Mladen Petric im Aufgebot der Kroatischen Nationalmannschaft

Diskussionen rund um den FCB.
BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Aus dem heutigen Tagi (Teilausschnitt Seite 35)

Bis 2008 läuft sein Vertrag in Basel, wohin er im Sommer 2004 von den Grasshoppers gewechselt war - für die happige Transfersumme von 2,8 Millionen Franken. Ihm gefällt es beim FCB, er fühlt sich wohl im Klub. "Natürlich möchte ich einmal ins Ausland, aber ich würde mir einen neuen Verein sehr sorgfälltig aussuchen."

Schon einmal hat Mladen Petric, wie er es heute einschätzt, "ein wenig voreillig entschieden". Er liess sich überreden, für die Kroatische anstatt für die Schweizer Nationalmannschaft zu spielen. "Es hat mich schon gejuckt, als ich die Schweizer an der WM in Deutschland sah", sagte er. Mit seiner Klasse wäre er im Angriff wohl gesetzt neben Alex Frei.

In Kroatiens Nationalteam hingegen hat er es noch nicht geschafft, für die WM wurde er nicht aufgeboten. Jetzt aber schöpft er wieder Hoffnung. Der neue Nationaltrainer Slaven Bilic hatte ihn für das EM-Ausscheidungsspiel gegen Russland aufgeboten, und Petric kam am vergangenen Mittwoch beim 0:0 in Moskau auch eine halbe Stunde zum Einsatz. "Darauf lässt sich aufbauen", sagt er. "Es lässt sich nicht mehr ändern." So ist es - auch nicht durch wunderbare und entscheidende Tore in der Schweizer Meisterschaft.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

zBasel Fondue
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zBasel Fondue »

ultio hat geschrieben:Ein guter Moment um ihn zu verkaufen.
Bist du balabala!!!!

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PastaBasta! »

Forza_Basilea hat geschrieben:2 Kiste dr Petric isch jo so schlecht? :p
2 hueregeili Töpf! :D
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

CROATIA_YB
Neuer Benutzer
Beitrag von CROATIA_YB »

ok jungs.
ig us kroat und grosse fän fo dr kroatische nati säge euch itz öppis vom petric u dr stand vo im i dr nati.

ke sou het verstande das dr petric nid ad wm ischs gfahre, ämu ke kroat wo i dr schwitz läbt.
i kenne dr kroatisch fuessbau in und uswändig. und i cha euch versichere das dr petric dr best spielr i dr kroate liga wär.
dr modric, eduardo und kranjcar hej nide mau DAS P VOM PETRIC. dr fc basu würd dr nk dinamo zagreb mit 5-0 heischicke. locker. sogar yb würd das mit 2-0 schäffe obwouh si gäge schaufhausen 0-1 verlohre hei.

itz ischs aber ä so das dr schwitzer fuesbau in kroatie leider nid wahrgno wird.
umgekehrt ischs glich.

i hoffe das dr petric itz mau äs gou schiest wi gester gäge züri. sones tor des monats.

verdammt, är häts scho verdient, isch äa mega gute schütteler.

ps. aui wone in basu nüme wei, si stouzi lüt, wo nid wei zuegä das er äbe glich gut isch. dr stouz steit ine im wäg.
das si setigi wo Sich liebe abr nid dr fuesbau. :mad:
ä wahre basler fän isch froh heter settigi spieler.
was isch das fürne fän, wo wot das dr petric geit...defür das dr basu aui matche verlürt.

wen dir in nüm weit, bit gäbetne a YB.
mir wäre froh hätemer so eine

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

CROATIA_YB hat geschrieben:wen dir in nüm weit, bit gäbetne a YB.
wenn de gnueg gäld hesch, hilf ebay dr pfostic nach bärn z'hoole bitteeeee, i hätt lieber dr kroatischi, rächti usseverteidiger bim fcb als dä

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

CROATIA_YB hat geschrieben: ps. aui wone in basu nüme wei, si stouzi lüt, wo nid wei zuegä das er äbe glich gut isch. dr stouz steit ine im wäg.
das si setigi wo Sich liebe abr nid dr fuesbau. :mad:
ä wahre basler fän isch froh heter settigi spieler.
was isch das fürne fän, wo wot das dr petric geit...defür das dr basu aui matche verlürt.
und jetzt wärde jeenschti user ko und di wäge dyym dialäggd zerpflücke, will sie wie scho gseit isch in ihrem schtolz wärde agriffe füüle und denn no von eme bärner vorgfiirt wärde goot jo scho grad gar nid.
wirklich e guete byytrag, au dass sich d kroate viil wichtiger nämme als sie sin, d nati isch uff em abschtiigende und dr klubfuessball sowiiso. trotzdäm han i kei mitleid mit em petric, är het jo könne für ch schpiile, will er gmeint het, dass er bi de kroate mehr erfolg ka ha. so ka me sich tüüsche. :p
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

