Nachem Abpfiff het sich d Mannschaft bi dr (leere) MK bedankt... im Gedanke an die treuschte Fans im Stadion!
BIG UP FCB
Ganz geili, merci

diese Mannschaft hat Karakter und gefällt mir ! Was mir nicht gefiel, wie alleeinspielen hat geschrieben:Soebe gseh uf teleclub!!!
Nachem Abpfiff het sich d Mannschaft bi dr (leere) MK bedankt... im Gedanke an die treuschte Fans im Stadion!
BIG UP FCB
Ganz geili, merciund mir sin nid elei!!!
sergipe hat geschrieben:Die treuste sind in allne Sektore.
Athenry hat geschrieben:unnötig, du weisst was er meint...
Querdängger hat geschrieben:diese Mannschaft hat Karakter und gefällt mir ! Was mir nicht gefiel, wie alle
möglichen Einblicke ins Stadion abgedeckt wurde ! Absoluter SFV Kindergarten !
YNWAeinspielen hat geschrieben:Soebe gseh uf teleclub!!!
BIG UP FCB
Ganz geili, merciund mir sin nid elei!!!
Wie kamst du ins Stadion?bierkurve_sh hat geschrieben:zerscht hend sie d'welle bim B gmacht (öppe 6 spieler) und nochher no bim A (Vorstand etc), isch voll lächerlich gsi we es paar Persone vom Baselvorstand da Geisterspiel zelebriert händ... d'Schichi hät sogar zweimol en Fansong agstumme und jede Awesend hät mitübercho we Petricfan sie isch *brrr*![]()
ich war bis 8 uhr da, bis dann kam niemand..Fenta hat geschrieben:Super hätte ich es gefunden, wenn sie nach dem Match zum grillieren gekommen wären...
Da ich auch nicht da war, weiss ich nicht, ob dies vielleicht doch geschehen ist. Wenn dem so wäre, einfach nur Hut ab.
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
was het sie agstumme?bierkurve_sh hat geschrieben:zerscht hend sie d'welle bim B gmacht (öppe 6 spieler) und nochher no bim A (Vorstand etc), isch voll lächerlich gsi we es paar Persone vom Baselvorstand da Geisterspiel zelebriert händ... d'Schischi hät sogar zweimol en Fansong agstumme und jede Awesend hät mitübercho we Petricfan sie isch *brrr*![]()