jetzt foht das scho wiider aa

Diskussionen rund um den FCB.
the kaiser.
Erfahrener Benutzer

jetzt foht das scho wiider aa

Beitrag von the kaiser. »

berner nid in dr schtartelf
dr neui 4 p's repräsentant burgmeier schyynt sich e schtammplatz z' holr im lm uff koschte vom chipperfield.

dr trainer schtellt wiider syni lieblingsschpiiler uff, wie ner grad luscht het. goht das so wyyter söll er verreise.

sinn vo däm fred: die letscht saison wird als usrutscher abgschtämplet, mittelmässigi schpiiler hüüfe sich immer wie mehr, und bim gross sin nid nur annähernd so öbbis wie ysicht oder fehlerygeschtändnis vorhande. söll er sich in d' buli vrziehm ha gnueg vo däm schture getue.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

SHELLibaum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SHELLibaum »

@kaiser

do isch glaubs öber mit m falsche Bei ufgstande... also, erschtens spielt dr rakitic mines Wüssens uf links, zweitens bis doch froh, dass ändlig mol diä Junge zue Iisatz Zyt kömme... isch doch scho mol was, oder ?!!

;)
Sportler sterben gesünder

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

[quote="SHELLibaum"]@kaiser

do isch glaubs öber mit m falsche Bei ufgstande... also, erschtens spielt dr rakitic mines Wüssens uf links, zweitens bis doch froh, dass ändlig mol diä Junge zue Iisatz Zyt kömme... isch doch scho mol was, oder ?!!

]

links isch dr burgmeier, vorne als harmlose schtürmer dr eduardo (siehe sportradio.ch). wie söll me in eme 4-2-3-1 mit eme inexischtänte schturm erfolg ha ?

ps: wieso go scoutre, wenn dr potentiell schpiilmacher so noch isch (nämlich bym hütige gegner)
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

wenn d' weisch wani mein :rolleyes:
so kame kei erfolg ha :mad: :mad:

falco

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

I lueg uff Teleclub, absoluts kataschtrofespil vom FCB. Wenn do nit no 3-4 absoluti Kracher kömme kasch nur no Bäte dass mer nit abschtiige! :(

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

the kaiser. hat geschrieben:berner nid in dr schtartelf
dr neui 4 p's repräsentant burgmeier schyynt sich e schtammplatz z' holr im lm uff koschte vom chipperfield.

dr trainer schtellt wiider syni lieblingsschpiiler uff, wie ner grad luscht het. goht das so wyyter söll er verreise.

sinn vo däm fred: die letscht saison wird als usrutscher abgschtämplet, mittelmässigi schpiiler hüüfe sich immer wie mehr, und bim gross sin nid nur annähernd so öbbis wie ysicht oder fehlerygeschtändnis vorhande. söll er sich in d' buli vrziehm ha gnueg vo däm schture getue.
absolut richtigi Entscheidig.

1. het dr Chippi sälber gseit, dass er e klini Pause muess ha, er sig völlig usbrennt nach däre WM

2. wüsse mr immer noni ob dr Chippi verreist oder bim FCB blypt. Dodurch ka dr Gross emene mögliche Chippi Ersatz Spielpraxis gä !

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Querdängger hat geschrieben:absolut richtigi Entscheidig.

1. het dr Chippi sälber gseit, dass er e klini Pause muess ha, er sig völlig usbrennt nach däre WM

2. wüsse mr immer noni ob dr Chippi verreist oder bim FCB blypt. Dodurch ka dr Gross emene mögliche Chippi Ersatz Spielpraxis gä !
dr chipperfield schpiilt, aber als lv ( ha mi viilicht unklar usdruggt). dr burgmeier isch am gross si idealtyp, dorum muess dr chipps e reie zrugg und dr berner use. es sin immer die glyyche rochade, und sie wärde unter däm trainer nie ufhöre.
zanni, burgmeier, stereo, (berner, stereo), wo säll das anefiere :rolleyes:

falco

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

Burgmeier het nid schlächt gspielt! Und der Chippy hät miesse das Goal verhindere!
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

ich motz gar nid gross, ich will nur, dass me dr burgmeier und v.a. dr eduardo usenimmt, denn mit eme schturm, wio keini gool schiesst, ka me kei erfolg ha.
irgendöbber muess doch gool schiesse, und usser em petric, wo aber au oft e chancetod isch, sehn i do momentan keine.

falco

FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

Burgmeier isch au kei Stürmer! Warum muess er denn use? Und wer söll für ihn spiele? Chippy wo bald goht und eh nüm mag!
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

FCB Forever hat geschrieben:Burgmeier isch au kei Stürmer! Warum muess er denn use? Und wer söll für ihn spiele? Chippy wo bald goht und eh nüm mag!
Mile an die Spitze und Burgmeier dahinter!
Copyrights @ el presidente!

el presidente
Erfahrener Benutzer

FCB Forever hat geschrieben:Burgmeier isch au kei Stürmer! Warum muess er denn use? Und wer söll für ihn spiele? Chippy wo bald goht und eh nüm mag!
Was willsch sage, mir hän nur 1 Stürmer in dr Mannschaft?

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

zrugg in rhombus mit em ergic rächts und eme neue links (sunscht dr kuzmanovic) und eme neue schpyylmacher. e burgmeier het nid alaage um dr chippefield nur halbwägs könne z' ersetze.
ich bi eifach dr meinig, dass me mit zanni, berner, stereo und burgmeier langsam e bitz viil vom schpiilertypus flissig und engagiert, aber ohni e funke genialität hän. mit so lüüt ka me docjh nid in d' cl (usser em stereo, wo sälsamerwyys gege italie/brasilie glyych schtargg schpyylt wie gege asl gegner).