CROATIA_YB
Neuer Benutzer
Beitrag von CROATIA_YB »

majster hat geschrieben:. trotzdäm han i kei mitleid mit em petric, är het jo könne für ch schpiile, will er gmeint het, dass er bi de kroate mehr erfolg ka ha. so ka me sich tüüsche. :p
muesch ja scho verstah.
sini grosseutere läbe ungä, sini verwandte, kolegä...

steu dir vor du us schwitzer spiusch i kr kroatische liga, un chasch wähle...klar spiuschsch für dschwitz. da dänksch ja a dini autere, dini verwndte... dini kolege wo dir ir nati zuejuble u dies liebli trage....

da musch scho verständnis defür ha :)

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

CROATIA_YB hat geschrieben:muesch ja scho verstah.

steu dir vor du us schwitzer spiusch i kr kroatische liga, un chasch wähle...klar spiuschsch für dschwitz. da dänksch ja a dini autere, dini verwndte... dini kolege wo dir ir nati zuejuble u dies liebli trage....

dr petric isch e opportunischt, glaub nid, dass das syni motiv gsi sin. ;)
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Das Business ist hard, Mitgefühl gibts da selten :eek: :o
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

CROATIA_YB hat geschrieben:da musch scho verständnis defür ha :)
Das Problem ist, dass hierzulande viele der Meinung sind, er wäre hier aufgewachsen und darum müsse er sich für die Schweizer Nati bekennen.
Nicht zu unrecht, je nach Standpunkt kann man den Einwand akzeptieren.
Erstaunlicherweise (für mich zumindest) äussert er sich heute klar zum Thema, indem er bestätigt, dass dieser Entscheid ein Fehler war. Ich bin jedoch überzeugt, dass er wieder ganz anders denken wird, wenn er in einem rot-weiss gekachelten Dress seine Tore schiessen darf. Slaven Bilic ist schlau genug sein Potential zu erkennen.

Za dom spremi Mladen !!

CROATIA_YB
Neuer Benutzer
Beitrag von CROATIA_YB »

ich hoffe sehr das bilic der erste ist der das checkt.

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

CROATIA_YB hat geschrieben:wen dir in nüm weit, bit gäbetne a YB.
Der Nasenbär hat Potential, das bestreitet wohl auch der grösste Gegner nicht. Aber er macht viel zu wenig daraus: Auf ein gutes Spiel folgen jeweils drei, vier Totalausfälle (auf alle Fälle bis Ende letzter Saison, nun scheint Besserung in Sicht zu sein). Ausserdem zeigt er (für meinen Geschmack) zu wenig Einsatz und zu viel Diven-Gehabe. Und wer sich so aus dem Fenster lehnt, wie Pfostic mit seiner Anti-Basel-Haltung, muss halt doppelt und dreifach Leistung zeigen, um auch nur die Chance zu haben, von seinen Gegnern akzeptiert zu werden. Und das tut er halt nun mal nicht. Wobei ich meine Meinung auch dann nicht ändern werde, wenn er uns im Alleingang zu Meistertitel, Cup- und CL-Sieg schiesst. Arschgesicht weg vom FCB, je schneller desto besser! Von mir aus könnt Ihr ihn lieber heute als morgen haben!
's Runde muess ins Eggige!

Forza_Basilea
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Forza_Basilea »

penalty hat geschrieben:Arschgesicht weg vom FCB, je schneller desto besser! Von mir aus könnt Ihr ihn lieber heute als morgen haben!
penalty Einverstanden Petric ist Arschgesicht Nr.1 und Du Arschgesicht Nr.2 und jetzt schlei di Du Pisser. :mad:

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Eine wo do ufgwachse isch, do sini ganzi Usbildig gmacht het, ein wo do sini Karierechance het, eine wo do ufgnoh worde isch, wo er in SIM Land kein Läbensperspektive gseh het (oder sini Eltere)...

