Arztzeugnis ab wann...?

Der Rest...
John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Schugger hat geschrieben:Super, au dorum stiigä d Krankäkasse-Prämie!
Ehrli gseit, i ha nid CHÖNNE go schaffe, will, so luschtig sich die ganzi gschicht au ahört, so verschisse gohts mer dört au und hüt hets mer dr lade zue gmacht, wie meh so schön seit.

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

John_Clark hat geschrieben:Ehrli gseit, i ha nid CHÖNNE go schaffe, will, so luschtig sich die ganzi gschicht au ahört, so verschisse gohts mer dört au und hüt hets mer dr lade zue gmacht, wie meh so schön seit.
Do brüchtisch jo scho fast es Arzt-Zügniss vome Psychi-Doggter. :D

Diagnose: Akutes Chef-Hass-Syndrom, Arbeitsbefreit für 3 Dääg.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Schugger hat geschrieben:Im anderä Thread (Arbetsfruscht) gisch zue, dass du blau machsch. Und jetzt ärgerisch di, dass ä Arztzügnis bruuchsch??!! Ziemlig fräch vo dir!!! Villicht verlangt sie jo drum ains vo dir!
S isch nid immer alles eso, wie's sich ahört. I ha hüt effektiv nid chönne in das büro go, will i ehrli gseit schiss gha ha, dass ich die dummi schefinschlampe us em fänschter wirft, wenn sie mir nomol so dumm chunnt. irgendwenn kei au ich mol duure.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Delgado hat geschrieben:Do brüchtisch jo scho fast es Arzt-Zügniss vome Psychi-Doggter. :D

Diagnose: Akutes Chef-Hass-Syndrom, Arbeitsbefreit für 3 Dääg.
Bi mer ehrli gseit am überlege öb i zu däm söll goh. Leute, i meins ärnscht, mi het no nie öper so zum koche brocht und wirklich zum duuredreie wie die frau. und i ha wirklich schiss, dass mi nümm beherrsche cha und irgendwenn mol mini chefin dusse uf dr stross liegt...

sobald si mi rugge mir zuedreit mach i sogar scho mit em kugelschriber so abstäch-bewegige... nid guet John.. nid guet...

Schugger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schugger »

El Capullo hat geschrieben:syt wenn laufe Unkoste für Zügnis über Krankekasse, du Superbrain? :confused: :rolleyes:
Wenn das tatsächlich ä ärnscht gmeinti Froog isch, denn bisch ächt dumm, sorry! Denn rot ich dir mol Franchise und so z schtudierä und vor allem nit nur ä Einzelfall aazluegä! Aber wenn du so Froogä schtellsch, denn bisch vermuetlig wirklich aifach z dumm!
mfG

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

muess i no erwähne, dass die frau nid mol mir cha dr lohn überwiese? oder fähig derzue isch, mir e arbeitsvertrag vorzlege...?

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

John_Clark hat geschrieben:Bi mer ehrli gseit am überlege öb i zu däm söll goh. Leute, i meins ärnscht, mi het no nie öper so zum koche brocht und wirklich zum duuredreie wie die frau. und i ha wirklich schiss, dass mi nümm beherrsche cha und irgendwenn mol mini chefin dusse uf dr stross liegt...

sobald si mi rugge mir zuedreit mach i sogar scho mit em kugelschriber so abstäch-bewegige... nid guet John.. nid guet...
Nid guet. I würd dich mol sälber in dini Eigeti Kartei ufnäh und witter Vermittle. ;)

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Schugger hat geschrieben:Wenn das tatsächlich ä ärnscht gmeinti Froog isch, denn bisch ächt dumm, sorry! Denn rot ich dir mol Franchise und so z schtudierä und vor allem nit nur ä Einzelfall aazluegä! Aber wenn du so Froogä schtellsch, denn bisch vermuetlig wirklich aifach z dumm!
ehm.. checks grad au nid, will d zügnis zahlt meh für gewöhnlich no bar... also bi mim arzt ämel...

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

John_Clark hat geschrieben:muess i no erwähne, dass die frau nid mol mir cha dr lohn überwiese? oder fähig derzue isch, mir e arbeitsvertrag vorzlege...?
Wieso schaffsch du dört überhaupt no. Bis jetzt han ich dänk, ok, er brucht dr Lohn, also muess er wohl au dört blibe. Aber wohni Lohn und erst no ohni Vertrag, do schaffsch di blöd und bekunsch nie mehr e Rappe. Ohni Vertrag chansches jo nidemol vor Gricht go iiklage.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

[quote="Delgado"]Nid guet. I würd dich mol sälber in dini Eigeti Kartei ufnäh und witter Vermittle. ]
jo rot mol, was i jede morge mach... :-)

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

John_Clark hat geschrieben:Bi mer ehrli gseit am überlege öb i zu däm söll goh. Leute, i meins ärnscht, mi het no nie öper so zum koche brocht und wirklich zum duuredreie wie die frau. und i ha wirklich schiss, dass mi nümm beherrsche cha und irgendwenn mol mini chefin dusse uf dr stross liegt...

