sperrtage / einstelltage bei eigener kündigung

Der Rest...
Russe
Erfahrener Benutzer

sperrtage / einstelltage bei eigener kündigung

Beitrag von Russe »

...weiss grad öbber ob das e

lichts sälbschtverschulde (1 - 15 täg)
mittlers sv (16 - 30)
schwers sv (31 - 60)

wieviel sperrtäg gits - oder isch das vo fall zu fall verschiide.........es goht glaub nüm lang und es isch sowit!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Sperrtage was?

Arbeitslosengeld?
Kündigungsschutz?

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

sergipe hat geschrieben:Sperrtage was?

Arbeitslosengeld?
Kündigungsschutz?
arbetslosegäld
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Bi dr meinig gsi dass bi eigener Kündigung 5 AT Sperrfrischt hesch.
Vo lychts, mittlers und schwerem Verschulde ha ich no nie öbbis ghört :confused: ?!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Do gits jo immer sperrdääg... Was hesch denn mit däm SV?

Die Arbeitslosenversicherung (ALV) unterscheidet ebenfalls zwischen Arbeitgeber- und Arbeitnehmerkündigung. Kündigt eine Arbeitnehmende, ohne dass sie eine andere Stelle zugesichert hat, so geht die ALV von selbstverschuldeter Arbeitslosigkeit aus. Der Anspruch auf die ALV-Taggelder wird für eine bestimmte Zeit eingestellt: Die Arbeitslosenämter sind gehalten, im Minimum 31 Sperrtage auszusprechen.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Grga Mali hat geschrieben: Die Arbeitslosenämter sind gehalten, im Minimum 31 Sperrtage auszusprechen.
WUAS?!? E Monet?!? Hoppla....

Sorry Russe, denn isch mi Post falsch.

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

mimpfeli hat geschrieben:WUAS?!? E Monet?!? Hoppla....

Isch doch immer scho so gsi :confused:

aber nid dr Josef

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Grga Mali hat geschrieben:Isch doch immer scho so gsi :confused:
Kenn mi do nitt eso uss, ha bis jetzt meischtens scho e anderi Stell gha :o
Ha immer gmeint dass isch e bitz e Ibuess, aber nitt dass die so riesig isch.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

mimpfeli hat geschrieben:WUAS?!? E Monet?!? Hoppla....

hoppla - das hani au grad dänggt....und das sin jo arbetstäg.....usserdäm mindischtens 31 täg......jetzt stellet euch mol vor - i künd bim staat....das git sicher 60 täg....dammi!!

muess mer doch nomol überlege.....

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Russe hat geschrieben:hoppla - das hani au grad dänggt....und das sin jo arbetstäg.....usserdäm mindischtens 31 täg......jetzt stellet euch mol vor - i künd bim staat....das git sicher 60 täg....dammi!!

Was isch denn nid rächt Russky?

aber nid dr Josef

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

mimpfeli hat geschrieben:Kenn mi do nitt eso uss, ha bis jetzt meischtens scho e anderi Stell gha :o
Ha immer gmeint dass isch e bitz e Ibuess, aber nitt dass die so riesig isch.
scho e neui stell kha wo no die alt kha hesch, neui wohnig am sueche wärend no mitem fründ zämme bisch.... Uuuuuntersti!!!! :D ;)
Basel ai Liebi!!!

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

Wie sieht's bei einem befristeten Arbeitsvertrag aus?
Er läuft aus und man hat noch keine neue Stelle..
Gibt das auch Sperrtage?
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Russe hat geschrieben:hoppla - das hani au grad dänggt....und das sin jo arbetstäg.....usserdäm mindischtens 31 täg......jetzt stellet euch mol vor - i künd bim staat....das git sicher 60 täg....dammi!!

Alte was isch den los??
Ehm, kolleg het au grad kündet und i ka ihn mol frooge wie das genau usgseht.. aber 60 Dääg würdi jetzt au mol tippe!
Falls tips bruchsch bim RAV... bi jo ab und zue mol RAV-Member.. hehe.. aber zum glück nüme!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="maradoo"]scho e neui stell kha wo no die alt kha hesch, neui wohnig am sueche wärend no mitem fründ zämme bisch.... Uuuuuntersti!!!! :D ]

Gopferdelli gopferdelli, gar nitt gwüsst was für e schlächte Mensch ich bi.... :D

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Huber hat geschrieben:Wie sieht's bei einem befristeten Arbeitsvertrag aus?
?
Hueberli? Die hän di nur befrischtet igstellt? uiuiuiuiui

aber nid dr Josef

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Pascilicious hat geschrieben:Ehm, kolleg het au grad kündet und i ka ihn mol frooge wie das genau usgseht .. aber 60 Dääg würdi jetzt au mol tippe!
:eek: Lägg Du mir.... :eek:

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

mimpfeli hat geschrieben:Gopferdelli gopferdelli, gar nitt gwüsst was für e schlächte Mensch ich bi.... :D
pfui pfui! ;)
Basel ai Liebi!!!

Walter Sonderegger
Neuer Benutzer

Beitrag von Walter Sonderegger »

soviel ich weiss 60 tage sperrzeit bei eigener Kündigung.

bei Kündigung durch den arbeitgeber, fallen immer 5 sperrtage an.

ketzer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ketzer »

Es wird uf jedefall e Abklärig betr. Sälbschtverschulde gäh wenn du vo dir us duesch künde.

Wenn nid wirklich gueti Gründ gha hesch zum vo dir us künde, würd i mi uf jede Fall uf 60 Iistelltag gfasst mache.

D'Arbetslosekasse rächnet durchschnittlig mit 21,7 Arbetstäg im Monet (ufs Joor gseh), so gits halt denn knapp drei Monet kei Gäld..

Wenn du dich s'erschtmol aamäldisch bim Arbetsamt, git no eimolig 5 Wartetäg als supplement..

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Grga Mali hat geschrieben:Was isch denn nid rächt Russky?
...laaaangweilig......viel zu viel papierkram in den letzten monaten / jahren - vom "qualitätsmanagement-assi" zur sekretüse.......was massig minusstunden nach sich zieht.....jeden tag etwa ein gutes fussballspiel.......jetzt rechne das hoch über mehrere monate.......hab schon so einiges an minusstunden abbezahlt.......hab aber die schnauze voll....ist kein zustand für mich und für meinen chef.....

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Russe hat geschrieben:...laaaangweilig......viel zu viel papierkram in den letzten monaten / jahren - vom "qualitätsmanagement-assi" zur sekretüse.......was massig minusstunden nach sich zieht.....jeden tag etwa ein gutes fussballspiel.......jetzt rechne das hoch über mehrere monate.......hab schon so einiges an minusstunden abbezahlt.......hab aber die schnauze voll....ist kein zustand für mich und für meinen chef.....
Minusstunde? Denn schaffsch halt langsamer oddr goht das nid?

aber nid dr Josef

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Russe hat geschrieben:...laaaangweilig......viel zu viel papierkram in den letzten monaten / jahren - vom "qualitätsmanagement-assi" zur sekretüse.......was massig minusstunden nach sich zieht.....jeden tag etwa ein gutes fussballspiel.......jetzt rechne das hoch über mehrere monate.......hab schon so einiges an minusstunden abbezahlt.......hab aber die schnauze voll....ist kein zustand für mich und für meinen chef.....
mehr ins forum! ändlig mol richtig übr lost diskutiere mit mer!! ;)
Basel ai Liebi!!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Grga Mali hat geschrieben:Minusstunde? Denn schaffsch halt langsamer oddr goht das nid?
....ich schaff - reini arbetszit....uffwand....nid forum, privatimails etc....öbbe 3 stund am tag....ohni scheiss....aber dr witz isch - ich mach das gar nid gärn....i will mi gäld nid mit siffe verdiene und d zyt im büro verduuble....denn gangi lieber neume ein go schnappe, anstatt immer bis am 17.30 irgendwelichi youtube filmlis aazluege......das isch mi grosses problem

weisch wieviel hoschis gits bi uns, wo am 6.00 im büro stöhn.....sich frisiere.....e kaffi nämme.....zitig läse....zähn putze....und uff die 8.00 hole si d poscht....s gliche am nommitag....