...dä verstand ich nid, wenn er wäge sine Grosseltere und verwante für es Land spielt, wo ihm no nie öpis gäh het. ;)

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

Forza_Basilea hat geschrieben:Einverstanden Petric ist Arschgesicht Nr.1
Freut mich, dass Du das auch so siehst! :D
Forza_Basilea hat geschrieben:und Du Arschgesicht Nr.2
Wird schon so sein, wenn Du es sagst... :rolleyes:
Forza_Basilea hat geschrieben:und jetzt schlei di Du Pisser. :mad:
Danke für das Gespräch.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

penalty hat geschrieben:Der Nasenbär hat Potential, das bestreitet wohl auch der grösste Gegner nicht. Aber er macht viel zu wenig daraus: Auf ein gutes Spiel folgen jeweils drei, vier Totalausfälle (auf alle Fälle bis Ende letzter Saison, nun scheint Besserung in Sicht zu sein). Ausserdem zeigt er (für meinen Geschmack) zu wenig Einsatz und zu viel Diven-Gehabe. Und wer sich so aus dem Fenster lehnt, wie Pfostic mit seiner Anti-Basel-Haltung, muss halt doppelt und dreifach Leistung zeigen, um auch nur die Chance zu haben, von seinen Gegnern akzeptiert zu werden. Und das tut er halt nun mal nicht. Wobei ich meine Meinung auch dann nicht ändern werde, wenn er uns im Alleingang zu Meistertitel, Cup- und CL-Sieg schiesst. Arschgesicht weg vom FCB, je schneller desto besser! Von mir aus könnt Ihr ihn lieber heute als morgen haben!
Vo dir will ich nie meh höre, dass du öbbis vo Fuessball verstosch, kei Ahnig hesch!
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

Sharky hat geschrieben:Vo dir will ich nie meh höre, dass du öbbis vo Fuessball verstosch, kei Ahnig hesch!
Wenn Du meinsch... :confused:

Erstens hani nid beauptet, ich verstiech öbbis vo Fuessball und zweitens: Zämmehang wo? Hani öbbis gschribe wo nid wohr isch? MP het Potential, isch aber unkonstant (ämmel bis Ändi letschti Saison) und dr Isatz stimmt halt au nid immer. Und ich mag en nid, egal wie guet är schuttet. Was vo däm isch nid wohr?

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

penalty hat geschrieben:Wenn Du meinsch... :confused:

Erstens hani nid beauptet, ich verstiech öbbis vo Fuessball und zweitens: Zämmehang wo? Hani öbbis gschribe wo nid wohr isch? MP het Potential, isch aber unkonstant (ämmel bis Ändi letschti Saison) und dr Isatz stimmt halt au nid immer. Und ich mag en nid, egal wie guet är schuttet. Was vo däm isch nid wohr?
Er isch nunmal momentan dr konzantischti und dr wichtigschti Spieler....
Lüt wo ihn hasse, sehn eh alles anderscht... ;)

EDIT: So, und jetzt fertig mit dere Diskussion !!
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

dr petric isch drheim, wenn s lauft, im 06 e absoluti granate. si problem ishc uswärts, wenn dr fcb nid ka dominiere und dr gegner bissig isch, denn het er problem.

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

Sharky hat geschrieben:Er isch nunmal momentan dr konzantischti und dr wichtigschti Spieler....
Vo Konstanz chamme glaub nonig rede. Aber är isch ufeme bessere Wäg als au scho...
Sharky hat geschrieben:Lüt wo ihn hasse, sehn eh alles anderscht... ]
Mi Hass hetter nid verdient. Verachte triffts eher...
Sharky hat geschrieben:EDIT: So, und jetzt fertig mit dere Diskussion !!
Jo, isch besser, sunscht wärde mr no zensuriert...

CROATIA_YB
Neuer Benutzer
Beitrag von CROATIA_YB »

[quote="Delgado"]Eine wo do ufgwachse isch, do sini ganzi Usbildig gmacht het, ein wo do sini Karierechance het, eine wo do ufgnoh worde isch, wo er in SIM Land kein Läbensperspektive gseh het (oder sini Eltere)...

...dä verstand ich nid, wenn er wäge sine Grosseltere und verwante für es Land spielt, wo ihm no nie öpis gäh het. ]

i ha zgliche düregmacht und würd sofort wni chöt für kroatie spile.
öpper wo das nid erläbt und düregmacht het cha das nid verstah... darum versuechis nid no einisch zerkläre.

