Damals-Thread
Früher spielte man entweder in der Nationalliga A oder B und konnte international entweder als Meister im Meistercup, als Cupsieger im Cupsiegercup oder im UEFA-Cup antreten....
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
[quote="Falcão"]...friener hets no richtigi Kassehiisli gäh]
...friehener hesch noh Furunkel und blaui Mööse drvoträit vom pauseloose Sitze uf dr Gegetribüni.
Friehner het noh ain näbe dir gsait: FÜÜRE!
...friehener hesch noh Furunkel und blaui Mööse drvoträit vom pauseloose Sitze uf dr Gegetribüni.
Friehner het noh ain näbe dir gsait: FÜÜRE!

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Dooo, jä hey doooo! Dä armi Siech!Falcão hat geschrieben:Genscher: Wurscht und Brot Schinggebrot![]()

Hesch Depeche-Tix?

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
aber zerscht in d'Siffstadiongnille bis äntwäder kaini glaine Schnäpsli mehr gäh het oder s'Congeli-Personal uns frindlig aber bestimmt uffgforderet hett, mr selle jetz ändlig goh (nach öbbe em 12. Mol)MondayMorningQB hat geschrieben:früher bist du nach dem spiel in bruune und hast gewartet, bis mecce tanner auftacht...
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
Friehner hän sie mi gfroogt Studänt: Nai, achso Kind koschtet 5 Stai und dert bini scho e weeneli älter gsi als das ich füre Schnägg hät dörfte inneiTom73 hat geschrieben:friener bini mit em Schüeleruswiis no für 8 Stutz ane Match !!

Ach jo friehner hämmer gfunde wieso mache die Fotigrafe jetzt e Gschiss um die Ballebuebe, bis mr gmerggt hän s goht gar nid um d Ballebuebe sondern ume n Abedi wo zmittst in de Ballebuebe gstande isch und mir zerscht au für eine ghalte hän....

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Und dr gliichi Schieleruswiis hän mer für die ganzi Gruppe bruucht, eine het zahlt, denn näbe em Wurschtstand dr Uswiis wieder dur dr Haag usegäh und so witer...und nach em Match bisch in d'Stadt und hesch der vo allne miesse aghöre dass nidganzbache bisch dass de an d'FCB Mätsch gosch und dass sie jo eh numme wieder verlore hänn...ah wie sich d'Zite ändere ! 

SUPPORT BACTERIA. THEY'RE THE ONLY CULTURE SOME PEOPLE HAVE
Friehner hämmer in dr Schuel füre FCB gsammlet, mit Blächbüchse, eme schwarzwiss ussdruggte Logo.... Die einzigi Spänd wos gä hett gseht me unte
Irgend sone Duubel hette Scher uss em Bastleruum gno und driigleit.... Ich ha jetzt e Scher dähäi wo eigentlich sträng gno em FCB ghört

sie hett gleb no irgendwiä ei match gmacht im neue Joggeli und hett sich denn zrugg zoge, aber diä hett irgendwiä friehner eifach derzue gehört!!El Capullo hat geschrieben:isch s'Biermutti vor dr Eröffnig vom neye Joggeli gschtorbe? uff dr Schütze hani se no so e baar Mol gseh und denn plötzlig nümmi.. (höchi Toilette vis-à-vis vom Totomat)
- riverorange
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer