Welche Länder sind geil
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Welche Länder sind geil
Noch em Fred welche Länder sind scheisse mues es notürlich au ä welche Länder sind geil Fred geh.
S Heimatland bitte nit uffschriebe(das isch jo eh klar) und au so sache wie z.B. Freystaat Basel(was notürlich s Geilste wär) müend ihr nit uffschriebe.
Ich mach mol wieder dr Afang:
1. Doitschland (Jässe Fuessball, Braunschweig, Magdeburt und Mannheim, ä ussgwogeni Politik.
2. Italien (Die Erfinder der Mentalita Ultra)
3. Skandinavische Länder ( hübschi Fraue besonders Schweden, möche d Schnurre uf gege d Islamiste besonders Dänemark)
S Heimatland bitte nit uffschriebe(das isch jo eh klar) und au so sache wie z.B. Freystaat Basel(was notürlich s Geilste wär) müend ihr nit uffschriebe.
Ich mach mol wieder dr Afang:
1. Doitschland (Jässe Fuessball, Braunschweig, Magdeburt und Mannheim, ä ussgwogeni Politik.
2. Italien (Die Erfinder der Mentalita Ultra)
3. Skandinavische Länder ( hübschi Fraue besonders Schweden, möche d Schnurre uf gege d Islamiste besonders Dänemark)
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
- Forza_Basilea
- Erfahrener Benutzer
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
1. Indien (schöne Frauen und Spiritualität)
2. Scotland (geiles Volk, schönes Land, feiner Whisky)
3. Griechenland (schöne Strände, nette Leute, feines Essen,
aber zickige Frauen)
4. Island (war zwar noch nie da, hat aber gute Filme und Musik von da)
5. Kroatien (schöne Zeltplätze, nette Leute, sauberes Meer)
2. Scotland (geiles Volk, schönes Land, feiner Whisky)
3. Griechenland (schöne Strände, nette Leute, feines Essen,
aber zickige Frauen)
4. Island (war zwar noch nie da, hat aber gute Filme und Musik von da)
5. Kroatien (schöne Zeltplätze, nette Leute, sauberes Meer)
---------------------------------------------------------------------
René, chunnt no öppis?
René, chunnt no öppis?
- Forza_Basilea
- Erfahrener Benutzer
[quote="Forza_Basilea"]Nit nur Baize. ]
Guck mal die Arbeitsbedingungen, Kinderarbeit, etc. an.
Und überigens. Von 100 Franken auf 150 Franken isches e Wachstum vo 50% aber real nur 50 Franke
Vo 1 Mio uf 1.1 Mio isches e Wachstum vo 10% aber real vo 100'000.
Nur so als Gedankeastoss, das thema isch scho mol diskutiert worde. und wie isch dört so schön gseit
Wo nüt gsi isch wachst schnäll mol öpis.
Guck mal die Arbeitsbedingungen, Kinderarbeit, etc. an.
Und überigens. Von 100 Franken auf 150 Franken isches e Wachstum vo 50% aber real nur 50 Franke
Nur so als Gedankeastoss, das thema isch scho mol diskutiert worde. und wie isch dört so schön gseit
- Forza_Basilea
- Erfahrener Benutzer
Stimmt aber New Economy findet in China statt wer jetzt sini Kohle wot investiere denn in China. Wie au d uslagerig vo dr Produktion vo de KMUs und Grossfirmene usw.Delgado hat geschrieben:Guck mal die Arbeitsbedingungen, Kinderarbeit, etc. an.
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Und wieso investieren die in China? Weil die Produktion dort günstiger ist.Forza_Basilea hat geschrieben:Stimmt aber New Economy findet in China statt wer jetzt sini Kohle wot investiere denn in China. Wie au d uslagerig vo dr Produktion vo de KMUs und Grossfirmene usw.
Und wieso ist die Produktion dort günstiger? Weil es keine Umweltschutzrichtlinien und Arbeitsschutzbestimmungen gibt. Wers ganz billig haben will, der nimmt sich noch ein paar Kinder in den Betrieb und beschäftigt gleich die ganzen Familien.
Klar gibt es bedingt durch diese Investoren auch den ein oder anderen seriösen Industrielle der dort seinen Wachstum hat. Dennoch resultiert die Mehrheit des Wachstums auf der Ausnützung der billigsten Arbeitsbedingungen.
Und wieso gehen immer mehr KMUs und Grossfirmen dort hin? Weil sie mit den billigprodukten aus China nicht mehr mithalten können, wenn sie nicht selber dort produzieren. Das Verfrachten und Transportieren von Rohstoffen aus der Schweiz nach China und zurück ist halt günstiger als sämtliche AHV, IV Zahlungen, Lohnunterschiede, Umweltschutzabgaben etc. Es lohnt sich selbst für den kleinsten KMU Betrieb. Dennoch ist es nicht gut. Aber er ist gezwungen es zu tun, wenn er überleben will.
-
- Erfahrener Benutzer
Warte nur, bis sich die Einkindpolitik auswirkt. Das rächt sich noch (zuwenig Arbeitskräfte, zu viele Senioren).Forza_Basilea hat geschrieben:Stimmt aber New Economy findet in China statt wer jetzt sini Kohle wot investiere denn in China. Wie au d uslagerig vo dr Produktion vo de KMUs und Grossfirmene usw.
Ach ja, zum Thema: Brasilien (Land und Leute), Grossbritannien und Irland (Fussball, Trinkkultur), Tschechien, Schweden (zweiteres dito)
-
- Neuer Benutzer
In dieser Reihenfolge:
1. Thailand > geilstes Land ever, aufgestellte Leute, gutes Essen, super Landschaft, gute Tauchreviere, hier stimmt einfach alles, man muss nur die richtigen Leute kennen
2. Italien > meine 2. Heimat, Kommentar überflüssig, 2. beste Küche (nach Thailändisch), bester Fussball
3. Australien > wow, hier findet man alles was man braucht
4. Kanada > im Gegensatz zu USA die "normaleren" Menschen, super Landschaft
5. Spanien > schöne Sprache, gutes Living
6. Schweiz > Heimat halt....
danach noch ein paar wie Kenya, Südafrika, Mexiko und dergleichen...
Leider war ich bis jetzt noch nie in einem Südamerikanischen Land, sonst wäre das sicher auch unter den ersten 6 dabei....
1. Thailand > geilstes Land ever, aufgestellte Leute, gutes Essen, super Landschaft, gute Tauchreviere, hier stimmt einfach alles, man muss nur die richtigen Leute kennen