dasch nid mini wält.....ich mach in dere zyt woni do bi wenigschtens bitz öbbis und würd gärn meh mache, wenni dr kopf dörfti bruche......aber anstatt kopiere und briefe iipacke und sunscht so bullshit, luegi denn doch wider lieber youtube filmli aa......

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Huber hat geschrieben:Wie sieht's bei einem befristeten Arbeitsvertrag aus?
Er läuft aus und man hat noch keine neue Stelle..
Gibt das auch Sperrtage?
Nein!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Russe hat geschrieben:....ich schaff - reini arbetszit....uffwand....nid forum, privatimails etc....öbbe 3 stund am tag....ohni scheiss....aber dr witz isch - ich mach das gar nid gärn....i will mi gäld nid mit siffe verdiene und d zyt im büro verduuble....denn gangi lieber neume ein go schnappe, anstatt immer bis am 17.30 irgendwelichi youtube filmlis aazluege......das isch mi grosses problem

weisch wieviel hoschis gits bi uns, wo am 6.00 im büro stöhn.....sich frisiere.....e kaffi nämme.....zitig läse....zähn putze....und uff die 8.00 hole si d poscht....s gliche am nommitag....

dasch nid mini wält.....ich mach in dere zyt woni do bi wenigschtens bitz öbbis und würd gärn meh mache, wenni dr kopf dörfti bruche......aber anstatt kopiere und briefe iipacke und sunscht so bullshit, luegi denn doch wider lieber youtube filmli aa......
Hmmm jo abbr wenn du jo eh nur 3 Stund schaffsch pro Daag, denn chunnts jo uf die nyynzig Minute wo du no meh Youtube-Filmli miesstisch luege au nymmi a...

Hesch dä vom Super Mario scho gseh? Und wieso seisch das nid em Scheff? Denn selle si di halt entloh und ebber fyr 30 Prozänt astelle, e Mammi oddr so

aber nid dr Josef

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Russe hat geschrieben:....ich schaff - reini arbetszit....uffwand....nid forum, privatimails etc....öbbe 3 stund am tag....ohni scheiss....aber dr witz isch - ich mach das gar nid gärn....i will mi gäld nid mit siffe verdiene und d zyt im büro verduuble....denn gangi lieber neume ein go schnappe, anstatt immer bis am 17.30 irgendwelichi youtube filmlis aazluege......das isch mi grosses problem

Ha au mol imene sone Betrieb gschafft. Het damals no Sport-Toto Gsellschaft gheisse :D

Nacheme Joor bechunnsch voll dr Hänger...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

froog doch mol öbs di nit nur 80% wänn! wär jo au no ok, und mitem stutz sötts jo au no go odr?
Basel ai Liebi!!!

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

Und ich ha immer dänggt, das sige Vorurteil gegenüber de Schtaatsbedienschtete!!!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

maradoo hat geschrieben:froog doch mol öbs di nit nur 80% wänn! wär jo au no ok, und mitem stutz sötts jo au no go odr?
Das het är jo scho wenn är jede Daag 90 Minudde friehner goht und denn Ändi Monet d Minusstunde zruggzahlt in etwa...

aber nid dr Josef

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Offesichtlig schiint dr Volksmund "Staatsaagstellti mach dr ganz Daag nix" nid so drnäbe z'si.

Verdammt, es regg mi eifach uf, wenni gseh wie die unser Gäld verduuble!

Russe, Reschpäggt, suech dr e richtigi Arbet! Dasch jo nid zem ushalte!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Antworten