statt 4'000 kbit/s irgend 100kbit/s ....unterschti! was söll die scheiss!?

im momänt ischs bi mir au wieder in ornig. aber sisch gopf au halb 12i zoobe. moll luege wie smorn duure daag wieder isch.Angelo hat geschrieben:Donwload: 6196 kBit/s
Upload: 618 kBit/s
Antwort: 15ms
Cablecom in Basel
Telefon an Cablecom statt rumheulen nützt meistens ......brewz_bana hat geschrieben:reggt mi gopferdelli uff![]()
![]()
![]()
statt 4'000 kbit/s irgend 100kbit/s ....unterschti! was söll die scheiss!?![]()
Schwankungen gibts immer wieder .....Mindl hat geschrieben:vor 15 minute hets bi mir no 5'000 ahzeigt
jetzt sinds plötzlich nur no 1500-2400... die sind wohl irgend eppis am umstrukturiere in basel
Also in letschter Zyt sin die rächt fründlich und au schnäll (und hän mir au jedesmol könne hälfe)!brewz_bana hat geschrieben:ha kai luscht uff frooge wie:
"jä hän si dr computer agstellt?"
"jä hän si alli kabel richtig igsteckt?"
"jä hän si die neuschti version vo de trieber installiert?"
Seit Cablecom eine Amibude ist und ihren Support radikal umstrukturiert hat funkt. der auch wirklich gutbrewz_bana hat geschrieben:ha kai luscht uff frooge wie:
"jä hän si dr computer agstellt?"
"jä hän si alli kabel richtig igsteckt?"
"jä hän si die neuschti version vo de trieber installiert?"
aber nid in däne masseKawa hat geschrieben: PS : Ist gratisSchwankungen gibts immer wieder .....
Hetter au grad no kenne sage mit wäm?Mayor hat geschrieben:AAm Delifon hett de Support denne gseh dass s Kabel duurebrennt gsi isch.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen