goalunited online-fussballmanager

Der Rest...
crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

mindl?
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

@crypto:

ha das spiel verlore (trotz das ich die bessere stats gha han)...
3/4 funktioniert bene wenn mrs training ahpasst, ich has so gmacht, das ich date vom suntig noch em spiel mit däne vor em spiel vergliche han und notiert wie viel tiefer d form gsi isch als i dä vorwuche...

den han ich eifach soviel pünkt usem training gstriche wie ich tiefer gsi bin (sind glaub 4 oder 5 gsi, also mit 8 trainiert anstatt mit 13... mach ich die wuche nomol so und nochhär immer 15 trainiere)

hüt sind alli spieler zwischet 90ig und 100... also passt bestens :) mues morn grad nomol mit 3/4 spiele... wenn i das spiel au no verlier, wirds schwär zum ind uffstiegsräng zcho :(
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Erfahrungswerte: Bringt ein Finanzberater effektiv etwas?
Er würde mich 2'400 pro woche kosten. Wenn ich es im GU-Forum richtig verstanden habe, holt er den Zins auf 4.9% rauf, einguter maximal auf 5%. Ich bin aber schon bei 4.5%, d.h. isch müsste mächtig Kohle haben, damit sich 2'400 franken pro Woche lohnen. Sehe ich das Richtig, oder bringt er mir sonst noch kohle?

mimösli
Erfahrener Benutzer

Es chotzt mi ah .....

Beitrag von mimösli »

Scheisse ha am letschde Samstig der Match gege der Spitzeriter gha und 0-1 verlohre !!! 3.Min. e Penalti gege mi !! Der ganzi Match dominiert und glych 0-1 verlohre !!!

Aber jetzt chunt dre Hammer : Ich ha mit vollem Ihsatz gschbielt und ha am Schluss 5 (!!!) verletzti vo mine beschde Spieler gha !!! :mad: :mad: (zwüsche 2-5 Wuche sind si verletzt !!!)

Mi ganzi Saison isch am Arsch !!! :mad:
打っ掛ける

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Delgado hat geschrieben:Erfahrungswerte: Bringt ein Finanzberater effektiv etwas?
Er würde mich 2'400 pro woche kosten. Wenn ich es im GU-Forum richtig verstanden habe, holt er den Zins auf 4.9% rauf, einguter maximal auf 5%. Ich bin aber schon bei 4.5%, d.h. isch müsste mächtig Kohle haben, damit sich 2'400 franken pro Woche lohnen. Sehe ich das Richtig, oder bringt er mir sonst noch kohle?
ab 400'000 plus :) und im minus rendiert der finanzberater :)

do ich mol kräftig im minus gsi bi, han mr eine zueglegt und jetzt bhalt ich en eifach mol :) die 2'000 verkraft ich au no... aber wenn nonid über 400'000 bisch oder 200'000 im minus würd mr dä finanzheini spare (also wenn s gfühl hesch i dä negste wuche chunsch in die nöchi den schnapsch dir en :) )

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

mimösli hat geschrieben:Scheisse ha am letschde Samstig der Match gege der Spitzeriter gha und 0-1 verlohre !!! 3.Min. e Penalti gege mi !! Der ganzi Match dominiert und glych 0-1 verlohre !!!

Aber jetzt chunt dre Hammer : Ich ha mit vollem Ihsatz gschbielt und ha am Schluss 5 (!!!) verletzti vo mine beschde Spieler gha !!! :mad: :mad: (zwüsche 2-5 Wuche sind si verletzt !!!)

