FC Sion - FC BASEL
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Mein Fazit: FCB-Hintermannschaft hat wieder einmal den Start verpennt. 0:2 Rückstand nach wenigen Spielminuten ist einfach zu viel des Guten. Auch die Art, wie die Tore entstanden sind. Amateurhaft. Leider.
Positiv war die prompte Reaktion in Form des Anschlusstreffers. Allerdings machen mir die Sittener nicht so einen bärenstarken Eindruck. Da jetzt doch schon drei wichtige Leistungsträger verletzt sind, spielen die mit einer halben B-Mannschaft. FCB muss unter diesen Bedingungen einfach gewinnen.
Positiv war die prompte Reaktion in Form des Anschlusstreffers. Allerdings machen mir die Sittener nicht so einen bärenstarken Eindruck. Da jetzt doch schon drei wichtige Leistungsträger verletzt sind, spielen die mit einer halben B-Mannschaft. FCB muss unter diesen Bedingungen einfach gewinnen.
Dies hier ist eine provisorische Signatur!
Ich verwende meine Signatur dazu, kundzutun, dass ich den FC Zürich als Fussballmeister des Jahres 2007 nicht anerkenne.
Ich verwende meine Signatur dazu, kundzutun, dass ich den FC Zürich als Fussballmeister des Jahres 2007 nicht anerkenne.
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Ihr gsehnd alli de Zanni so schlecht. Aber de Berner isch do no viel schlechter. Er het uf sinere site kei einzige zweikampf gwunne. Stets wenn sion über sini site cho isch, hend si chöne flanke, wil dr berner eifach scheisse stoht und denn nit in zweikampf goht
BERNER RAUS!!!!!!!!!!!!
RAKITIC REIN!!!!!!!!!!
Denn Chippy linkshinte, Burgmeier links und Rakitic rechts!!!
BERNER RAUS!!!!!!!!!!!!
RAKITIC REIN!!!!!!!!!!
Denn Chippy linkshinte, Burgmeier links und Rakitic rechts!!!
do hesch rächt. aber beidi zämme vrtreits eifach nid, e zanni elei könnt me no uffange.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Ihr gsehnd alli de Zanni so schlecht. Aber de Berner isch do no viel schlechter.
trotzdäm: bim 0:1 und em latteschuss nid bym maa, tölpelhaft überloffe worde. är kas eifach nid besser.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. 
die schwerste tugend ist die objektivität
wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb
[quote="Nikopol"]der zbinden ist nicht gerade ein zanni-fan ]
ruedi zbinden geile siech, yskalt in dr analyse
ruedi zbinden geile siech, yskalt in dr analyse

für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. 

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
nid gross öbbis, är analyisert nur die 1.hzPro Sportchef bim FCB hat geschrieben:was heter gseit? ich cha ebe nit glichzitig fernseh luege und am pc hocke^^

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
jep, es sind beidi glichschlecht.majster hat geschrieben:do hesch rächt. aber beidi zämme vrtreits eifach nid, e zanni elei könnt me no uffange.
trotzdäm: bim 0:1 und em latteschuss nid bym maa, tölpelhaft überloffe worde. är kas eifach nid besser.
wobi bim lateschuss, isch dört nit zerst e flanke cho vo dr berner site? mag mi nüm erinnere.
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
sueche dringend RAV + LAV für dr fcb... zanni + berner... das ka jo nit wohr si!!!!!
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
ZANNIIIIILeyMoBai hat geschrieben:sueche dringend RAV + LAV für dr fcb... zanni + berner... das ka jo nit wohr si!!!!!
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer