Wanted: Don Promillo
Wanted: Don Promillo
Wär vo Euch het scho dörfe ins Röhrli blose? Wär haltet do inne dr Promillo-Rekord? Z'Fuess, uf em Velo, im Auto oder Zug, uf em Schiff, im Flugi ..... oder sunscht irgendwo ...... top die Wette quillt!
Ha letzschte Mäntig, wo ich mit em Auto heifahre bi bekannschaft mit zwei nätti Polizischte bim St.Jakob gmacht. Uswiskontrolle und so, denn hett mich doch tatsächlich dr einti gfroggt, ob ich Alkohol drungge hätt.
Jo und do ha ich ihm gseit, dass ich es Bierli gno hätt. Er isch denn irgendwie gigerig worde und hett denn sini Kollege a gfungt, die mit däm chline Grätli, wo me inepuschte cha (hett nidemol es eigenes kha)
Und denn isch in mir es Filmli abglofe; Spital Bluetprob, de Lappe ewäg und e nätts Sümmli als Bundessubvention (ha a däm Obe es Grosses und zwei Rugeli inezoge)
Sigs dem, nach 10 minute sind denn sini Kollege cho und händ mir dä Apparillo vors Gsicht greicht und mich uffgforderet dött ine z'puschte.
Lämpli händ blinggt, es hett pipst und ich ha dörfe live mitluege, wass denn uff dem Display für e Wärt usekunnt (shit, isch e schissmomänt gsi)
Und denn, siehe da: 0.31 prom. YES, strike!
Ich bi huereglücklich drüber gsi; dr Schugger hett denn no gseit, ich söll wenn möglich kei Alk trinke bim fahre.
Isch für mich au es Zeiche gsi, s'nächstmol würklich nüt me t'suffe odr dr Wage stoh z'lo.
Jo und do ha ich ihm gseit, dass ich es Bierli gno hätt. Er isch denn irgendwie gigerig worde und hett denn sini Kollege a gfungt, die mit däm chline Grätli, wo me inepuschte cha (hett nidemol es eigenes kha)
Und denn isch in mir es Filmli abglofe; Spital Bluetprob, de Lappe ewäg und e nätts Sümmli als Bundessubvention (ha a däm Obe es Grosses und zwei Rugeli inezoge)
Sigs dem, nach 10 minute sind denn sini Kollege cho und händ mir dä Apparillo vors Gsicht greicht und mich uffgforderet dött ine z'puschte.
Lämpli händ blinggt, es hett pipst und ich ha dörfe live mitluege, wass denn uff dem Display für e Wärt usekunnt (shit, isch e schissmomänt gsi)
Und denn, siehe da: 0.31 prom. YES, strike!
Ich bi huereglücklich drüber gsi; dr Schugger hett denn no gseit, ich söll wenn möglich kei Alk trinke bim fahre.
Isch für mich au es Zeiche gsi, s'nächstmol würklich nüt me t'suffe odr dr Wage stoh z'lo.
.
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
Und wie hänsi das eigentlich gmacht mit em Velo? s Sattelrohr in d Rosette gsteggt *dä hett miesse sii ha mr das grad bildlich vorgstellt, wie ein mitem Velo gfiggt wird*Namelos hat geschrieben:Si hen mi mol no mit em Velo gfickt!
ayyyyyy eine gaaanze nacht aufm Posten. Dat war ein abend

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
[quote="Goofy"]Und wie hänsi das eigentlich gmacht mit em Velo? s Sattelrohr in d Rosette gsteggt *dä hett miesse sii ha mr das grad bildlich vorgstellt, wie ein mitem Velo gfiggt wird* ]
wieso stellst du dir das nur bildlich vor?
wieso stellst du dir das nur bildlich vor?
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
Bi mol nacheme Spiel im Joggeli mit 2.2 uf em Claraposchte glandet
Hät müesste dört übernachte. Ha denn aber so dumm do, dass sie gsait hän, wenn mi öpper vo dr Familie chäm cho hole, dörfi go. Mi Unggle isch denn cho und het die Schugger au grad no schön zämmegschisse, will sie mich grundlos verhaftet hän

Hät müesste dört übernachte. Ha denn aber so dumm do, dass sie gsait hän, wenn mi öpper vo dr Familie chäm cho hole, dörfi go. Mi Unggle isch denn cho und het die Schugger au grad no schön zämmegschisse, will sie mich grundlos verhaftet hän

- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
irgendwenn in de Achzger hän sie mi mol vor em Kino Plaza (domols het me no vom Barfi us d Staine druf fahre derfe) usepiggt. Lägg ha ych nach ere Vodka Session im Statos ein im Gool gha, zwei drei Mol dief Luft gholt und was zeigt das Grätli a? 0.0 Promille! Sie hän mi lo springe und sythär fahri nimmi bsoffe Auto..... het allem Aaschin a doch ebis brocht!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
Glaubsch jo sälber nidEl Capullo hat geschrieben:huere Modeschluggspächt:
El Promillo scho mit 7,3 yyglieferet im Gundeliposte!![]()

Die 7.3 waren übrigens nicht im Gundeli sondern in Litauen ...
Lkw-Fahrer mit 7,3 Promille gestoppt
Die Polizei in Litauen hat den einen Lastwagenfahrer mit einem unglaublichen Promillewert auf der Autobahn gestoppt. Bei der Kontrolle am Samstag wies das Atemmessgerät unglaubliche 7,27 Promille - das 18-Fache des gesetzlich erlaubten Wertes - auf, was die Beamten aber nicht glauben konnten. "Der Kerl sollte eigentlich tot sein, stattdessen saß er immer noch am Steuer", sagte Verkehrspolizeidirektor Saulius Skvernelis am Dienstag. Mediziner gehen davon aus, dass ein Blutalkoholgehalt von 3,5 Promille bereits tödlich wirkt.