Mi ganzi Saison isch am Arsch !!!
has spitzespiel letzt wuche au verlore, bin besser gsi aber irgendwie hets nötige glück gfählt :( aber gitt jo no e rückspiel det lohn en 10:0 abe :D

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Mindl hat geschrieben:ab 400'000 plus :) und im minus rendiert der finanzberater :)

do ich mol kräftig im minus gsi bi, han mr eine zueglegt und jetzt bhalt ich en eifach mol :) die 2'000 verkraft ich au no... aber wenn nonid über 400'000 bisch oder 200'000 im minus würd mr dä finanzheini spare (also wenn s gfühl hesch i dä negste wuche chunsch in die nöchi den schnapsch dir en :) )
Nöö zur zitt bin ich no guet im Plus mit über 150'000. Aber wenn ich e Uswärtsspiel ha, denn mach ich verlust. I muess nur luege, dass dr Gwünn vom Heimspiel jewiils für mehr als nur 2 Wuche längt, damit ich überem Strich cha spare um s Stadion no witter usbaue oder s Kader verbessere.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mindl hat geschrieben:@crypto:

ha das spiel verlore (trotz das ich die bessere stats gha han)...
3/4 funktioniert bene wenn mrs training ahpasst, ich has so gmacht, das ich date vom suntig noch em spiel mit däne vor em spiel vergliche han und notiert wie viel tiefer d form gsi isch als i dä vorwuche...

den han ich eifach soviel pünkt usem training gstriche wie ich tiefer gsi bin (sind glaub 4 oder 5 gsi, also mit 8 trainiert anstatt mit 13... mach ich die wuche nomol so und nochhär immer 15 trainiere)

hüt sind alli spieler zwischet 90ig und 100... also passt bestens :) mues morn grad nomol mit 3/4 spiele... wenn i das spiel au no verlier, wirds schwär zum ind uffstiegsräng zcho :(
dangge beschtens!
wird's dämfall au mol mit 3/4 probiere, hoff das chunnt guet (ha ebe e paar spieler mit dr eigeschaft aggresiv). spitzespiel allez!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

mimösli hat geschrieben:Scheisse ha am letschde Samstig der Match gege der Spitzeriter gha und 0-1 verlohre !!! 3.Min. e Penalti gege mi !! Der ganzi Match dominiert und glych 0-1 verlohre !!!

Mi ganzi Saison isch am Arsch !!! :mad:
ooooooh shiat! :eek:
merci für das posting. däm fall wird'i wohl nid mol imne cupfinal oder so uf so hochem iisatz spiele.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

crypto hat geschrieben:ooooooh shiat! :eek:
merci für das posting. däm fall wird'i wohl nid mol imne cupfinal oder so uf so hochem iisatz spiele.
Spielt glaub weniger e Rolle, wie viel isatz das spielsch, sondern wie d Form vo dine Spieler isch.

Bim Eckfahne hani bim letschte Frendly z.B. gseh, dass er einige dinne gha het, wo e Form so um die 30ig ume gha händ. Die verletzte sich denne au relativ schnäll, wenn mit vollem Iisatz spielsch. Aber e normale Spieler, über 50 Form, sogar an dr 90 bis 100 Form sotti eigentlich wäge vollem iisatz nid mehr und nid weniger schnäll verletzt sii. So han ich das uf jede Fall usem GU-Forum entnäh chöne.

Und mi letschts Ligaspiel han ich au mit vollem Iisatz gspielt, kei einzige verletzte, allerdings au nid gwunne. :o

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Delgado hat geschrieben:Spielt glaub weniger e Rolle, wie viel isatz das spielsch, sondern wie d Form vo dine Spieler isch.

Bim Eckfahne hani bim letschte Frendly z.B. gseh, dass er einige dinne gha het, wo e Form so um die 30ig ume gha händ. Die verletzte sich denne au relativ schnäll, wenn mit vollem Iisatz spielsch. Aber e normale Spieler, über 50 Form, sogar an dr 90 bis 100 Form sotti eigentlich wäge vollem iisatz nid mehr und nid weniger schnäll verletzt sii. So han ich das uf jede Fall usem GU-Forum entnäh chöne.

