ha jetzt grad mi antwort mail abgschickt wo mi dr herr laub iglade het für e gspröch!! es läng mir......
griezi herr laub,
leider bi ich nüm bereit für e gspröch mit ihne.
d art und wies wie si diend komuniziere und was si de fans alles für chabis verzelle isch für mi definitiv zviel. ich ha mit ihne au scho seint oder andere mol dörfe rede wos um anderi sache gange isch. ihri art wiederet mi a.
ich bi nid dr einzigi wo ufe herbscht ohni laub hofft und bi mir sicher das sie herr laub in unsere gsellschaft bestimmt sehr schnäll wieder e job finde. aber verlön si bitte "unsere" fcb!!!
stammbaum
> Sehr geehrter Herr Stammbaum
>
> Besten Dank für Ihre E-Mail, dem ich entnehme, dass Sie sich bereits
> intensiv mit diesem Thema auseinander gesetzt haben. Es würde mich freuen,
> Ihnen - auch im Besein weiterer Fans - Antworten auf Ihre Fragen in einem
> persönlichen Gespräch zu geben.
>
> In Erwartung Ihrer geschätzten Antwort verbleibe ich
>
> Mit freundlichen Grüßen
>
> Markus Laub
Ich finds schad wen du dir so ä Chance entgolosch.
Ich ha wohl chum s Alter wos agebracht wär mit em Laub ä Gspröch izfordere aber dr Dialog mues immer wittergführt werde, selbstverständlich begleitet vom Boykott.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
@stammbaum
Nun ja, e-mail guet und rächt, aber d'Rächtschriebig sött wenigschtens korrägt sy und e gwüsse Umgangston ka au nie schade..... . Persönlichi Beleidigung bringe leider au genau gar nütt.
Ich wird mi die Wuche au no amälde für e Gspröch mit em Herr Laub. Öb ich dä Herr jetzt mag oder nitt.
BS-Supporter hat geschrieben:Sorry aber das isch jetzt eifach blödsinn. Keine isch e Judas will är an Match gege Vaduz goht! Gohts no? Vor allem rieft jo d'Muttenzerkurve derzue uf ans Spil z'go, oder nit? Und sowieso, öpper wo dr FCB - egal in welere Form au immer - unterstützt, isch ganz sicher kei Judas! Jede mues sälber wüsse was är will mache und wie är mit dr Momentane Situation wil umgoh. E Judas isch für mi e Basler wo dr FCZ unterstützt, wobi...gits wohl kum
Nei, d MK rieft nid drzue uf ans Spiel go! Bitz dürftig usdruckt... Sött eigentlig heisse, es wird keim vrbote an Match go - d MK wär eifach froh wenn d MK boykottiert wird..
Ich finds schad wen du dir so ä Chance entgolosch.
Ich ha wohl chum s Alter wos agebracht wär mit em Laub ä Gspröch izfordere aber dr Dialog mues immer wittergführt werde, selbstverständlich begleitet vom Boykott.
Das ist kein Dialog, das sind persönliche Bekehrungsbesuche seitens des FCB.
XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:Das ist kein Dialog, das sind persönliche Bekehrungsbesuche seitens des FCB.
Bi nonie bi somene Gspröch gsi chas dorum au nit sorecht beurteile aber ich ha ains glernt im Läbe stritte isch immer no besser als gar nüm mit sich rede.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stiffmeister hat geschrieben:Wohl ender dr DVMK wär froh wend d Mk boykottiert wird, d MK isch jo kai wirklichi Organisation.
Jo ich weiss ich bi ä Tüpflischiisser.
Stiffmeister hat geschrieben:Bi nonie bi somene Gspröch gsi chas dorum au nit sorecht beurteile aber ich ha ains glehrt im Läbe stritte isch immer no besser als gar nüm mit sich rede.
glaub mrs: mit em laub rede, isch wie gar nid rede.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel