hundertfach-Word!Pippo Inzaghi hat geschrieben:Ich denke, man sollte Siegesgeheul unterlassen und sich der Zukunft widmen. Diese Massnahmen waren mehr als ein Schuss vor den Bug. Es liegt an uns Allen, wie die Zukunft wird. Der FcB hat einen grossen Schritt getan, jetzt liegt es an den Fans, diesen Schritt zu rechtfertigen.
Keine Registration mehr...
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
- seth
- Erfahrener Benutzer
si hän uns reschpäkt zollt und fehler igschtande, MACHE MIR S GLICHI AU!!!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
-
- Erfahrener Benutzer
Hani jetzt au no grad welle schriibe. Aber im alte Joggeli hetts in dr MK definitv meh Platz gha...Schnitzelbrot hat geschrieben:Isch halt wieder so wie im alte Joggeli...au no cool !![]()
Also au vo mir au e fetts danke an alli wo sich do iigsetzt häng.
Sieger isch uff alli Fäll dr Sport.
Freu mi uff e fett gfüllti MK. Isch halt scho nyts s'gliiche gsi an de Uefacup Games inere leere MK z'stoh (jo binis in der MK gsi, nei hami nyt registriert)
-
- Erfahrener Benutzer
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
was du nid seisch
bi au grad opfer worde 

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- seth
- Erfahrener Benutzer
mach i ab jetzt au, mini posts eifach sälber lösche..denn hed dr gueti spürhund chli mehr zit für wichtigeri sache 

- seth
- Erfahrener Benutzer
wahnsinn!!! hey wieso nid zum zoll go, superspürnase? 

- seth
- Erfahrener Benutzer
ach, denn isch är beschäftigt, könne mir also s forum zuemülle 

- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
dr vorschtand het ghofft, dass d mk würd dr schwanz izieh. das het sie aber nid gmacht. es git die alti fuuschtregle, dass dr gascht könig isch: das gilt nid nur in dr beiz, sondenr au in eme fuessballschtadion. und wenn keini gescht me kömme, muess me grundlegend öbbis ändere am angebot.
isch immer klar gsi, dass die massnaame nid durchsetzbar sin, ich ha immer für e zuun plädiert, wenn me denn garantiere ka, ihn im notfall (füür, panik) könne abzmontiere.
isch immer klar gsi, dass die massnaame nid durchsetzbar sin, ich ha immer für e zuun plädiert, wenn me denn garantiere ka, ihn im notfall (füür, panik) könne abzmontiere.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
- seth
- Erfahrener Benutzer
aber nid immer, mängisch ischs au im alte joggeli proppevoll gsifollel hat geschrieben:im alte Joggeli hetts in dr MK definitv meh Platz gha...
Freu mi uff e fett gfüllti MK. Isch halt scho nyts s'gliiche gsi an de Uefacup Games inere leere MK z'stoh (jo binis in der MK gsi, nei hami nyt registriert)

hm, wie hesch das gmacht ohni z regischtriere? isch das die light-reg. ohni föteli gsi?
Do chunnt mir grad das us em Schlussbricht vo dr Arbeitsgruppe in Sinn, wo's unter em Abschnitt ZUSAMMENARBEIT ZWISCHEN FCB UND FANS; BEKENNTNIS DER FANS folgendes gheisse het:
Die Fans bekennen sich vorbehaltlos zum FCB. Sie werden sich in diesem Prozess der Zusammenarbeit für die Gewährleistung der Sicherheit im St.Jakob-Park und für die Pflege des Image des FCB und seiner Anhängerschaft mit den ihnen zur Vefügung stehenden Mitteln engagieren.
Dänk mol, dass do unter anderem au d'Sälbstregulierig gmeint isch, dass die in Zuekunft besser griffe duet.
Uf jede Fall bin au ich happy über dä Usgang vo de ganze Verhandlige
Die Fans bekennen sich vorbehaltlos zum FCB. Sie werden sich in diesem Prozess der Zusammenarbeit für die Gewährleistung der Sicherheit im St.Jakob-Park und für die Pflege des Image des FCB und seiner Anhängerschaft mit den ihnen zur Vefügung stehenden Mitteln engagieren.
Dänk mol, dass do unter anderem au d'Sälbstregulierig gmeint isch, dass die in Zuekunft besser griffe duet.
Uf jede Fall bin au ich happy über dä Usgang vo de ganze Verhandlige

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Hab anderswo ein schönes Zitat gelesen:
Gesiegt hat nicht der FcB. Gesiegt haben nicht die Fans. Gesiegt hat die Vernunft.
Ich denke, man sollte Siegesgeheul unterlassen und sich der Zukunft widmen. Diese Massnahmen waren mehr als ein Schuss vor den Bug. Es liegt an uns Allen, wie die Zukunft wird. Der FcB hat einen grossen Schritt getan, jetzt liegt es an den Fans, diesen Schritt zu rechtfertigen.
"Schweiz aktuell"
Doch Herr Eymann, ich werde weiterhin gegnerische Spieler verhöhnen... 

- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
- Autistöppler
- Erfahrener Benutzer
dr gascht isch aber nur könig, solang er sich au königlich chann beneh, vo dem här isch es jetz an uns in dr kurve, z'bewiese, dass es am 13. en einmaligi sach gsi isch, d'vorgab drfür hän mr vom fcb becho, aber wenn jetz wieder es paar unvrbesserlichi meine, es sig alles wiä vorhär, denn spucke sie jedem boykottierende, sympathisierende und sich dr arsch uffrissende fan ins gsicht...the kaiser. hat geschrieben:dr vorschtand het ghofft, dass d mk würd dr schwanz izieh. das het sie aber nid gmacht. es git die alti fuuschtregle, dass dr gascht könig isch: das gilt nid nur in dr beiz, sondenr au in eme fuessballschtadion. und wenn keini gescht me kömme, muess me grundlegend öbbis ändere am angebot.
Nur der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos....
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Geil! In einem Land, in dem es keine Pflicht zur Ausweismitnahme gibt, gibt es ID- Stichproben. Eine bessere Alibi-Übung habe ich noch nie gesehen....
Gratulation! D.h., dass es definitiv zu Ende ist

Gratulation! D.h., dass es definitiv zu Ende ist

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Erfahrener Benutzer
JJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄWWWOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL!!!!!
bi hyt grad wieder mini jk go zrugghoole!
das isch e gfyyl gsi wie wiehnachte, gebuurdsdaag und ferieaafang zämme!!!
jetz sin aber au mir gforderet. mir mien zaige, ass die massnaame dr falschi wääg gsi sin.
und an alli andere ch-verain:
ZIEN EYCH WARM AA;
BASEL ISCH ZRUGG!!!!!!
jetz sin aber au mir gforderet. mir mien zaige, ass die massnaame dr falschi wääg gsi sin.
und an alli andere ch-verain:
ZIEN EYCH WARM AA;
BASEL ISCH ZRUGG!!!!!!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
ändlig! jetzt gits ändlig wider stimmig im chessel!!! jedi wett, dass au d'mannschaft mit ere andere iistellig wird uf em platz stoh in zuekunft.
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
- seth
- Erfahrener Benutzer
ey alte, respect für dini konsequänz...mues unglaublig geil si, eso d jk zruggzholeSchooffseggel hat geschrieben:JJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄWWWOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL!!!!!

mir mien und mir WÄRDE s zeige