Bild

"John, naaaaaaaaaaaai... Machs nid!" :D

Aber im ärnscht, wenns so derb isch hau ab vo dört, schnällschtmöglig Stell wäggsle :eek:

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Delgado hat geschrieben:Wieso schaffsch du dört überhaupt no. Bis jetzt han ich dänk, ok, er brucht dr Lohn, also muess er wohl au dört blibe. Aber wohni Lohn und erst no ohni Vertrag, do schaffsch di blöd und bekunsch nie mehr e Rappe. Ohni Vertrag chansches jo nidemol vor Gricht go iiklage.
Lug, s isch so, Vertrag het sie mir vor ere wuche gäh. Aber das Papier isch so e Gebaschtel, das loh ich momentan vom KV Schwiz mol abchecke, wie fescht gültig es isch oder nid.

Und Lohn.. sie cha's eifach nid vo dr bank uf mi postkonto überwiese.. das goht eifach irgendwie nid... :rolleyes: i bechum en derfür bar uf d hand..... au nid schlächt mol paar tusiger drbi zha... fühlt meh sich so wohl drbi...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Bild

"John, naaaaaaaaaaaai... Machs nid!" :D

Aber im ärnscht, wenns so derb isch hau ab vo dört, schnällschtmöglig Stell wäggsle :eek:
"The Basel-Innerstadt-Massaker"... i bi am sueche wie wild.. hoff eifach, es klappt no im auguscht wäg dr kündigungsfrischt. will... ab septämber ha i 1 monet kf... denn wirds komplizierter.. und mol ärnschthaft, i muess au mol an mini gsundheit dänke, will dört inne bechum i glaub no e härzkrise...

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

John_Clark hat geschrieben:Lug, s isch so, Vertrag het sie mir vor ere wuche gäh. Aber das Papier isch so e Gebaschtel, das loh ich momentan vom KV Schwiz mol abchecke, wie fescht gültig es isch oder nid.

Und Lohn.. sie cha's eifach nid vo dr bank uf mi postkonto überwiese.. das goht eifach irgendwie nid... :rolleyes: i bechum en derfür bar uf d hand..... au nid schlächt mol paar tusiger drbi zha... fühlt meh sich so wohl drbi...
Bar ufd hand... :rolleyes:

Do sottis aber jedem wohls z dänke gäh. Döhnt EXTREM nach Schwarzarbeit. (ok, arbeit chames jo schins nid nenne).

Bisch sicher, dass du dört nid eifach allibimässig agstellt bisch und sie d Firma nid für öpis ganz anders brucht. Sag mol, sind die vo euch vermittlete Persone tendenziell jungi fraueli usem Oste? :eek:

Schugger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schugger »

John_Clark hat geschrieben:Lug, s isch so, Vertrag het sie mir vor ere wuche gäh. Aber das Papier isch so e Gebaschtel, das loh ich momentan vom KV Schwiz mol abchecke, wie fescht gültig es isch oder nid.

Ende Juni hesch dört agfangää und erscht vor ärä Wuchä ä Vertrag bekoo. Sorry, aber do schtimmt öbbis nit. Äntweder bisch du brutal naiv, oder du verzellsch nit ganz alles!
mfG

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Delgado hat geschrieben:Bar ufd hand... :rolleyes:

Do sottis aber jedem wohls z dänke gäh. Döhnt EXTREM nach Schwarzarbeit. (ok, arbeit chames jo schins nid nenne).