Und mi letschts Ligaspiel han ich au mit vollem Iisatz gspielt, kei einzige verletzte, allerdings au nid gwunne. :o
so wie ich das im gu-forum damals verstande ha verletze sich d'spieler wäg dr früschi, nid wäg dr form, oder? denn wärs nämmli au logisch (jetzt, woni mrs überlegg...). während em spiel ziehts dr früschi ab, will'd uf vollem iisatz spielsch und irgendwenn kollabiere d'spieler. wie fit sin dini spieler mimösli?

übrigens hani do grad d'wiki-site über das thema gfunde... :D
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Delgado hat geschrieben:Spielt glaub weniger e Rolle, wie viel isatz das spielsch, sondern wie d Form vo dine Spieler isch.

du meinsch frische :)

isch so: 100% sötti glaub e spieler mit frischi 100 noch em spiel no 80ig het...
eigentlich mues mr nur luege das noch em spiel kei spieler unter 80 isch den sötis praktisch nie verletzti gäh...
aber vorsichtshalber han ich scho mol e guete arzt im kader :D

@crypto: bim erste spiel han i mit 50% ihsatz gspielt, det han i e roti kriegt... aber letzt wuchenänd hets gar kei karte gäh...

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

crypto hat geschrieben:so wie ich das im gu-forum damals verstande ha verletze sich d'spieler wäg dr früschi, nid wäg dr form, oder? denn wärs nämmli au logisch (jetzt, woni mrs überlegg...). während em spiel ziehts dr früschi ab, will'd uf vollem iisatz spielsch und irgendwenn kollabiere d'spieler. wie fit sin dini spieler mimösli?

übrigens hani do grad d'wiki-site über das thema gfunde... :D
Jep frische, nid form. Ha im Ganze Biitrag Frische mit Form verwächselt. Hüt isch jo dä besagti Fritig dr... :o

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

So, grad mol mi erfolgslosi Trainer ersetzt, dr neu isch e Bombe.

Fähigkeite vo 23, erfahrig vo 22, spielt offensiv und isch e aggressive Typ. Chostet mi zwar 12.700 pro Monet, aber dr alti 5/6 isch nid z bruche gsi.

Sponsor hani au no grad ersetzt, durch dr Wächsel nimm ich mit Abgzug vor Strof no +8'000 i, Gwunnenni Spiel sind do noni berücksichtigt.

Jetzt muess ich nur luege, dass i kohle ka mache unter dr Wuche, sunst wird i mit em Trainer konkurrs go, die Usgobe wo das git.

Wär het lust ufe Fründschaftsspiel nöchst Mittwuch? Muss bis am Mäntig zobe gfixed si, nachhär bin ich nümme ume.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Delgado hat geschrieben: Wär het lust ufe Fründschaftsspiel nöchst Mittwuch? Muss bis am Mäntig zobe gfixed si, nachhär bin ich nümme ume.
ähm, wie isch di mannschaftsname nomol? i fordere di gärn, damit mr bi mir spiele. i ha scho chli meh platz im stadion und mr teile uns je d'iinahme...
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

crypto hat geschrieben:ähm, wie isch di mannschaftsname nomol? i fordere di gärn, damit mr bi mir spiele. i ha scho chli meh platz im stadion und mr teile uns je d'iinahme...
Mannschaftsname: Red Blue Basel
Manager: Delgado

Iinahme dönt guet. Und mehr plätz git mehr iinahme. :D Cha jede Rappe bruche, bevor ich mi neu Trainer muess entloh.

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Delgado hat geschrieben:Mannschaftsname: Red Blue Basel
Manager: Delgado

Iinahme dönt guet. Und mehr plätz git mehr iinahme. :D Cha jede Rappe bruche, bevor ich mi neu Trainer muess entloh.
oukelidoukeli, ha di gforderet.
e tipp: lueg, dass so schnäll wie möglich di stadion uf 8000 zueschauer mit 5 stäärn bechunsch. eventuell muesch schulde mache oder e spieler verchaufe, aber es lohnt sich. denn chasch nämmli mit 100'000 iinahme bi jedem liga-heimspiel rächne.
mi trainer: 29/27 17'900 stützli *stolzbin*
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

