Boah war das kalt...

Diskussionen rund um den FCB.
TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Boah war das kalt...

Beitrag von TonofBasel »

die magere 19'000 fans haben auch nicht grad viel dazugeholfen..

tja, lieber nen 0-0 als nen 1-1

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

zwar kein schönesanzusehendes aber immer noch gutes ergebnis, die beste form von ergebnis neben einem sieg das man im eurocup erreichen kann (1:1 wäre schon viel schlechter)
FOOTBALL'S LIFE!

Hobbes
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hobbes »

für mich waren die neuzugänge zanni und müller die besten. wir werden noch viel freude haben an diesen spielern.

Rhyfisch
Neuer Benutzer

Beitrag von Rhyfisch »

..und petric war beschissen

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

komme soeben vom spiel.

Ich sah einen verzweifelt gegen eine Mauer anrennenden FCB, der eigentlich das Spiel dominiert hat, aber leider vor dem Tor zu wenig kreativ war. Lille war sehr sehr defensiv und hat wie erwartet nur wenige Torchancen zugelassen. das positive ist, dass wir keine Tore kassiert haben und nun uns ein 1:1 bereits reichen würde.
Ganz enttäuscht war ich hingehen von der Zuschauerzahl, das waren ja noch weniger als verkauft wurden...

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Hobbes hat geschrieben:für mich waren die neuzugänge zanni und müller die besten. wir werden noch viel freude haben an diesen spielern.
hoffentlich mehr als an den eingewchselten
zanni hat mich ein wenig postiv überrascht
rossi war meiner meinung nach der beste.
FOOTBALL'S LIFE!

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

Rhyfisch hat geschrieben:..und petric war beschissen
jo, das mues me ohni Umschweifi sage, 4 Ballberiehrige un drey Fehlpäss. Richtig kalt isches aber im D4 Balkon nie worde... z'Stiehl sin so noche zämme, dass me em Nochber sin Härzschlad kha fiele a de Ärm :D

Mueller starke erschte Ufftritt, Zanni het mr i eim Spiel scho meh gfalle im rächte Middelfält als dr Stero i de ganze Vorrundi un de letschte 15 Minudde :rolleyes:

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Varela-8 »

ahjo: Un dr Schiri - sorry, aber das isch en Witz gsi. Glücklicherwies übersieht är em Pappe sis Handspiel i de erschte Halbzit, suscht wärs anstatt en 2 en 1 worde i de Bewärtig.... Nai, was macht dä eigentlich suscht? Perletauche? Trüffel jage? :confused: :eek:

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

War schon "etwas" kalt... Stimmung entsprechend. Ausnahme: Hoyzer, Hoyzer! ;)

Aufgefallen ist mir, dass nach dem Schlusspfiff fast keine Pfiffe kamen, jedenfalls deutlich weniger als in der Vergangenheit bei ähnlich verkrampften Auftritten des FCB. Da frage ich mich doch: Wo waren denn die ganzen Pfeiffer heute Abend? :rolleyes:

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Zum schiri mues me glaub wieder mol nüt säge... scho schad dass grad bim fcb immer so luschene pfiffe :(

Rhyfisch
Neuer Benutzer

Beitrag von Rhyfisch »

Varela-8 hat geschrieben:Nai, was macht dä eigentlich suscht? Perletauche? Trüffel jage? :confused: :eek:
glaub champignons züchte.. :rolleyes:

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Zum Schpiel isch jo alles scho gseit worde, ä grosses "Fuck Off!" goht an däre Schtell no an FCB und sini Priispoilitik - ändlich händer mol d'Quittig becho...

Edit: Ah jo, Petric raus! :D

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

äs fählt ä kreativschpyyler (und zwar nid dr fladen) und äs isch ä huggel z'viel uff äm platz(sini defizit sin hüt klar ersichtlich gsi, isch dr gegner au robuscht, chunnt meischtens nümm viel), sunscht isch's i.o. gsi, scheiss winterpausä.

