Lost

Der Rest...
maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Eckfahne hat geschrieben:Gäll? Dr Afang isch ganz heftig...
dr hammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bi jetzt bi 16min... getrau mi fascht nit witer z luege!!! widr e wuche warte den.... :o :D

i mein i ha jo einiges durch d lost experience no mit bekoh, abr das jetzt... dä afang... :eek: :eek:
Basel ai Liebi!!!

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

maradoo hat geschrieben:dr hammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bi jetzt bi 16min... getrau mi fascht nit witer z luege!!! widr e wuche warte den.... :o :D

i mein i ha jo einiges durch d lost experience no mit bekoh, abr das jetzt... dä afang... :eek: :eek:
jepp... völlig unerwartet! Luegsch fertig und schribsch ine was de vo dr Folg haltisch!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Eckfahne hat geschrieben:jepp... völlig unerwartet! Luegsch fertig und schribsch ine was de vo dr Folg haltisch!
sowieso!!!

dr sawyer isch au geil!! son of a bitch!! :D

s edit sait, ha scho im russe probiert a zlüte... :D

s trudi meint, nach min.24 naiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :D :D
Basel ai Liebi!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

jo also was söll i sage....

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!! boooooooom!!!! :eek:
für mi glaub eini vo de beschte folge bis jetzt!! scho nach 4min hesch dr ersti riese kracher hinter dir wo die wäghaut! und s dunggt mi s folgt nachem andere! :eek: :eek:
dr jack isch het mi in letschter zyt jo ender gnärvt, abr mit dere folg isch widr ziemlig wiet füre grutscht nit minere meinig!

bescht sändig vo di allne!!!!

was isch ächt am strand abgange...?
Basel ai Liebi!!!

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Wirklig e geili Folg gsi. Dr Afang isch scho heftig, will alli dänke, dass es e Flashback isch. :D

Und ab em Sawyer hani au bar mol guet könne lache. Vor allem wo är jublet, will är dr Ässenstrick usegfunde het. Hehehe.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

jo isch ganz geil gsi! :D

spoiler:
"heeey .. you got yourself a fish biscuit ! " ... "..only took the Bears two hours ! " :D

"The next two weeks will not be pleasent for you"... :eek:
Basel ai Liebi!!!

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

So, jetzte könnte mr doch afo hypothesele was ächtscht in dr nächste Flg passiert.... nid?

Spoiler:

Trailer zu dr 2. Episode: ttp://www.the-lost-ones.de/new/files/promos/3 ... lerina.avi
vor em link no e "h" afiege, sunscht hätt mes gseh! Und dä Trailer seht abartigstens us....

/spoiler

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

d Kate macht mit em Söier ume, die Schlampe!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Corpsegrinder hat geschrieben:d Kate macht mit em Söier ume, die Schlampe!
spoiler:
naja, so wie d kate vom strand zrugg kho isch und am sawyer sim käfig dure gloffe isch, könnt me ender meine si miesen bald kille odr so... vorallem froog mi was am strand abgange isch das si plötzlig si bluetigi handglänk kha het!

remember "The next two weeks will not be pleasent for you"...
:eek:
Basel ai Liebi!!!

Gonzo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gonzo »

Ha jetzt grad d'Folg S03E01 abeglade... Bevor ich se jetzt lueg:

Es het do no so Files wo agschribe sin: S03E00... Het die öbber? Isch das wieder sone art review vo dr letschte Staffle?

Messi für Antworte - lang haltis nüm us... :o

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Gonzo hat geschrieben:Ha jetzt grad d'Folg S03E01 abeglade... Bevor ich se jetzt lueg:

Es het do no so Files wo agschribe sin: S03E00... Het die öbber? Isch das wieder sone art review vo dr letschte Staffle?

i schätz s special vo vor dr dritte staffle gloofe isch, eifach e zämmefassig...

viel spass bim luege, si isch dr hammer!!!!!!!!! nach 5min bisch baff!!!!

schrieb den au do dri wie si findsch!
Basel ai Liebi!!!

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

Gonzo hat geschrieben:Ha jetzt grad d'Folg S03E01 abeglade... Bevor ich se jetzt lueg:

jep isch sone art zämefassig, uffrüschig was passiert isch.

