D-Balkon: Kompensation nur gegen Registrierung

Diskussionen rund um den FCB.
el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

teutone hat geschrieben:hehehe sie habens jetzt geändert:

Gästesektor-Tickets können nur am Ticketschalter im Fanshop St. Jakob-Park und nur gegen Hinterlegung der Personaldaten sowie der Aufnahme eines Passfotos und auch dessen Hinterlegung beim FCB, bezogen werden.
Mein Compi hat den Update nicht gecheckt... :confused:
Copyrights @ el presidente!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

tanner hat geschrieben:der mythos mk, eifach so, will es dir der wärt wäre ????? :o

Ein Mythos kann Bilder und historische Momente aufgreifen, um sie zu einer mehr oder weniger verzerrten Erzählung zu verdichten. In diesem Sinne ist ein Mythos ein Identifikationsangebot für eine individuelle Daseinsdeutung und kann sogar zur kollektiven Weltanschauung werden.

Außerdem wird der Begriff Mythos heute umgangssprachlich auch mit Lüge oder Unwahrheit gleichgesetzt.

die zeiten, in denem ich mich mit der mk voll und ganz identifizieren konnte, sind längst vorbei. die auswärtsspiele im letzi und wankdorf der vergangenen rückrunde haben mir dann den rest gegeben. was am 13. passierte, war zwar absehbar und irgendwie auch logisch, trotzdem ist passiert was passiert ist! ich sage in keinem falle, dass die gezogenen konsequenzen auch nur im ansatz gut durchdacht sind, noch das der gewählte weg zur findung dieser konsequenz ok war.
wieso ich jetzt ein heuchler sein soll, weiss ich beim besten willen nicht.
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

onyx
Benutzer

Beitrag von onyx »

Bender hat geschrieben:Und was für substanziell irrelevante Einträge andere...

:rolleyes:
dä isch aber au nid grad dr hammer...

jänu ich will kei stritt. mi dunggt, dass eifach e biz vill uf grosse max gmacht wird. regischtriere findi au nid toll, aber es isch au nid soooooooone zuemuetig.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

onyx hat geschrieben:dä isch aber au nid grad dr hammer...

jänu ich will kei schritt. mi dunggt, dass eifach e biz vill uf grosse max gmacht wird. regischtriere findi au nid toll, aber es isch au nid soooooooone zuemuetig.
Kleini Froog:

Was isch das genau uff Dim Avatar? Pyro und Fahne?

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

mimpfeli hat geschrieben:Kleini Froog:

Was isch das genau uff Dim Avatar? Pyro und Fahne?
muaha isch mer ersch etz ufgfalle.. zuu geil *gg*
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

onyx
Benutzer

Beitrag von onyx »

dasto hat geschrieben:muaha isch mer ersch etz ufgfalle.. zuu geil *gg*
mues me sich wäge de usschrittige oder wäge pyro/fahne regischtiere??

Seemann
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Seemann »

zweiteres....
Ahoi!

Wo ist Dein Schuh?

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

onyx hat geschrieben:mues me sich wäge de usschrittige oder wäge pyro/fahne regischtiere??
Du hesch aber scho dr ganz Massnahmekatalog mitbekoh, oder....

Wenn nitt, empfiehl ich Dir dringendscht das nochez'hole bevor do inne umerüsslisch....

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

onyx hat geschrieben:mues me sich wäge de usschrittige oder wäge pyro/fahne regischtiere??
was isch nüm möglich wenn mer dmassnahme akzeptiert?

el presidente
Erfahrener Benutzer

Denn zünd am näggschte Match e Pyro in dr MK und chum aschliessend zu uns an d'Birs go grilliere!