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Für mich ein den Umständen (noch keine Ernstkämpfe) entsprechend gutes Spiel unseres FCB. Schiri teilweise überfordert (Hands hier, Hands da...).

Die Besten: Müller und Kleber
Die Schlechtesten: Huggel und Chippy
Wieso eingewechselt?: Sterjovski...
Wieso nicht eingewechselt?: Delgado
Herausragend: Der Super-Kampfgeist unserer Gauchos! :)
Danke: Brunel's Gelbe nach einer saublöden Aktion & somit fürs Rückspiel gesperrt :cool:
Gegner insgesamt: Eigentlich enttäuschend (na ja, zum Glück!)
Bester gegnerischer Spieler: Ganz klar Sylva (Der Typ ist echt stark!)
Chancen fürs Rückspiel: 50:50

Einverstanden?
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Varela-8 »

Rhyfisch hat geschrieben:glaub champignons züchte.. :rolleyes:
#

hmm, positive aschpäggt füre schiri a däm obe un däm spiel: sis letschtes UEFA-Spiel het är in Basel un drmit in unserem wunderschöne Tämpel dörfe leite.... :D wil nonemol en internationale Ufftritt wird är dängg nochdäm nümm ha :mad:

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Worum dr Gross solang mit de uswächslige gwartet het, resp. är dr delgado nit brocht het, cha ich nit vrstoh.
Klar het dr delgado in dr vorrundi nit überzügt, aber ei gföhrliche kreativspieler muesch scho uf em fäld ha.

Gross verp.. dich

PRO Othmar Hitzfeld

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

und Zubi war bis auf die Rückpass-Situationen und missratenen Abschläge ein sicherer und guter Rückhalt

F.i.s.t.

Beitrag von F.i.s.t. »

wieder mol ä gross'sche spezialität gsi, woner dä igwäggslet het! total unnötig gsi, dr delgado hättis brucht!

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Kimplayer hat geschrieben:aber ei gföhrliche kreativspieler muesch scho uf em fäld ha.

Gross verp.. dich

PRO Othmar Hitzfeld
hey nüd gäge de rossi :mad:
(hitzfeld aber cha cho)
FOOTBALL'S LIFE!

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

geile Kommentar und sunscht hesch keini Problem...

Für mi isch dr Huggel e absolute Pfluumesack gsi, er hätt gschieder emol dr Delgado brocht.
Dr Müller hets total im Griff, für mich dr Besti ufem Platz.
Cauchos sind grennt wie die wilde und was im Fc Beee würkli fehlt isch e Spielmacher mit Überblick.

Hoffentlich packe sies in Lille...

comenden
Erfahrener Benutzer

Beitrag von comenden »

am besten: Kleber. Starke Partie, vorallem in Hälfte 2.

am schlechtesten: Zwyssig. War ein Unsicherheitsfaktor da er gegen die schnellen Stürmer nicht wirklich zurecht kam.

die neuen:
Müller: Stellungsspiel in bestimmten Situationen erschreckend schwach -> 2-3 Aussetzer im Stellungsspiel hatte dort jedoch jeweils das Glück dass sich aus der Situation nichts schlimmeres ergeben hat. Hatte aber auch viele gute Momente.

Zanni: Muss noch viel lernen bis er Degen gleichwertig ersetzen kann. Man meint zwar, dass Degen taktisch auch noch nicht der beste ist, jedoch ist Zanni obwohl er älter ist taktisch noch nicht mal so weit wie Degen. Üben, üben, üben, lernen, lernen, lernen. Dann kann er es schaffen.

Schiri: nicht UEFA-Cup tauglich

etwas noch zu Sterjovski: solche Spieler brauchen wir nicht. Vor allem nicht wenn sie einen Ausländerplatz belegen...

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

E Spieler wo grad emol 7 Minute gspielt het, ka me nit beurteile. Und scho
gar nit nach ere längere Verletzigspause.