Gonzo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gonzo »

So, bi dure. Ha sogar vergesse d'Flakes derzue z'ässe woni parat gmacht ha... :eek:

Dr Afang no besser als damals s'Intro zu dr 2te Staffle - obwohl scho dä zimmli guet gsi isch. Noher zimmlich vill Verwirrig nid vill neus, ufschlussrichs.
Sawyer = Geile Siech :D

Spoiler
  • Hoffentlich chömme s'nögscht mol die andere wieder ins Spiel, i vermiss dr Hurley und dr Locke... :p
  • Em Jack sini Vorgschicht isch jetzt denn hoffentlich dure - goht mer langsam chli uf dr Wecker. Will endlich wüsse wie em Locke sini Story witergoht.
  • Wenn de mi frogsch: die Juliet isch nid ganz suuuber. Am Schluss wenn sie chli zeige dass sie sich gege dr Bigboss uflehnt - das wär aber zu eifach.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Gonzo hat geschrieben:So, bi dure. Ha sogar vergesse d'Flakes derzue z'ässe woni parat gmacht ha... :eek:

Dr Afang no besser als damals s'Intro zu dr 2te Staffle - obwohl scho dä zimmli guet gsi isch. Noher zimmlich vill Verwirrig nid vill neus, ufschlussrichs.
Sawyer = Geile Siech :D

Spoiler
sowieni mitbekoh ha isch 3x02 e sun flashback folg, also wirds wohrschinlig hauptsächlig vo dr sun, jin und am sayid handle... in dr dritte isches denn glaubs e locke flashback, was wohrschinlig heisst, das es ume locke, des, und king eko goht!
Basel ai Liebi!!!

Gonzo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gonzo »

maradoo hat geschrieben:sowieni mitbekoh ha isch 3x02 e sun flashback folg, also wirds wohrschinlig hauptsächlig vo dr sun, jin und am sayid handle... in dr dritte isches denn glaubs e locke flashback, was wohrschinlig heisst, das es ume locke, des, und king eko goht!
Lago mio, bisch du informiert... :)

Was ich mi mittlerwile ame froog isch: Löse diä irgenwenn di alte Rätsel überhaupt no uf? Logisch intressierts mi im Moment vor Allem wies mit em Jack etc. witergoht... ABER (und das isch e gross gschribes aber) mi wurds irgendwenn scho au no Wunder neh, was das für e schwarzi Wolke gsi isch. Oder numme scho wiesos in dr erschte Staffle e Isbär uf dere Insle gha het...

Ha ame s'Gfühl diä Sache hen si ganz vergesse vor luter Hatch und so... Naja, wirds au so witer luege... :cool:

Admiral von Schneider
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Admiral von Schneider »

maradoo hat geschrieben:sowieni mitbekoh ha isch 3x02 e sun flashback folg, also wirds wohrschinlig hauptsächlig vo dr sun, jin und am sayid handle... in dr dritte isches denn glaubs e locke flashback, was wohrschinlig heisst, das es ume locke, des, und king eko goht!
bitte die wissi schrift nit zitiere

dangge ;)
&quot hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
&quot hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Gonzo hat geschrieben:Lago mio, bisch du informiert... :)

Was ich mi mittlerwile ame froog isch: Löse diä irgenwenn di alte Rätsel überhaupt no uf? Logisch intressierts mi im Moment vor Allem wies mit em Jack etc. witergoht... ABER (und das isch e gross gschribes aber) mi wurds irgendwenn scho au no Wunder neh, was das für e schwarzi Wolke gsi isch. Oder numme scho wiesos in dr erschte Staffle e Isbär uf dere Insle gha het...

Ha ame s'Gfühl diä Sache hen si ganz vergesse vor luter Hatch und so... Naja, wirds au so witer luege... :cool:
wird sicher s meiste uffglöst! und das mitem iisbär isch jo au scho fast duse! ;)
Basel ai Liebi!!!

Bogenlampe
Benutzer

Beitrag von Bogenlampe »

Gonzo hat geschrieben:Lago mio, bisch du informiert... :)

Ich glaub sie hän einiges gschriebe ohni genau z wüsse wies usgoh söll. Dr Spoiler an Henry Gale isch z.B. au erscht nur für ca. 3 Folge vorgseh gsi, also nix mit Aführer etc.. Will de Charakter aber sehr beliebt gsi isch het me ihn bhalte...Spoiler aus
Das goht mir e bitz uf d Närve momentan, find d Serie nümme sooooo geil wie friehner.

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:spoiler:
bla...

lueg dr trailer ah, dört gseht mes! ;)

Gonzo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gonzo »

[quote="maradoo"]wird sicher s meiste uffglöst! und das mitem iisbär isch jo au scho fast duse! ]

Shit jo... Dä hani voll nid bemerkt! :eek: :D

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Es isch e Mischig zwüsche Vorschau und Review, naja, es isch e luschtigi Vorbereitig gsi. Aber muesch dr nid zieh, erfahrsch nüt wo de miestisch wüsse...

Ich würd gärn wieder e chil äbbis über dr Sayd erfahre...

Liricas Analas
Neuer Benutzer

Beitrag von Liricas Analas »

Wo lädt ihr die Folgen eigentlich runter, das ihr schon am anfang der 3. Staffel seid?

