mladen petric an der spitze des torschützenklassements

Diskussionen rund um den FCB.
seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Fladymir hat geschrieben:Bedenklich..bedenklich solch eine Aussage des sogenannten Administrators,der eigentlich neutral sein sollte. Der Erfolg des Vereins sollte eigentlich auch für ihn im Vordergrund stehen.
e eigeni meinig ha darf me jo wohl au als admin ha, oder? :rolleyes:

edit: ups, do hed sich jo dr admin grad sälber drzue güssered ;)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

[quote="tanner"]naja er löscht und löscht
oder nid den löscht er wider ]
das wird jo jetzt eh grad glöscht..

so primitive echt

:D

Ayoraz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ayoraz »

BadBlueBoy hat geschrieben:Er isch eifach de geilscht

Bild
eifach genial :D

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Und jassen tut der Zindel auch.
Trans(fair)

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

die leistung von petric interessiert mich einen dreck.

er soll dich verpissen und zwar so schnell wie möglich!
das einzige interessante an seiner leistung ist, dass er nun evtl. ENDLICH ein angebot bekommt!

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Was genau möchtest du diskutieren?
Wenn er so weitermacht, kommen im Winter die Angebote.
Wayne.

Denn wenn er geht, sieht es gleich wieder zappenduster aus.
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Eigentlich muss ich sagen, dass ich eine derartige Steigerung von #10 auch erwartet hatte, nach der eifrigen, aber unsäglich ineffizienten letzten Saison, doch die Kadenz, Präsenz und zuweilen Brillanz seiner Abschlüsse ist bemerkenswert. Er geht unbekümmert an die Sache ran, und das beeindruckt.
Hoffentlich lässt er sich nicht von der kaum abzustreifenden Verunsicherung der Kollegen anstecken und steckt vielmehr sie mit seinem Ehrgeiz an. Sie können es alle besser, doch nur er ist derzeit ein Vorbild. ;)

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Mutter Theresa hat geschrieben:Ob Freund oder Feind.......

Sicher ist, dass Petric z.Z. die Lebensversicherung des FCB ist.
Gewinnbringend ja, Gold wert ja. Aber Lebensversicherung ist nachgeplappert. ;)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

alteschule hat geschrieben:die leistung von petric interessiert mich einen dreck.

das einzige interessante an seiner leistung ist, dass er nun evtl. ENDLICH ein angebot bekommt!
aha
:D

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

alteschule hat geschrieben:die leistung von petric interessiert mich einen dreck.

hetts dr ins Hirni gschisse oder sin dr d'Scheuklappe ganz zuegheyt!?? :mad:
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

Smoki-1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smoki-1 »

El Capullo hat geschrieben:hetts dr ins Hirni gschisse oder sin dr d'Scheuklappe ganz zuegheyt!?? :mad:
petric wird bei uns nie unbestritten sein ;)

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Rule Britannia hat geschrieben: Das Problem ist, wenn er mal fehlt, kann die Mannschaft nicht reagieren, weil sie ein System intus hat, das einen Mladen in der Mannschaft voraussetzt.
Dies ist der Hauptgrund, weshalb wir nach 9 Spielen 13 Punkte haben und 7 Punkte Rückstand auf die Spitze...
Bei Hakan und Delgado hat Gross auch schon alles auf sie ausgerichtet, wobei die beiden klar mehr Klasse hatten als Mladen. Deshalb ging es dort meist gut.
sorry, aber do muess ich dir energisch widerschpräche.

1. s schpiil isch überhaupt nid uff e petric zuegschnitte, do är ganz e normale schtürmer schpiilt, wie in jedem andere 4-4-2 au ob rhombus oder ketti. är isch schlicht hammermässig in form, nid mehr und nid weniger. in eme rhombus isch s schpiil einzig und elei uff e om usgrichtet, und uff syni leischtige antwort i lieber mit eme no comment.

2. keine vo de obe gnennte het all 48 min e scorerpunggt gmacht. dr delgado hett vrglyche mit em hakan vrdammi wenig assists gä, e paar gueti freischtöss und e paar wyytschüss nid mehr und nid weniger. im nochhinein isch dr delgado doch e klass schlächter gsi als dr hakan im 02. me ka die beide nid mit em petric vrglyyche, will die e ander i position schpiile

3. dr fcb het nid rüggschtand, will dr fcb alles uff e petric usrichtet, sondern will dr ergic eifach momentan e lausige schpiilmacher abgit, näbscht dr unterform vo praktisch allne komponänte. ohni dr einzig gueti fäldschpiiler wär dr fcb mit 4 punggt letschte, do schtatt em petric dr mile ufgloffe wär und me bi däm nid ka behaupte, das är em petric syni 12 scorerpünggt uffange hätt könne. meinsch tatsächlig, ohni petric würds besser laufe , wär söll denn d gool schiesse ?
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

neutrale moderator: wieso au ?
ich würd das amt sowieso eher als koordinator bezeichne, die beide setze d rahmebedingige und schpiilregle, d theme wärde jo fascht usschliesslig vo benutzer erschtellt, abgseh vom bulldog syynere baz journaille.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

