Schnitzelbrot hat geschrieben:VoKuHiLa Forever !![]()

Es hiess abschminken, nicht entgerben.Bender hat geschrieben:Immer diese Anspielungen auf unsere Präsidentin, tst, tst, tst ...
Dr Edelmah isch jo no ganz sympathisch, aber ich find es bruucht eine mit es bitz mehr Charisma...Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:min vorschlag:
Präsident: Werner Edelmann (het sini sach eigentlich tiptop gmacht)
Irgendwas, aber ohne Mitspracherecht: Gigi
Sportchef: Erich Vogel
Trainer: Oli Kreuzer (Fussballgott!!!!!!)
Fanbeauftragter: Zubi
Wenn mr scho d'Schischi nid kha liide, denn duet mr sie wenigstens nid numme wägem Gäld bhalte...Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:min vorschlag:
Präsident: Werner Edelmann (het sini sach eigentlich tiptop gmacht)
Irgendwas, aber ohne Mitspracherecht: Gigi
Sportchef: Erich Vogel
Trainer: Oli Kreuzer (Fussballgott!!!!!!)
Fanbeauftragter: Zubi
no frooge ...telebasel.ch hat geschrieben:Dr Christian Gross blibt bim FC Basel. Er welli si Vertrag erfülle, wo bis 2009 lauft. Das het hüt dr ortsabwäsendi Cheftrainer uff Afroog vo Telebasel g'sait. Dr Christian Gross isch in Zittigs-Artikel als mögliche Nochfolger vom Peter Neururer bim Bundesliga-Club Hannover 96 g'nennt worde. Im Gspröch bi Hannover 96 isch au dr Ex-FCB-Präsidänt René C. Jäggi als neue Gschäftsführer.
Nun macht Euch mal keine Hoffnung denn, 1. Wird Chrigeli seinen Traumjob verbunden mit Traumeinkommen solange Schischi da ist weder verlassen noch verlassen müssen und 2. will den gar niemand mehr, nicht mal ein Unterdurchschnittlicher Bundesligist......Phebus hat geschrieben:Ich habe den Wagen mit Chauffeur bereit, um CG nach Hannover zu fahren.
Weiss jemand wann und wo ich ihn abholen kann? Die Fahrt dorthin offeriere ich ihm.
Boah, mir wird grad ziemlig schlächt.bulldogu2122 hat geschrieben:no frooge ...
Zitat von telebasel.ch
Dr Christian Gross blibt bim FC Basel. Er welli si Vertrag erfülle, wo bis 2009 lauft. Das het hüt dr ortsabwäsendi Cheftrainer uff Afroog vo Telebasel g'sait. Dr Christian Gross isch in Zittigs-Artikel als mögliche Nochfolger vom Peter Neururer bim Bundesliga-Club Hannover 96 g'nennt worde. Im Gspröch bi Hannover 96 isch au dr Ex-FCB-Präsidänt René C. Jäggi als neue Gschäftsführer.
Auch CG schiebt keine ruhige Kugel und liefert auch ehrliche Arbeit ab, das sind aber nicht die Kriterien, warum ich gegen Gross bin...kosmos hat geschrieben:Der Hitzfeld wäre mein absoluter Traumkandidat !!!
Und der würde sicher nicht eine ruhige Kugel schieben
wie mal erwähnt wurde. Er sagte in einem Interwiev welches vor kurzem
auf dem SF kam, dass er immer ehrliche Arbeit abliefert.
Das sei ihm so zu Hause gelernt worden.
Auch sonst war das Interview sehr interessant und sympathisch.
nach 5 spiel uff kunschtrase sind au die i der physiomajster hat geschrieben:mol luege, was mit krischt und buggel abgoht, ich glau bes kunnt guet. wenn nid, kömmer immer no wyyterdiskutiere.
2 vo de 3 problempositione hän sidch mit dene transfers jo (hoffentlig) von elei erledigt, was nid heisst, dass i d' position vom rv irgendwie will schönrede. ich ha eifach e guets gfühl. und d' schtricher wärde mr wägputze, 4:1, die wärde ybräche. mach mr eher sorge um yb, die hän jo nomoll mächtig ufgrüschtet. froog mi, wie si mit ihrem budget die ganzi zyyt so lüüt könne vrpflichte.
mir wärde die saison meischter, ihr wärdets gseh. viili wärde mi für vruggt erkläre, aber das hani scho im juli 01 über mi ergoh loh miesse.![]()
de schäfer dä isch bi Al Ahly, Dubai glaub, het erscht grad vo kurzem gege Congeli e fründschaftspiel ka (am zischtig glaubs).Yazid hat geschrieben:Kei Ahnig!![]()
Dr Schäfer? Wo isch dä überhaupt?
Andermatt fänd ich au nid so schlächt...