Gonzo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gonzo »

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

so endli au e03x1 zooge
maradoo hat geschrieben:spoiler:
naja, so wie d kate vom strand zrugg kho isch und am sawyer sim käfig dure gloffe isch, könnt me ender meine si miesen bald kille odr so... vorallem froog mi was am strand abgange isch das si plötzlig si bluetigi handglänk kha het!

spoil:

d'kate isch fascht au am hüüle als hetti si rächt fiesi sache müesse mache, ich glaub immer mehr die type sind alles bösi ärzt wo psychophamaca uusteschte mit internetaschluss (will juliet d'file vom jack ka het)
FOOTBALL'S LIFE!

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

Hallo Losties

Ist euch bei 3x01 bei ca 3 Min 4 der Lieferwagen aufgefallen?

Bild
Produktionsfehler oder gewolltes Detail im Hintergrund?

@ Shurrican

Ich denke, dass Juliet blufft. Sie erwähnte, dass Jack für eine Weilchen "drugged" war.

Was spricht dagegen, dass er die Informationen unter Einfluss von Sodium-Amytal, Natrium-Thiopental, Skopolamin* oder LSD** preisgegeben hat und sich an die Prozedur schlichtweg nicht mehr erinnern kann. Es waren relativ oberflächliche Infos wie:

besuchte Universtität
Arbeitsort
Arbeitgeber
Ehe

Die Kopie des Obduktionsberichts ist dann wieder ein anderes Thema.

Wir haben von der Akte lediglich das Deckblatt gesehen. Ich denke, das war ein Bluff seitens Juliet um Oberhand zu gewinnen, Jack gefügig und kooperativ zu machen.

* so genannte "Wahrheitsdrogen"
** Im Verlauf der Season 3 wird es einen Character namens Albert Hoffmann geben. So zum Thema LSD und so.... :)

@maradoo: ich brauche dich zwecks Hilfe beim Lösen diverser Rätsel :)
http://lostmysteries.blogspot.com/
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

vielleicht hab ichs überlesen: woher habt ihr staffel 3?
bin nun bei 2x21 und möchte danach unbedingt weiterfahren...
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Latteknaller hat geschrieben:vielleicht hab ichs überlesen: woher habt ihr staffel 3?
bin nun bei 2x21 und möchte danach unbedingt weiterfahren...
Der Dateiname heisst "Lost S03E01 HDTV XviD-XOR" - entweder via torrent über http://thesprawl.se/ (nach LOST suchen), oder den obigen Dateinamen zum Bsp. bei Bearshare im Suchfeld eintippen.

für alle Fälle: hier die deutschen Untertitel: http://lost-serie.de/downloads-section-5.html&order=1
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Oralapostel hat geschrieben:Hallo Losties

Ist euch bei 3x01 bei ca 3 Min 4 der Lieferwagen aufgefallen?

Bild
Produktionsfehler oder gewolltes Detail im Hintergrund?

@ Shurrican

Ich denke, dass Juliet blufft. Sie erwähnte, dass Jack für eine Weilchen "drugged" war.

Was spricht dagegen, dass er die Informationen unter Einfluss von Sodium-Amytal, Natrium-Thiopental, Skopolamin* oder LSD** preisgegeben hat und sich an die Prozedur schlichtweg nicht mehr erinnern kann. Es waren relativ oberflächliche Infos wie:

besuchte Universtität
Arbeitsort
Arbeitgeber
Ehe

Die Kopie des Obduktionsberichts ist dann wieder ein anderes Thema.

Wir haben von der Akte lediglich das Deckblatt gesehen. Ich denke, das war ein Bluff seitens Juliet um Oberhand zu gewinnen, Jack gefügig und kooperativ zu machen.

* so genannte "Wahrheitsdrogen"
** Im Verlauf der Season 3 wird es einen Character namens Albert Hoffmann geben. So zum Thema LSD und so....

@maradoo: ich brauche dich zwecks Hilfe beim Lösen diverser Rätsel :)
http://lostmysteries.blogspot.com/
hey digge, ha e kurs hüt, bi nit wirglig im forum...
äntwäder zobe odr sunst per mail! :)

wägem lieferwag, i dängg isch e produktionsfähler, git in dr staffle1 au eine!
wo dr jack, kate und dr charlie vom monster wägseggle seht me neume ein immene rägeschutz stoh... ;)
Basel ai Liebi!!!

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:i dängg isch e produktionsfähler
dennoch gefällt mir die idee, dass das auto in einem unterirdisch angelegten transportsystem zum einsatz kommt. :D

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

ich habe probleme beim saugen der ersten serie der staffel 3. bis zu 30% lief alles flot. seit einigen tagen kann ich nichts mehr downloaden. an was liegt das wohl? ich benutze: utorrent

liegt es am programm, oder wie? das gleiche problem bei 24 season 5... steht bei 99.2% still... help! :eek:

Antworten