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

el presidente hat geschrieben:Denn zünd am näggschte Match e Pyro in dr MK und chum aschliessend zu uns an d'Birs go grilliere!
ich find fürs nächst mal müest offiziel en rettigsschwimmer organisiert werde wod bäll holt :D

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

el presidente hat geschrieben:Denn zünd am näggschte Match e Pyro in dr MK und chum aschliessend zu uns an d'Birs go grilliere!
Oder schwängg e nitt-registrierti, nitt bewilligti und politisch inkorrekti Fahne....

onyx
Benutzer

Beitrag von onyx »

tut mir leid, aber eueri argumentation isch nid ganz logisch. wäge de fahne mues me sich nid registriere. dass me fahne au mues regischtiere isch allerdings au nid logisch.

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

onyx hat geschrieben:tut mir leid, aber eueri argumentation isch nid ganz logisch. wäge de fahne mues me sich nid registriere. dass me fahne au mues regischtiere isch allerdings au nid logisch.
Das soll einer noch verstehen. :confused:
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

onyx hat geschrieben:tut mir leid, aber eueri argumentation isch nid ganz logisch. wäge de fahne mues me sich nid registriere. dass me fahne au mues regischtiere isch allerdings au nid logisch.
Eh häh?!?

ich probier emol z'antworte:

Was isch mit em Verbot vo grössere Menge Papier (choreos)? Was isch mit em Verbot vo Transparent und Spruchbänder? Was isch mit em Rucksack wo me nümm darf mitnäh? Und das alles nur im D......hett sicher alles nur mit dene 50 Nasene z'tue wo am 13.05. uff's Fäld gsegglet sinn.

BTW: E gwüsse Herr vom FCB hett zuegäh dass dä Massnahmekatalog ESO scho länger in dr Schublade gläge isch....

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

es wird ja nicht nur wegen der personenregistration boykotiert, sondern auch wegen dem fahnenpass..

zudem sind die ausschreitung wohl nur der auslöser der massnahmen, gründe aber andere (warum sonst kommt BU mit verbot von spruchbändern etc.)

onyx
Benutzer

Beitrag von onyx »

örjan berg hat geschrieben:Das soll einer noch verstehen. :confused:
nid? anyway ich gang jetz go ässe und denn go bade :p mir könne jo morn witer diskutiere...

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

mimpfeli hat geschrieben:Eh häh?!?
örjan berg hat geschrieben:Das soll einer noch verstehen. :confused:
de user onyx ist der festen überzeugen das nur wegen dem platzsturm alle massnahmen kamen und das alle nur wegen der id-pflicht böse sind auf den fcb.. pyro und fahnen sind in seinen/ihren augen überhaupt kein problem für den fcb...

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

onyx hat geschrieben:nid? anyway ich gang jetz go ässe und denn go bade :p mir könne jo morn witer diskutiere...
Du weisst aber, dass man mit vollem Magen nicht baden gehen soll. ;)
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

onyx
Benutzer

Beitrag von onyx »

[quote="örjan berg"]Du weisst aber, dass man mit vollem Magen nicht baden gehen soll. ]

danke für die fürsorge ;)

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

zünde isch au vorhär scho vrbotte gsi......aber wenn eh keini konsequänze z'befürchte sinn..........!

y find, es wird z'vill wind gmacht! wär konstruktiv vrsuecht öbbis z'ändere, ok. wär halt numme polteret muess konsequänt sy, und s'mittels boykott probiere z'erzwinge....
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

dasto hat geschrieben:ich find fürs nächst mal müest offiziel en rettigsschwimmer organisiert werde wod bäll holt :D
ig wär rettigsschwümmer mit ausweis.............. :D
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

AVATAR hat geschrieben:ig wär rettigsschwümmer mit ausweis.............. :D
di hete mer letscht samstig chöne bruche :D

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

AVATAR hat geschrieben:ig wär rettigsschwümmer mit ausweis.............. :D
und denoch müesst me sich im rhy go chemisch reinige lo :eek: :D
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

baskick
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baskick »

baslerstab hat geschrieben: die zeiten, in denem ich mich mit der mk voll und ganz identifizieren konnte, sind längst vorbei. die auswärtsspiele im letzi und wankdorf der vergangenen rückrunde haben mir dann den rest gegeben.
was waren denn das für zeiten, als du dich "voll und ganz" mit der mk identifizieren konntest? oder ists eine altersfrage? (will nicht streiten, nur fragen und dann, je nach antwort, ein bisschen provozieren...)