2. Italien > meine 2. Heimat, Kommentar überflüssig, 2. beste Küche (nach Thailändisch), bester Fussball
3. Australien > wow, hier findet man alles was man braucht
4. Kanada > im Gegensatz zu USA die "normaleren" Menschen, super Landschaft
5. Spanien > schöne Sprache, gutes Living
6. Schweiz > Heimat halt....

danach noch ein paar wie Kenya, Südafrika, Mexiko und dergleichen...
Leider war ich bis jetzt noch nie in einem Südamerikanischen Land, sonst wäre das sicher auch unter den ersten 6 dabei....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
[quote="Soriak"]
Thailand, empfohlen von 9 von 10 Paedophilen ]

Das kann auch nur einer sagen, der noch die dort war
Thailand, empfohlen von 9 von 10 Paedophilen ]

Das kann auch nur einer sagen, der noch die dort war

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 

Wieso? Glaub jede wo scho mol für längeri Zyt dört gseh isch, cha das Land eifach nur geil findeStiffmeister hat geschrieben: Bi übberrascht das Thailand so guet wegkunnt

-
- Neuer Benutzer
[quote="Stiffmeister"]@Sharky: Heimatland zellt nit
Bi übberrascht das Thailand so guet wegkunnt an dere Stell wär ä Reisebricht vom Thomas über Puket sehr passend auf jetzt Junge ]
Bi während dem Putsch in Bangkok gsi und ha nur per Zuefall öppis mitbecho.
In dr Stadt sälber hesch nüt gmerkt und au d Bevölkerig het nid irgendwie verängstigt gwirkt.
E Grossteil vo de Lüt sin glaub hinter dere Aktion gstande,
vor allem au will sie vom König abgsägnet worde isch und was dr König guet findet isch in Thailand vo bsunderer Bedütig.
Si Stellewärt isch absolut unatastbar und d Verehrig für Ihn eifach riesig.
I glaub alli wo Thailand mol bereist hän sin begeisteret vo däm Land.
Bi 4 wuche dört gsi und ha nüt, würklich gar nüt negativs erläbt.
Die Lüt dört sin eifach so fründlich und sehn ebbe nid hinter jedem nume d Baht wo er mit sich umeschleppt.
Dört gits fründlichkeit eifach "gratis à discrétion"

Bi übberrascht das Thailand so guet wegkunnt an dere Stell wär ä Reisebricht vom Thomas über Puket sehr passend auf jetzt Junge ]
Bi während dem Putsch in Bangkok gsi und ha nur per Zuefall öppis mitbecho.
In dr Stadt sälber hesch nüt gmerkt und au d Bevölkerig het nid irgendwie verängstigt gwirkt.
E Grossteil vo de Lüt sin glaub hinter dere Aktion gstande,
vor allem au will sie vom König abgsägnet worde isch und was dr König guet findet isch in Thailand vo bsunderer Bedütig.
Si Stellewärt isch absolut unatastbar und d Verehrig für Ihn eifach riesig.
I glaub alli wo Thailand mol bereist hän sin begeisteret vo däm Land.
Die Lüt dört sin eifach so fründlich und sehn ebbe nid hinter jedem nume d Baht wo er mit sich umeschleppt.
Dört gits fründlichkeit eifach "gratis à discrétion"

ich has genau glich erläbt. aber achtung mit obiger ussag, die gilt fürs milieu (droge und rotliecht) nit wirklig.Guenther Napster hat geschrieben: I glaub alli wo Thailand mol bereist hän sin begeisteret vo däm Land.
Dört gits fründlichkeit eifach "gratis à discrétion"![]()