crypto hat geschrieben:oukelidoukeli, ha di gforderet.
e tipp: lueg, dass so schnäll wie möglich di stadion uf 8000 zueschauer mit 5 stäärn bechunsch. eventuell muesch schulde mache oder e spieler verchaufe, aber es lohnt sich. denn chasch nämmli mit 100'000 iinahme bi jedem liga-heimspiel rächne.
mi trainer: 29/27 17'900 stützli *stolzbin*
Hab ich mir auch schon überlegt. Jetzt hast du mich halt zu einem rascheren Entschluss gebracht. Fraglich ist nur, ob ich als Tabellenletzter wirklich ein 8'000er Stadion füllen kann. Mal schauen, verlange ich halt nur 10 Euro, krieg ich immer noch 80'000.

Wie isch das eigentlich, ich ha vorhär 5'000 gha mit 5 Stärn. Wenn ich jetzt uf 8'000 usbau, verlier ich die Stärn wider und muess nomol usbaue? Sprich ich ha nachhär nid au grad 5 Stärn, aber drführ mehr zahlt für die 3'000 Plätz? Es ghot drum, wie lang die effektivi Bauzitt isch, bis ich mit 5 Stärn dostand. Jetzt gohts 4 Dääg. Und vorm nöchste Meisterschaftsspiel bin ich nümme im Netz.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

lol. Jetzt bini extra früehner hai zum ändlich emol e Spiel Live mitverfolge...hahah. Isch jo e super Sach dä Live-Ticker... :p Här mir au chönne erspare.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

Im Moment bin ich scho 2-0 in fuehrig :D Dr Innenverdeidiger vom mim Gegner heisst ZANNI :eek:

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Rooney hat geschrieben:Im Moment bin ich scho 2-0 in fuehrig :D Dr Innenverdeidiger vom mim Gegner heisst ZANNI :eek:
Denn isch jo alles klar. Eifach über dini linki site spiele!

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

spiele heute gegen einen inaktiven manager und hab mir erlaubt die besten spieler und jene mit tiefer frische zu schonen. jetzt spielt also quasi meine b-elf. ist ziemlich gewagt, scheint aber aufzugehen, ibn 1-0 vorne. schlechte spieler sind auf ihren positionen halt besser als gute auf fremdpositionen und da beim gegner eine zufallsaufstellung auf dem platz ist bin ich überlegen.

ps: noch jemand lust auf eine friendly nächsten mittwoch?
verein: fc polizeigewalt
liga: CH 4.64
manager: athenry

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Yess, endlich mol 0:2 in füehrig und das Uswärts. Das wird glaub hüt mi ersti Ligasiig sit langem. Top istand vo mim neue Trainer. :D

Au wenns nid garad dr Tabelleersti isch wo ich schloh, zumindest die rot latärne gib ich hüt ab. *FREU*

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

yesss spitzespiel 3:0 gwunne :D

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

0:4 Sieg :cool:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

0-7 gwunne :D Jetzt bin ich an 2. stell nächst Wuche muess ich gege dr 3. Platzierti spiele, ich wierd uf 3/4 stelle :D

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Bild

1:1 im spitzespiel mit fäld- und chance-überlägeheit. dr 3ti und dr 4ti hän aber au gäge enander gschpielt und 0:0 gmacht. witterhin platz eins also für mini gloriosos. so cha's witter goh!
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

crypto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von crypto »

Mindl hat geschrieben:yesss spitzespiel 3:0 gwunne :D
gratulier!
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]

[/CENTER]

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

Au ich ha mit minere letschde Uffstellig (7!!! Verletzti !!) doch usswärts 2-4 gwunne !!!
Das loht hoffe für die negschdi Wuche !! ;)
打っ掛ける

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

4:0 gwunne, kei Gähli, kei Verletzti! Und mi 2. Platz gsichered... nächst Wuche gege dr Erschtplatzierti! :D Freu mi richtig.... däm verpassi e harti Niederlag! Hoffi zumindest.

Antworten