 Spielen
Rückrunde:
Einsatz im ersten Spiel in St.Gallen und ganze Rückrunde verletzt dank der SFL!
(Ihr könnt Euch ja noch drann erinnern auf was für einem vereisten Platz gespielt wurde)
Saison 05/06 Hinrunde:
6 Tore in 12 Spielen
Macht Total bis Ende Saison 05/06: 17 Tore in 36 Ligaspielen
Quote 0.47

Macht Total bis Heute: 24 Tore in 43 Ligaspielen
Quote 0.56
Und ab Einsatz im Sturm bis Dato:
15 Tore in 17 Spielen
Quote 0.88

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

rotoloso hat geschrieben:Dr Stereo, Cristiano oder Eduardo sinn im Momänt öbbe gliich guet (wenn nid besser) als dr MP 1,5 Johr lang bim FCB gse isch, also könnt bi ihne au dr Knopf uffgoh... verletzt isch dr MP niemols eso lang gse wie dr Carignano nid emol 1/4.
Deine Beharrlichkeit und Konsequenz in Sachen MP in Ehren ( ...schön, dass du dich ab und zu wieder zu Wort meldest!), aber das ist Bullshit. Da verwette ich meine Schlumpfsammlung und meine Katzen, dass keiner dieser -bestimmt sehr lieben,anständigen und loyalen- "Stürmer" in 1 Saison mehr als 12 Tore erzielen werden.
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

erha hat geschrieben: ( ...schön, dass du dich ab und zu wieder zu Wort meldest!),
Merci, machs aber ungärn und dorum au so wenig wie möglich denn i weiss ich bzw. mini Meinig isch do nid willkomme.
erha hat geschrieben:Da verwette ich meine Schlumpfsammlung und meine Katzen, dass keiner dieser -bestimmt sehr lieben,anständigen und loyalen- "Stürmer" in 1 Saison mehr als 12 Tore erzielen werden.
Carignano hett bi gliich vill Spiel im 05/06 meh troffe als dr MP....Übere mit schlümpf und Büsis...
[/CENTER]

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

rotoloso hat geschrieben:Carignano hett bi gliich vill Spiel im 05/06 meh troffe als dr MP....Übere mit schlümpf und Büsis...
Den hast du aber vorhin nicht aufgezählt :D
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

rotoloso hat geschrieben:Merci, machs aber ungärn und dorum au so wenig wie möglich denn i weiss ich bzw. mini Meinig isch do nid willkomme.
Mladen spielte damals im OM als hängende Spitze.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Den hast du aber vorhin nicht aufgezählt :D
rotoloso hat geschrieben:Dr Stereo, Cristiano oder Eduardo sinn im Momänt öbbe gliich guet (wenn nid besser) als dr MP 1,5 Johr lang bim FCB gse isch, also könnt bi ihne au dr Knopf uffgoh... verletzt isch dr MP niemols eso lang gse wie dr Carignano nid emol 1/4.
Dä isch im bis jetzt au nid Iisatzbereit gse...
[/CENTER]

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

rotoloso hat geschrieben:Dr FCB und d'Basler sölle jo lutt "fascht" alli froh um e MP si, ohni ihn wär dies und das passiertu2026 Also d'Abhängigkeit vom MP het uns bis jetzt uff e ussichtslose 6. Rang brocht, ohni ussichte uf kurz- Mittelfrischtigi besserig und über was genau söll i mi jetzt freue?
Ohne ihn hätten wir Zürich nicht geputzt und wären jetzt noch 2 Punkte über dem Strich. Ganz einfach. Wer unsere sportliche Abhängigkeit von ihm abstreitet dem fehlt es entweder an Sachverstand oder an Objektivität.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Legolas hat geschrieben:Ohne ihn hätten wir Zürich nicht geputzt und wären jetzt noch 2 Punkte über dem Strich. Ganz einfach. Wer unsere sportliche Abhängigkeit von ihm abstreitet dem fehlt es entweder an Sachverstand oder an Objektivität.
Meinsch aber nid dassmr ohni ihn mit 1 Ma weniger gspielt hätte oder? Wenn me an däm truurige 2.6.2004 nid dr MP kauft hätte sonder öbber anderscht... wär garantiert dir dass an dene Match dr anderi nid no besser gse wär? Ihr gönt immer devo uss dass ohni Petric eifach 1 Ma weniger uffem Platz isch...
[/CENTER]

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

rotolose, deine 30 cm2 Signatur versaut jeden Thread. Jeder weiss, was du uns mitteilen willst.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

wenns nur 30cm2 wären .. ;)

Antworten