el presidente
Erfahrener Benutzer

baslerstab hat geschrieben:zünde isch au vorhär scho vrbotte gsi......aber wenn eh keini konsequänze z'befürchte sinn..........!

y find, es wird z'vill wind gmacht! wär konstruktiv vrsuecht öbbis z'ändere, ok. wär halt numme polteret muess konsequänt sy, und s'mittels boykott probiere z'erzwinge....
Mache mer jo, aber wie scho gseit, vili wie ych warte bis zum 31.12.06! Wenn sich den nüt gänderet het, wärde vili ihri Karte nüm verlängere. Es scheiss isch eifach dass die 4 räschtliche MK-Geischterspil d'Boykottsituation verfälsche. D'Wohrheit wird erscht im ersche Spil nach de Strofe sichtbar, solang wimer leider warte!

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

http://fcbforum.joggeli.ch/showpost.php ... tcount=213

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

Terpentin
Neuer Benutzer

Beitrag von Terpentin »

Schugger hat geschrieben:Nai, mimpfeli, jetzt überleg doch mol: Dir wänt doch öbbis vom FCB. Also mient Ihr au Aaschtand bewahrä. Wenn Du Di vo öbberem agfiggt fühlsch, bisch Du denn no bereit, z diskutierä? Bisch Du bereit, mit öbberem z redä, wo Di als A***** betitlet? Ich bi mir sicher, dass au FCB-Exponäntä do innä läsä! Das wänd Ihr jo, dass sie Euri Mainig läsä! Aber sie läsä nit nur Euri Mainig, wo vieli do innä sehr guet und aschtändig zum Ussdrugg bringä, sie läsä au die Schimpfwörter, und die tragä ganz sicher nit zum gegäsitigä Verschtändnis bi! Ihr Rädelsfiehrer do innä söttet ä Bizz mehr uff sötigi Sachä achtä! Und chömmet jetzt nit mit "die sin au bös zu mir!". Dängget dra: Im Momänt sin sie am lengerä Hebel!
hehehehe schugger e frog gosch du privat ins joggeli go match luege bzw. hesch e JK und wenn jo in wellem sektor bisch deheim???

Also ich ha nit s'gfühl, dass dr Fc Basel längerfristig am längere hebel isch..sie bruche d'fans meh wie d'fans dr Fc Basel....worum das isch scho usführlich diskutiert worde in däm forum!!

Nach minere persönliche meinig isch dr fc Basel mit dr jetzige operative Fiihrig wie ne fründin wo zur Schlampe mutiert isch und die ficksch jo au nüm usser hesch kei stolz. Also alli wo jetzt im D hocke und sich nit registriere loh wänn aber sich billets für e andere Sektor pfiffe sind us minere sicht eifach inkonsequenti hoschis.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

do sie das im fcb vorstand und sekretariat nid chönne ussenanderhalte
händs si dänngt mi macht grad alles unter ei huet, und somit muesch au
dini pyrofackle zerscht go ne pass mache loh, und denn dörfsch si iine näh :D

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

onyx hat geschrieben:dä isch aber au nid grad dr hammer...

jänu ich will kei stritt. mi dunggt, dass eifach e biz vill uf grosse max gmacht wird. regischtriere findi au nid toll, aber es isch au nid soooooooone zuemuetig.
Denn loh du dich doch lo regischtriere, hett jo niemmer öppis drgäge.

De Staat hett mi Bild, vo vorne, vo hinte, vo beidne Sytte. I bi vermässe, längs und i de Breiti, är hett alli mini pers. Date, mini Adrässe, weiss wär mini Eltere sinn, hett mini Finger- und Handabdrück, kennt und hett Fotos vo mine Tätowierige, hett mi DNS, er hett und weiss alles.

Loh mi aber jetzt trotzdäm nid regischtriere, pffft, wüsst nid für was.

Auswärts hui, daheim pfui (und das seit 20 Jahren...)
CR7 Fanboy

Antworten