Roger Federer Superstar
-
- Erfahrener Benutzer
Roger Federer Superstar
Was Roger in diesem Jahr - und überhaupt - geleistet hat, ist einfach unglaublich und man wird wahrscheinlich erst nach Jahren so richtig merken, was für einen grossartigen Typen wir da aus unserer Region haben.
Vor allem auch, wie er sich neben dem Tennisplatz gibt - da ist kein Schimmer von Bluff oder Ueberheblichkeit.
Wenn man denkt, dass letztes Jahr der kleine Töff-Gasgeber Lüthi Schweizer Sportler des Jahres wurde (ein Typ, der seine Leistungen nicht bestätigt hat), dann müssen wir uns fast schämen, dass Roger da nur Zweiter wurde.
Für die nächste Sportler des Jahres-Wahl gibt es auf jeden Fall nur einen Favoriten: ROGER!!!
Vor allem auch, wie er sich neben dem Tennisplatz gibt - da ist kein Schimmer von Bluff oder Ueberheblichkeit.
Wenn man denkt, dass letztes Jahr der kleine Töff-Gasgeber Lüthi Schweizer Sportler des Jahres wurde (ein Typ, der seine Leistungen nicht bestätigt hat), dann müssen wir uns fast schämen, dass Roger da nur Zweiter wurde.
Für die nächste Sportler des Jahres-Wahl gibt es auf jeden Fall nur einen Favoriten: ROGER!!!
Für immer Rotblau - egal in welcher Liga
- Basel_one love
- Erfahrener Benutzer
stimmt scho...aber irgendwenn wird au är wieder mol verliere...isch no krass, wenn är mol nur 1 satz verliert ischme schockiert...dä het sone hoche standart, dass es sehr schwer wird wenn är mol schlächt zyte het. denn mir ( und sicher au är) sind gwoht, daser gwinnt...Cuore Matto hat geschrieben:Was Roger in diesem Jahr - und überhaupt - geleistet hat, ist einfach unglaublich und man wird wahrscheinlich erst nach Jahren so richtig merken, was für einen grossartigen Typen wir da aus unserer Region haben.
OnE LOve - OnE GOaL
...one common bond, one voice, one pact, gaining ground that we can both stand on.
Stand tall, stand proud, side by side you and I
It`s time to let the bygones be and focus on the unity
Dein Neid ist meine Anerkennung, dein Hass mein Stolz
- f_i_u_e_FCB!!
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
bisch sicher meinsch nid ,dass er scho gschriebe het .wie viel rekord het er scho broche? wie viel titel het er scho erunge? also nach mir isch er der wältbeste tennisspieler wo je gläbt het.f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:You are the best....de wird no gschicht schriebä...

Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
-
- Erfahrener Benutzer
bin also gspannt ob dr Roger Sportler des Jahrs 2006 wird. Es git doch sicher e Olympiasieger (Schoch oder so) wo ihm dr Titel wägschnappt. Miesst mich nit wundere. Im Roger sini Leistige werde in dr Schwiz sowieso viel zwenig gwürdigt. In Dütschland wär das glaub ganz anders (siehe Bobele/Steffi anno dazumal)Cuore Matto hat geschrieben:Was Roger in diesem Jahr - und überhaupt - geleistet hat, ist einfach unglaublich und man wird wahrscheinlich erst nach Jahren so richtig merken, was für einen grossartigen Typen wir da aus unserer Region haben.
-
- Erfahrener Benutzer
das wird er ganz bestimmt ,au wenns es so isch wie du gseit hesch.er isch jo scho jetzt der wichtigsti sportler ,wos je in der schwiz gä het.Al Bundy hat geschrieben:bin also gspannt ob dr Roger Sportler des Jahrs 2006 wird. Es git doch sicher e Olympiasieger (Schoch oder so) wo ihm dr Titel wägschnappt. Miesst mich nit wundere. Im Roger sini Leistige werde in dr Schwiz sowieso viel zwenig gwürdigt. In Dütschland wär das glaub ganz anders (siehe Bobele/Steffi anno dazumal)

Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
-
- Erfahrener Benutzer
vollständigi version: er het scho, er isch am und er wird no wieter gschicht schriebe!The Dome hat geschrieben:dä isch am gschicht schriebä!
s'wichtigschte turnier het er aber noni gwunne: swiss indoors!!!! hoffentlich isch er nid verletzt dass johr, chumm vorz'stelle wie nach dene johre abstinenz d'stimmig i de joggeli-halle wird si...

ps.: ch-sportler des jahres isch eh en schlächte witz. do hesch uff de einde siite eine vo gröschte wältsportler federer, wo siche gege millione tennisspieler uff dere wält duuregsetzt het, bi de männer, uff de andere siite e ol-tusse u2026u2026u2026 wo de gliech pris wie de federer bechunnt ....
do verstand i scho das d'schwiiz z'iigschränkt isch zum enormi leischtige z'würdige, aber zum glück gits jo de rescht vo de wält wo das macht.
FOOTBALL'S LIFE!
scheiss egal ob ers wird. sportler des jahres ist halt eine publikumswahl. wer nur ein bisschen ahnung von sport hat, der weiss, dass king roger der grösste sportler der schweiz aller zeiten ist, und einer der grössten sportler weltweit aller zeiten.Al Bundy hat geschrieben:bin also gspannt ob dr Roger Sportler des Jahrs 2006 wird. Es git doch sicher e Olympiasieger (Schoch oder so) wo ihm dr Titel wägschnappt. Miesst mich nit wundere. Im Roger sini Leistige werde in dr Schwiz sowieso viel zwenig gwürdigt. In Dütschland wär das glaub ganz anders (siehe Bobele/Steffi anno dazumal)
Stimmig amene Tennismatch???Shurrican hat geschrieben:vollständigi version: er het scho, er isch am und er wird no wieter gschicht schriebe!
s'wichtigschte turnier het er aber noni gwunne: swiss indoors!!!! hoffentlich isch er nid verletzt dass johr, chumm vorz'stelle wie nach dene johre abstinenz d'stimmig i de joggeli-halle wird si..
ps.: ch-sportler des jahres isch eh en schlächte witz. do hesch uff de einde siite eine vo gröschte wältsportler federer, wo siche gege millione tennisspieler uff dere wält duuregsetzt het, bi de männer, uff de andere siite e ol-tusse u2026u2026u2026 wo de gliech pris wie de federer bechunnt ....
do verstand i scho das d'schwiiz z'iigschränkt isch zum enormi leischtige z'würdige, aber zum glück gits jo de rescht vo de wält wo das macht.

Ich ha nur welle sage, dass mit dem wo er bis jetzt erreicht hed, er schon gschicht gschriebe hed. aber klar wird er si statistik no witer verbessere. er isch halt eine vo uns

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Isch scho dr Hammer, wirdsch Wältsportler des Jahres, aber in dr Heimat kunnsch numme uf dr zweiti Platz.... ergo isch dr Lüthi doch Weltsportler des Jahres.... schono schregg!sunrider hat geschrieben:Schweizer Sportler des Jahres wird er nicht dafür sorgt das Fernsehpublikum oder sonstwer. Weltsportler des Jahres zum dritten Mal in Folge könnte er dafür ernsthafte Chancen haben wieder, da die Schweizer da nicht wirklich viel sagen können.
Wie au immer, dr Federer isch dr kompakteschti Tennisspieler, wo's je gä het und dr Fakt, as'r au no FCB Fan isch, lot an sim Charakter keini Zwyyfel meh offe....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
und das wäre vermutlich wieder ein Rekord. oder ist schon jemals eiber 3x in Folge Weltsportler des Jahres geworden??sunrider hat geschrieben:Schweizer Sportler des Jahres wird er nicht dafür sorgt das Fernsehpublikum oder sonstwer. Weltsportler des Jahres zum dritten Mal in Folge könnte er dafür ernsthafte Chancen haben wieder, da die Schweizer da nicht wirklich viel sagen können.
zu sympathisch?
also der roger is so sympthatisch, das is mir schon fast wieder unsympathisch. 