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Querdängger hat geschrieben:E Spieler wo grad emol 7 Minute gspielt het, ka me nit beurteile. Und scho
solche typen sollte man erst gar nicht bringen... (auch nicht für 90 min, hat er schon genügend bewiesen)
FOOTBALL'S LIFE!

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Querdängger hat geschrieben:E Spieler wo grad emol 7 Minute gspielt het, ka me nit beurteile. Und scho
Stimmt genau!!!!

--> Bei solchen Beurteilungen zeigt sich wieder mal, dass sie überhaupt nicht objektiv sind. (Man kann ja gegen Petric sein, aber bei den Spielbewertungen sollte man einfach objektiv bleiben...)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Ceccaroni2 hat geschrieben:wieder mol ä gross'sche spezialität gsi, woner dä igwäggslet het! total unnötig gsi, dr delgado hättis brucht!
klar, er hät dr Petric frühener sötte bringe. E paar Minute vor Schluss bringt das
nüt me. Isch dr Delgado nit Grippekrank gsi ? Und e witteri Alternative het er
nüm kaa.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Varela-8 hat geschrieben: Glücklicherwies übersieht är em Pappe sis Handspiel i de erschte Halbzit,
in dr widerholig han i do kei Absicht chönne feststelle, dä Ball isch em vo mir us gseh an d Hand gumpet. Die Aktion vom Silva ändi erschti Hälfti isch aber vo mir us usserhalb vom Strofrum und dorum rot-würdig gsi.
(guet, me nid 100%ig gseh ob dr Ball vor oder uf dr Linie gsi isch...)

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Weiss nit was du für e Match gseh hesch, aber sit er im Spiel gseh isch, ischs wieder e chli besser gloffe, vorallem vorem 16er.

Dr Müller isch ganz klar dr beschti gseh, und wie immer dr Rossi. Entüschend sind Chippy, Ph. Degen und Huggel gseh.

Zanni het mir au sehr guet gfalle, wieso het er ihn usegno und nit dr Dege? Dr Zanni hät in dVerteidigung hintere rutsche sölle und füre Dege dr Delgado ihne cho...

Lille = sackschwach
Schiri = Hoyzer? vorallem in dr 1. HZ.

onyx
Benutzer

Beitrag von onyx »

sorry, aber d oberpfiffe vom hüttige obe isch jo wohl dr gross xi. dass er dr huggel nid usgenoh het, isch absolut unbegrifflig. dr delgado hätti sicher kreativität ins spiel brocht, wo bitter nötig xi wär. dass er nochere lange verletzigspause dr mladen bringt, in sonere spielsituation? unverständlig für mi.

forza_basilea

Beitrag von forza_basilea »

überigens: dr cabanas isch im joggeli gsi hüt!!! :mad: :mad:

de het d kappe ganz wiit unde gha und ghofft, es erkennt ihn niemmer....

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Jepp kalt wars, scheisskalt sogar.

Zum Spiel:
-Petric raus! Völlig unnötige Einwechslung! Wo war MED? Wieso nicht schon viel früher eingesetzt?
-Stereo: Hat schlichtweg scheisse gespielt! Auch nicht wirklich Einsatz gezeigt!
-Bester Spieler: Rossi (einmal mehr)
-Gross: War heute völlig ungenügend. Wieso erst so spät gewechselt, und wieso Petric und vor allem Stereo gebracht??
-Unsere Neuzugänge: Haben überzeugt.
-Mannschaft allgemein: wirkte lustlos, 2. Halbzeit war irgendwie langweilig. Teilweise völlig unkreatives Gekicke und viele unnötige Ballverluste.
-Neuer Capo: Gut, aber könnte etwas lauter sein :) Tobi war jeweils unüberhörbar, heute hab ich nur selten etwas verstanden. Aber das kommt noch!

Einen Gruss noch an die "Fahne abe, he!"-Sissis in der Nähe D4 Treppe ca. Reihe 20-22! Wohl noch nie in der MK gewesen?

So, fertig gmotzt ;) Buona notte
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Antworten