öbbis vrgässe die meischte: dr fladen het im 06 bereits syyni 17. kischte gmacht ;)

falco

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

Basel Fan 89 hat geschrieben:Fazit:
Basel ohne Petric...an das möchte ich gar nicht denken......
An das möchte ich im Prinzip schon denken, aber derzeit - da bin ich opportunistisch genug dafür - eher noch nicht :p
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Leider ist er im Moment der Beste.

PeppermintPatty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PeppermintPatty »

nogomet hat geschrieben:wer macht denn nun die hinweise auf freds, die bereits vorhanden sind, wenn der getreideriegel auf der strafbank sitzt? panda?
nö, panda ergänzt das ganze dann noch, bis es als kompletter wiki-eintrag durchgeht.
60 Joor ARI-vederci :cool:

BYE BYE ZUBI :(

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

the kaiser. hat geschrieben: 2. keine vo de obe gnennte het all 48 min e scorerpunggt gmacht. dr delgado hett vrglyche mit em hakan vrdammi wenig assists gä, e paar gueti freischtöss und e paar wyytschüss nid mehr und nid weniger. im nochhinein isch dr delgado doch e klass schlächter gsi als dr hakan im 02. me ka die beide nid mit em petric vrglyyche, will die e ander i position schpiile
Da muss ich energisch widersprechen. Im Nachhinhein halte ich Delgado für 2 Klassen besser als die launische, dauerverletze Türkendiva. Dieser kam pro Saison auf 2,3 -ausgewählte- Topspiele, im 02 waren's halt 4. Nicht mehr und nicht weniger. Und ohne seinen grossen Bruder erreichte er bisher...rein überhaupt null komma gar nichts.
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

the kaiser. hat geschrieben:3. dr fcb het nid rüggschtand, will dr fcb alles uff e petric usrichtet, sondern will dr ergic eifach momentan e lausige schpiilmacher abgit,
Sorry, jetzt dem Ergic die Schuld für den schlechten Saisonstart zu geben ist so etwas von billig! Du hast doch wirklich keine Ahnung...buhhh!! Unterste Schublade, bei mir hat du viel von dem wenigen Bonus verloren! *tztztz*
Copyrights @ el presidente!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

erha hat geschrieben:Da muss ich energisch widersprechen. Im Nachhinhein halte ich Delgado für 2 Klassen besser als die launische, dauerverletze Türkendiva. Dieser kam pro Saison auf 2,3 -ausgewählte- Topspiele, im 02 waren's halt 4. Nicht mehr und nicht weniger. Und ohne seinen grossen Bruder erreichte er bisher...rein überhaupt null komma gar nichts.
Es waren schon ein paar Spiele mehr, bei welchen Haki gut spielte ;)
Und wenn du es so siehst, waren es bei Delgado auch nicht mehr....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

In der Aargauer Zeitung hat Petric ein Interview gegeben. Petric wartet auf ein Angebot aus dem Ausland. Er habe jetzt 8 Jahre in der Schweiz NLA gespielt und jetzt sei es an der Zeit sich zu verändern. Er nehme am liebsten ein Angebot aus Spanien an. Er erwartet, dass in den nächsten Tagen die Angeobte reinschneien.

Das heisst: Petric ist Ende Jahr weg...............
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Brandstifter hat geschrieben:In der Aargauer Zeitung hat Petric ein Interview gegeben. Petric wartet auf ein Angebot aus dem Ausland. Er habe jetzt 8 Jahre in der Schweiz NLA gespielt und jetzt sei es an der Zeit sich zu verändern. Er nehme am liebsten ein Angebot aus Spanien an. Er erwartet, dass in den nächsten Tagen die Angeobte reinschneien.

Auf den 31.12.? :p

Was, der beste FCB Spieler geht, das ist der Untergang, was macht der FCB ohne ihn??? *heul* Welcome ChallangeLeague
Copyrights @ el presidente!

Maverick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maverick »

Brandstifter hat geschrieben:In der Aargauer Zeitung hat Petric ein Interview gegeben. Petric wartet auf ein Angebot aus dem Ausland. Er habe jetzt 8 Jahre in der Schweiz NLA gespielt und jetzt sei es an der Zeit sich zu verändern. Er nehme am liebsten ein Angebot aus Spanien an. Er erwartet, dass in den nächsten Tagen die Angeobte reinschneien.