Bisch sicher, dass du dört nid eifach allibimässig agstellt bisch und sie d Firma nid für öpis ganz anders brucht. Sag mol, sind die vo euch vermittlete Persone tendenziell jungi fraueli usem Oste? :eek:
i ha mer das mit de junge fraueli us em oste au scho überlegt gha, aber i ha das denn verworfe, will do müesstesch jo doch au wäg bewilligunge luege, und wenn de ganz illegal bisch, öpis organisiere, wo die chicks in d schwiz bringt... und mini chefin isch schlichtwäg z dumm.. i meins ärnscht.. au wäg em stutz

"PostFinance isch kei bank, dört bechunnt meh keini richtige kontos"... aha... genau... das het wirklich nur no mit dummheit ztue...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Schugger hat geschrieben:Ende Juni hesch dört agfangää und erscht vor ärä Wuchä ä Vertrag bekoo. Sorry, aber do schtimmt öbbis nit. Äntweder bisch du brutal naiv, oder du verzellsch nit ganz alles!
dankschön!

es isch so gsi, sie het mir dr vertrag versproche gha uf ändi erschti arbeitswuche. und do duure bin i flexibel, do i die branche halt kenn. jo, das het sich eifach immer länger usezoge gha, bis ich mol mitti juli ufe tisch ghaue ha und mi vertrag verlangt ha. und jo, jetzt het sie mir en afang auguscht gäh und ich loh dä vom kv schwiz grad duurechecke. natürlich giltet dä vertrag nur bis ändi auguscht... noher gits e feschtastelligsvertrag.... mit sensationellem lohn............

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Delgado hat geschrieben:Ohni Vertrag chansches jo nidemol vor Gricht go iiklage.
Es gibt auch mündliche Verträge und die kann man auch vor Gericht anfechten!

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

John_Clark hat geschrieben: "PostFinance isch kei bank, dört bechunnt meh keini richtige kontos"... aha... genau... das het wirklich nur no mit dummheit ztue...
Naja, ufe Art het sie jo Rächt. D Post het kei Bankelizänz, isch somit eigentlich theoretisch au kei Bank. Aber dass e so e Dummheit wo nid mol ufe PostFinance-Konto ka zahlige mache das au weiss, das bezwiefle ich mol. :D

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Kawa hat geschrieben:Es gibt auch mündliche Verträge und die kann man auch vor Gericht anfechten!
Aber d Höchi vom Nicht bezahlten Lohn losst sich mündlich vor Gricht schwer bewise. Und denne gits vo Gricht schnäll mol dr Standart-0815-Branchenlohn wenn nid sogar nur dr Mindestlohn. Ob dr John mit däm au iiverstande isch, dass weiss ich nid (kenn si würklich lohn nid, vielicht würd er sogar vorwärts mache :p .

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Delgado hat geschrieben:Aber d Höchi vom Nicht bezahlten Lohn losst sich mündlich vor Gricht schwer bewise. Und denne gits vo Gricht schnäll mol dr Standart-0815-Branchenlohn wenn nid sogar nur dr Mindestlohn. Ob dr John mit däm au iiverstande isch, dass weiss ich nid (kenn si würklich lohn nid, vielicht würd er sogar vorwärts mache :p .
Sage mer so, meh cha sehr wohl nochwiese, dass ich dört gschafft ha anhand vo korrespondänz und mitarbeitergspröch, au kundegspröch. also, do mach mer kei sorge drum.

und solang sie nid wieder uf em pc jedi word-datei einzeln goht go ufmache und mi name (bzw. dä vom exmitarbeiter) go lösche, will sie angscht het wäge agriff vo häcker.... solang isch mi name au überall im pc zfinde...

und das mit em name lösche und jedi word-datei manuel go durchsueche und exmitarbeitername go lösche, das het si wirklich gmacht!!!!!

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

John_Clark hat geschrieben:Sage mer so, meh cha sehr wohl nochwiese, dass ich dört gschafft ha anhand vo korrespondänz und mitarbeitergspröch, au kundegspröch. also, do mach mer kei sorge drum.

und solang sie nid wieder uf em pc jedi word-datei einzeln goht go ufmache und mi name (bzw. dä vom exmitarbeiter) go lösche, will sie angscht het wäge agriff vo häcker.... solang isch mi name au überall im pc zfinde...

und das mit em name lösche und jedi word-datei manuel go durchsueche und exmitarbeitername go lösche, das het si wirklich gmacht!!!!!
sorry, aber mit diesem geschäft ist dev. etwas nicht in ordnung............hört sich alles so komisch an und was soll das bringen die namen eines ex. mitarbeiters aus allen dokumenten zu löschen oder zu ändern?

leidet diese an verfolgungswahn oder was
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

AVATAR hat geschrieben:sorry, aber mit diesem geschäft ist dev. etwas nicht in ordnung............hört sich alles so komisch an und was soll das bringen die namen eines ex. mitarbeiters aus allen dokumenten zu löschen oder zu ändern?

leidet diese an verfolgungswahn oder was
weisst du, das war so. sie hat einen brief eines ex-personalberaters geöffnet. und da war irgend ein email-feld... und joa... da hat sie gemeint, dass der andere exmitarbeiter nun zuhause an seinem pc sitzt und versucht unseren geschäfts-pc zu hacken......

daraufhin hat sie eben die word-datei-aktion durchgezogen. die suchfunktion hat sie zudem auch nicht gekannt. die hat wirklich jede datei im pc aufgemacht... namen gesucht... löschen...

nun haben wir tonnenweise namenlose dokumente rumliegen auf der HD...