“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla
― Nikola Tesla
Von diesem Inerteview werde ich einmal stolz meinen Neffen erzählen.Fenta hat geschrieben:Blake zum Bespiel hält ihn für den grösseren Champion als Tiger Woods...
Zweifellos ist er ein Traumschwiegersohn von welchem wir noch einiges hören werden.
Unglaublich wie er die kleine Schweiz weltweit popularisiert. Und unglaublich, wie er im dritten Us-Open Finalspiel in Folge sich gegen 23 tausendundeinen Amerikaner durchsetzt, um danach locker ein paar Autogramme zu geben und zu grinsen.
Hat der eigentlich schon Sponsoren? Hat jemand seine Nummer?
No more blues...
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
tja, vilicht d treue! oder das sie mit ihm alles durägmacht hät! optik isch vieles, au bi minere fraueuswahl! aber wend ämänä mensch chasch zu 100% vertraue und uf dä emotionale und psychische ebene alles stimmt, dänn cha das au mol chli in hintergrund rückä! und stell där vor du häsch ä hübschi frau, diä würd mit dä ziit chli ründlicher! du liebsch sie aber über alles, verlohsch sie dänn???dr poet hat geschrieben:was ich mi scho lang frogg isch: was dä sitt johre an däre miroslava so toll findet?![]()
ich ha dä roger scho dörfä kennelerne und muä sägä: chapeau, än ganz zwägä, uf äm bode-blibänä mensch! mirka isch mer nid so symphatisch gsi, aber ich urteile nöd anhand vo eim tag über sie!
Roger macht alles gut, Weiter so!
FCB-Fetisch Fanclub: Rüdiger, Platini, Diggi Eier, unwichtig, Scott, Grga Mali, mimpfeli, Tonton,
ich ha das nit mol so vo dr optik här gseit (das würd jo no goh) aber ha scho vo vielne ghört dass si sehr unsympathisch isch und au sehr arrogant wirkt.. naja är mueses wüsse...FCB-Fetisch hat geschrieben:tja, vilicht d treue! oder das sie mit ihm alles durägmacht hät! optik isch vieles, au bi minere fraueuswahl! aber wend ämänä mensch chasch zu 100% vertraue und uf dä emotionale und psychische ebene alles stimmt, dänn cha das au mol chli in hintergrund rückä! und stell där vor du häsch ä hübschi frau, diä würd mit dä ziit chli ründlicher! du liebsch sie aber über alles, verlohsch sie dänn???
ich ha dä roger scho dörfä kennelerne und muä sägä: chapeau, än ganz zwägä, uf äm bode-blibänä mensch! mirka isch mer nid so symphatisch gsi, aber ich urteile nöd anhand vo eim tag über sie!
Roger macht alles gut, Weiter so!
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten
- FCB-Fetisch
- Erfahrener Benutzer
ja würkä und SEIN isch meistens was anderes! die meischtä lüüt i däm forum meinäd au ich seg än Arrogante, überheblichä Schissbonz!dr poet hat geschrieben:ich ha das nit mol so vo dr optik här gseit (das würd jo no goh) aber ha scho vo vielne ghört dass si sehr unsympathisch isch und au sehr arrogant wirkt.. naja är mueses wüsse...
Vorurteile hät mä schnell, isch jo au numä menschlich, will mich do nid usschlüssä!
FCB-Fetisch Fanclub: Rüdiger, Platini, Diggi Eier, unwichtig, Scott, Grga Mali, mimpfeli, Tonton,
naja, arrogant, überheblich und schissbonz würd y nid meine. eher e möchtegärn-bacheli mit eme scheiss dialekt.FCB-Fetisch hat geschrieben:ja würkä und SEIN isch meistens was anderes! die meischtä lüüt i däm forum meinäd au ich seg än Arrogante, überheblichä Schissbonz!
Vorurteile hät mä schnell, isch jo au numä menschlich, will mich do nid usschlüssä!
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)