... und das Geld, das sein Verkauf bringen wird, wird in die definitive Übernahme von Buckley investiert (Vertrag bis 2012). :eek: :D

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

Ist schon tragisch, wäre Petric in der letzten Saison so gut in Form gewesen, wäre der FCB locker einige Spiele vor Saisonschluss Meister gewesen. In dieser Saison reicht seine blendende Form bloss noch, um Distanz zu den Abstiegsplätzen zu halten.

zinni

Beitrag von zinni »

Bild
cool ja... und er im hintergrund hohlt ihm einen runter chch...

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

zinni hat geschrieben:und er im hintergrund hohlt ihm einen runter chch...
:D hani gar nonig bemerggt... und wird erscht no vom JoZ aagfüürt! :p :p
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

firefighter
Benutzer

Beitrag von firefighter »

Ich mags em Petric gönne, dass jetzt (ändlich) bi ihm dr Knopf ufgange isch!!!
*ich habe fertig*
"Der FC Vaduz hat sich mehr auf die beiden Spiele gegen den FC Basel konzentriert als auf die Meisterschaft."

http://firefighter.hat-gar-keine-homepage.de

http://firefighter.hat-gar-keine-homepa ... rtikel.php

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

el presidente hat geschrieben:Sorry, jetzt dem Ergic die Schuld für den schlechten Saisonstart zu geben ist so etwas von billig! Du hast doch wirklich keine Ahnung...buhhh!! Unterste Schublade, bei mir hat du viel von dem wenigen Bonus verloren! *tztztz*
muess jo nid e agepassti meinig ha, um vor dir guet dozschtoh. ;)

basel isch schlächter als letscht saison, worum ? 3 ändrige. am costanzo kas nümm liige, und e schtille isch au är nid. denn blyybe no dr kuzma und dr ergic. dr kuzma isch eine no vo de bessere, und sone yfluss und konschtanz het dr degen a nid gha. dr delgado het letschte herbscht brilliert, und die position ka dr ergic momentan nid usfülle.

ps hakan: dr hakan het byym fcb ei sehr gueti und ei brillanti saison gschpiilt. will doch nid em delgado in d pfanne haue, aber in dene 2 joor het dr hakan e viil tieferi fehlerquote gha und besseri päss gschpiilt. dr delgado ishc im abschluss mind glyych gföhrlich, aber die glyych guet päss ka är in dr hüüfigkeit zumindescht nid schpiile. 3 assists wie dr hakan gege pool, das trau ich ihm nid zue. 2. hett dr delgado 29 assists, dr hakan im 03 36 gmacht.

und nomol e klass besser als die beide isch dr nunez gsi, 100 scorerpünggt in 2 sasions, das sich e quote wo wohl während joore, wenn nid gar während joorzähnte unagfochte blyybt. blyybt.

falco

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

ey kaiser, i würd jetzt nid unbedingt im ergic e schuld zuewiise,
är isch mM noche opfer vo dr momentane (mentale) situation!
sone sensible spieler(mensch) ka das nid so guet wägstecke wie anderi
(und einigi vo dene sin jo in ere katastophale mental/psychische verfassig..)

au hed är doch gseit, dasser nid sone leaderfigur isch, dh. es isch für mi
d uffgob vom trainer dass e leader verpflichtet wird und dass alli mögligscht
uf ere ine apasste position könne spiele!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

seth hat geschrieben:ey kaiser, i würd jetzt nid unbedingt im ergic e schuld zuewiise,
är isch mM noche opfer vo dr momentane (mentale) situation!
sone sensible spieler(mensch) ka das nid so guet wägstecke wie anderi
(und einigi vo dene sin jo in ere katastophale mental/psychische verfassig..)

au hed är doch gseit, dasser nid sone leaderfigur isch, dh. es isch für mi
d uffgob vom trainer dass e leader verpflichtet wird und dass alli mögligscht
uf ere ine apasste position könne spiele!
isch kei schuldzuwyysig, schpiile monentan fascht alli schlächt. trotzdäm vrglyych ich dr egic mit syym vorgänger und schtell fescht, dass ihm syni dynamik abhande ko isch. dr tödlich pass het är au friener praktisch nie könne schpiile, aber ohni dr drive isch är imo nid richtig für e schpiilmacher, är ghört ins rm, do sin sie qualität völlig usreichend. die kritik isch nid an schpiiler, sondenr an trainer grichtet.

s problem isch aber au dass dr ba e bescheidene fuessballer isch, als zerschtörer für e offensiv delgado optimal, hinderem ergic wohl e tigg zu passiv.

ich analysier nur, und bi däre uswärtsbilanz und vorschtellig gege aarau blyybt kei platz für augewüscherei. aber wenn dr räscht vom team guet wär, wär au dr ergic guet, seh ihn nid als primäri ursach.

falco

Antworten