CROATIA_YB
Neuer Benutzer
Beitrag von CROATIA_YB »

penalty hat geschrieben:Der Nasenbär hat Potential, das bestreitet wohl auch der grösste Gegner nicht. Aber er macht viel zu wenig daraus: Auf ein gutes Spiel folgen jeweils drei, vier Totalausfälle (auf alle Fälle bis Ende letzter Saison, nun scheint Besserung in Sicht zu sein). Ausserdem zeigt er (für meinen Geschmack) zu wenig Einsatz und zu viel Diven-Gehabe. Und wer sich so aus dem Fenster lehnt, wie Pfostic mit seiner Anti-Basel-Haltung, muss halt doppelt und dreifach Leistung zeigen, um auch nur die Chance zu haben, von seinen Gegnern akzeptiert zu werden. Und das tut er halt nun mal nicht. Wobei ich meine Meinung auch dann nicht ändern werde, wenn er uns im Alleingang zu Meistertitel, Cup- und CL-Sieg schiesst. Arschgesicht weg vom FCB, je schneller desto besser! Von mir aus könnt Ihr ihn lieber heute als morgen haben!
ok, är het ä fähler gmacht wo är dr fc basu schal verbrönnt het.
aber verdammt no mau... är isch jung gsi und het ä fähler gmacht.
so vieu ig weis isch fähler mach mönschlech.. oder machsch du keni fähler???
ig ha immer glehrt das mä im läbe mues vergä. ofebar het das nid jede glehrt.

isch schlimm... und setigi chotze mi a... setigi wo nid chöi wergä sondern nume chöo hasse.
wäg setigne wie dir heimer ä sone himmutrurigi wäud.

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

ultio hat geschrieben:Ein guter Moment um ihn zu verkaufen.
Sagi jo scho lang.

Söll endlich mol "ischlo" sunscht simmer dä no lang nit los...
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

@CROATIA_YB
Wir hatten die Debatte schon Zillionen Mal in diesem Forum. Alle Argumente wurden von jedem schon zu genüge erläutert. Dieser Thread behandelt nicht die Vergangenheit, sondern die fussballerische Gegenwart und Zukunft von Mladen Petric, primär beim FCB und in diesem Zusammenhang auch in der Kroatischen Nati (da der Einfluss klar spürbar ist).

Merci !

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

Snowy hat geschrieben:Sagi jo scho lang.

Söll endlich mol "ischlo" sunscht simmer dä no lang nit los...
jo klar, dr FCB ka sich das jo jetzt leischte. Me hän jo massewies Spieler, wo treffsicher sin !!! Kurz, dr Usverkauf darf ruehig witter go ! Und was kunnt als Ersatz ??? Eduardo Version 2 ???

CROATIA_YB
Neuer Benutzer
Beitrag von CROATIA_YB »

bravo

hab nichts mer dazu zu geben

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

Querdängger hat geschrieben:jo klar, dr FCB ka sich das jo jetzt leischte. Me hän jo massewies Spieler, wo treffsicher sin !!! Kurz, dr Usverkauf darf ruehig witter go ! Und was kunnt als Ersatz ??? Eduardo Version 2 ???
Mir sotte doch eifach e paar spieler vo U-15 hole..UND UF JUGEND SETZE..BLAH BLAH BLAH

:rolleyes:

Petric het gnug Gool und Assists brocht um sie 2 millione gerechtfertig sie..vergliche mit praktisch jede andere Liga in Europa isch das Peanuts fur eine der 15 gools und 20 assists pro season bringe cha..

Aber egal..lieber e Spieler vo FC Therwil hole..

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

TonofBasel hat geschrieben: Aber egal..lieber e Spieler vo FC Therwil hole..
Natürlig. Ich unterstütz das. Hopp Därwil
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

Fladymir
Benutzer

Beitrag von Fladymir »

majster hat geschrieben:und jetzt wärde jeenschti user ko und di wäge dyym dialäggd zerpflücke, will sie wie scho gseit isch in ihrem schtolz wärde agriffe füüle und denn no von eme bärner vorgfiirt wärde goot jo scho grad gar nid.
wirklich e guete byytrag, au dass sich d kroate viil wichtiger nämme als sie sin, d nati isch uff em abschtiigende und dr klubfuessball sowiiso. trotzdäm han i kei mitleid mit em petric, är het jo könne für ch schpiile, will er gmeint het, dass er bi de kroate mehr erfolg ka ha. so ka me sich tüüsche. :p
Abwarte liebe...abwarte

4055
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4055 »

ha nur dr titel gläse. do kunnt mr s'kotze. wär gopferdammi nomol intressiert verdammti scheisse ob dä verfluechti hinterfutzigi hueresohn in dr kroatische mannschaft spilt? HE??? was soll das? keine, abr gopferdammi kei einzige stolze basler ka dä akzeptiere. keine. K E I N E

Antworten