ABER... das passwort für die mailbox hat sie 2 jahre nicht gewechselt...

nid ganz bache... :D

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Delgado hat geschrieben:Aber d Höchi vom Nicht bezahlten Lohn losst sich mündlich vor Gricht schwer bewise. Und denne gits vo Gricht schnäll mol dr Standart-0815-Branchenlohn wenn nid sogar nur dr Mindestlohn. Ob dr John mit däm au iiverstande isch, dass weiss ich nid (kenn si würklich lohn nid, vielicht würd er sogar vorwärts mache :p .
Ist eher genau umgekehrt, die Gerichte tendieren in den Fällen dazu den Arbeitnehmern zu glauben ! Es ist schliesslich die Pflicht des Arbeitgebers den Vertrag auszustellen.
Ausserdem ist das verschlampen des Vertrags bei einem mündlich abgemachten hohen Lohn viel wahrscheinlicher als bei einem viel zu niedrigen ....

Lemieux
Benutzer

Beitrag von Lemieux »

Kawa hat geschrieben:Ist eher genau umgekehrt, die Gerichte tendieren in den Fällen dazu den Arbeitnehmern zu glauben ! Es ist schliesslich die Pflicht des Arbeitgebers den Vertrag auszustellen.
Ausserdem ist das verschlampen des Vertrags bei einem mündlich abgemachten hohen Lohn viel wahrscheinlicher als bei einem viel zu niedrigen ....
Es gibt keine Pflicht zur Ausstellung eines schriftlichen Arbeitsvertrages. Nur der Lehrvertrag ist zwingend schriftlich. Dass die Schriftlichkeit jedoch Sinn macht, brauchen wir nicht zu diskutieren...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Kawa hat geschrieben:Ist eher genau umgekehrt, die Gerichte tendieren in den Fällen dazu den Arbeitnehmern zu glauben ! Es ist schliesslich die Pflicht des Arbeitgebers den Vertrag auszustellen.
So is es

Lemieux: Sie wollte ihn mir auch nicht ausstellen mitte Juli. Sie fragte mich, ob ich ihr nicht vertrauen würde. Und joa, hab ich halt ehrlich gesagt, dass vertrauen sich verdient werden muss, das verschenkt man nicht. Joa.. hat sie nicht so gern gehabt.. aber eben.. ich will das schriftlich.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Lemieux hat geschrieben:Es gibt keine Pflicht zur Ausstellung eines schriftlichen Arbeitsvertrages. Nur der Lehrvertrag ist zwingend schriftlich. Dass die Schriftlichkeit jedoch Sinn macht, brauchen wir nicht zu diskutieren...
Hast wieder mal Recht, aber natürlich nur rein juristisch gesehen :)
Bleibe aber trotzdem bei meiner Aussage, das Arbeitsgericht wird in dem Fall dem Arbeitnehmer tendenziell mehr Glauben schenken.
Der Arbeitgeber hätte sich ja ganz einfach vor zu hohen Forderungen schützen können, nähmlich mit einem schriftlichen Vertrag wie es 99.9999% tun.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

John_Clark hat geschrieben:Lemieux: Sie wollte ihn mir auch nicht ausstellen mitte Juli. Sie fragte mich, ob ich ihr nicht vertrauen würde. Und joa, hab ich halt ehrlich gesagt, dass vertrauen sich verdient werden muss, das verschenkt man nicht. Joa.. hat sie nicht so gern gehabt.. aber eben.. ich will das schriftlich.
Nid ganz bache die Alti :mad:

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Kawa hat geschrieben:Nid ganz bache die Alti :mad:
jo, das isch si.

eigentlich sött i sofort us dere bude usselaufe. nur.. i ha kei bock uf arbeitslos zsi und wieder in e loch gheie und am 6i am morge im forum umesitze...

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

John_Clark hat geschrieben:eigentlich sött i sofort us dere bude usselaufe. nur.. i ha kei bock uf arbeitslos zsi und wieder in e loch gheie und am 6i am morge im forum umesitze...
Tja, dann gibts eigentlich nur eins, sofort und intensiv eine neue Stelle suchen und solange auf die Zähne beissen .....

Antworten