wer gseht si ab und zue im usgang?
wer het scho für si applaudiert? (schande über dich wenn nit!)
staernli du bisches eifach...

drbi isch si doch sälbr gärn betrunke...Scönling hat geschrieben:hasi gestr zobe kenneglert. isch none härzigi und e lustigi. abr wo denn alli unterem starke alkoholifluss licht bsoffe gsi sin isch si blözlich stinksauer worde und mit ihre dicke kollegin vrreist. jänu.
So schnell ist keiner irgendwo,ingrit hat geschrieben:nino ich weiss au wärs isch!!!!!! dr brüller...
und fascht vrgässe... ICH HA DR SPEEDY LIVE GSEH!!![]()
![]()
mi zitat berueht sich nit ufe zäme vrbrochte obe..sondern uf einzelni episode..Scönling hat geschrieben:jä lauft jetzt öbbis mit ihre?![]()
ihr hännd mi plötzlich hart gnärvt... ha nit welle dr ganz ändsträich in dr innerstadt verpasse und dr ganz morge im barbarakäller hogge! hännder das denn gmacht?Scönling hat geschrieben:hasi gestr zobe kenneglert. isch none härzigi und e lustigi. abr wo denn alli unterem starke alkoholifluss licht bsoffe gsi sin isch si blözlich stinksauer worde und mit ihre dicke kollegin vrreist. jänu.
y bi mit dr kollegin in spillmann gho e häissi schoggi trinke.... denn simmer wieder (also emel ych) rächt normal druff xi. mr hänn denn no d junteressli gsuecht, wäisch jo wäg was! ha gescht jo nur dervo gredet!Scönling hat geschrieben:NEI. isch dätsch voll gsi. steine grill und denne weissi nim so rächt. und was hesch du no so gmacht?
isch dä gescht au derby xi woni no mit euch xi bi?Scönling hat geschrieben:dr eint kolleg het sich no die ganzi backe ufgrisse-isch wärendem pisse ufe latz gheit. sältä so glacht.![]()
![]()
![]()
hami nit so gachtet. jo y hoff er hännds emel no luschtig kha.Scönling hat geschrieben:jo ufem schiff scho. denn hämr en vrlore. sone kiffer miteme wisse streife uf dr jagge.
Mädchen, Mädchen, komm und spreiz die Beine Mädchen, Mädchen, Du weisst schon, was ich meine Mädchen, Mädchen, ich will nur das eine Mädchen, Mädchen, komm her, sei die meine Refrain: Ob blond, ob schwarz, ob rot, ob braun Ich liebe alle Frau'n Ich liebe es alle voll zu sau'n ob dick, ob dünn, ob groß, ob klein Ich tue ihn jeder rein Ich liebe jede Schweinerei Mädchen, Mädchen, nimm ihn in den Mund Mädchen, Mädchen, denn naschen ist gesund Mädchen, Mädchen, komm und hab den Mut Mädchen, Mädchen, Du machst die Sache gut!FCB-Staernli hat geschrieben:hami nit so gachtet. jo y hoff er hännds emel no luschtig kha.
du blödian vrsausch mr die ganzi duur!!!Dr.Guderian hat geschrieben:Mädchen, Mädchen, komm und spreiz die Beine Mädchen, Mädchen, Du weisst schon, was ich meine Mädchen, Mädchen, ich will nur das eine Mädchen, Mädchen, komm her, sei die meine Refrain: Ob blond, ob schwarz, ob rot, ob braun Ich liebe alle Frau'n Ich liebe es alle voll zu sau'n ob dick, ob dünn, ob groß, ob klein Ich tue ihn jeder rein Ich liebe jede Schweinerei Mädchen, Mädchen, nimm ihn in den Mund Mädchen, Mädchen, denn naschen ist gesund Mädchen, Mädchen, komm und hab den Mut Mädchen, Mädchen, Du machst die Sache gut!
buahhh, heissi schoggi uff bier????FCB-Staernli hat geschrieben:y bi mit dr kollegin in spillmann gho e häissi schoggi trinke....
s hett richtig guet doo.... derzwüsche hetts ebbe au none wasser gää!schniposa hat geschrieben:buahhh, heissi schoggi uff bier????![]()
konntest du es behalten?
![]()