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

el presidente hat geschrieben:Was willsch sage, mir hän nur 1 Stürmer in dr Mannschaft?
0 schtürmer

falco

el presidente
Erfahrener Benutzer

the kaiser. hat geschrieben:0 schtürmer
Naja, vielleicht leiht uns Juve Del Piero für eine Weile! :D

Ritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ritter »

@ Kaiser

Mol e Frog: Hesch du dr Burgmeier scho gseh spiele?

Will di gar nid ahgriffe odder so, aber es dunkt mi irgendwie dä sig es rots tuech für di!

:D
ähm......... tja!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

hey, stop, Kaiser....bevor du do falschi Schlüss ziehsch ;)

Dr Chippy isch zrugg versetzt worde, damit er mittem Burgi uf Links offensiver cha spiele. Derzue isch dr Petric verletzt gseh, d.h. dr Edu het als einzige Sturmspitze müesse aggiere. Dr CG het wohl dängt, dass dr Burgi irgendwenn usegoht, dr Chippiy noch vorne rutscht und dr Berner hinte ihne got. Do mir nur no ei Stürmer hän, usser no e Rentner wo ca. 15 min. cha igsetzt wärde, isch das die einzige Möglichkeit gseh.
Das wird alles wieder andescht usseh, wenn dr Boris wieder fit isch (wenn?). Denn cha dr Nakata oder dr Berner uf links hinte spiele und dr Chippy wieder uf sinere Position. Dr Ergic het e super Spiel gmacht, und rechts chönne momentan dr Ratikitc und dr Stereo abwächsle....anderi Variante gits momenten leider nit.

Aber eins isch sicher, MIR BRUCHE NO MEH SPIELER!!!!!!!! Vorallem ganz vorne.....

Also Kaisi, take it easy :)
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Ritter hat geschrieben:@ Kaiser

Mol e Frog: Hesch du dr Burgmeier scho gseh spiele?

Will di gar nid ahgriffe odder so, aber es dunkt mi irgendwie dä sig es rots tuech für di!

:D
ich ha mr dr burgmeier 2x in de ufschtyygsschpiil ynezoge, 2,3x mit aarau und gege d' kasache.
myni yschätzig isch rein subjektiv, wenn är besser wird bin ich dr erscht wos muul haltet. aber es goht nid a, dass är dr neu chipperfield ersatz wird, do ka är subschtanziell eifach nid mithalte, und die wäggsel degen/zanni, atouba/kleber/berner, gimenez/eduardo, hyakin/delgado/petric (ab in schturm) find ich eifach beängschtigent, will jedesmol e bitz subschtanz verlore goht, aber das isch em gross egal

falco

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

kaiserli wenn dä match nid gsehsch den pscht...

dr burgmeier isch eine vo dä beste spieler gsi (isch doch dä 15er gsi oder???). off def wächsel zämme mit em chippy sind rächt guet gsi, loht hoffe fürd zuekunft.

ersti halbziet isch mies gsi, zweiti ganz ok, händ besser gspielt als erwartet.
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

FCB Forever hat geschrieben:Burgmeier het nid schlächt gspielt! Und der Chippy hät miesse das Goal verhindere!
jo, gseni au so

und süsch isch mannschaftsuffstellig gar nid schlächt gsi

und agent orange: was söll die schiss bemergig vorder der chischte chamme keine fundierti kommentär abgäh

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

the kaiser. hat geschrieben:zrugg in rhombus mit em ergic rächts und eme neue links (sunscht dr kuzmanovic) und eme neue schpyylmacher. e burgmeier het nid alaage um dr chippefield nur halbwägs könne z' ersetze.
ich bi eifach dr meinig, dass me mit zanni, berner, stereo und burgmeier langsam e bitz viil vom schpiilertypus flissig und engagiert, aber ohni e funke genialität hän. mit so lüüt ka me docjh nid in d' cl (usser em stereo, wo sälsamerwyys gege italie/brasilie glyych schtargg schpyylt wie gege asl gegner).
ok wäri sicher e schönnere match worde, nur hättemer sehrwarschinlich 4:1 verlore

also was wosch, die junge verunsichere oder es unentschiede und de junge sicherheit gäh???

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Sharky hat geschrieben:Do mir nur no ei Stürmer hän, usser no e Rentner wo ca. 15 min. cha igsetzt wärde,
Top 15' vom Rentner bringen 10x mehr als 93' von dieser Flasche!

Habe mich zu unrecht korrigiert bezüglich Eduardo. Er ist und bleibt ne 0

Nein, persönlich habe ich absolut nix gegen dich.
Aber bitte wechsle den Beruf.

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

[quote="SHELLibaum"]@kaiser

]

Es lässt sich nicht nur an der Einsatzzeit ablesen, sondern am Ergebnis, sie haben YBE standgehalten, und immerhin war YB Favorit. :eek: ;)
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

FCB Forever hat geschrieben:Burgmeier het nid schlächt gspielt! Und der Chippy hät miesse das Goal verhindere!
Schon wieder ist Chipps nicht ganz unbeteiligt an einem Gegentor, ausserdem war sein Auftritt gegen Kostanay unwürdig, kläglich vergebene Torchance.

Ich hoffe einfach, dass sich die Traktande Chipperfield in der Zwischenzeit lösen lässt, in welche Richtung auch immer, denn so ist Chipps kein Leistungsträger mehr, und ehrlich gesagt hatte er das noch schlimmere Frühjahr als Delgado, wie das alle behaupten. ;)
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Aficionado hat geschrieben:Habe mich zu unrecht korrigiert bezüglich Eduardo. Er ist und bleibt ne 0.
Das kann man so nicht sagen, immerhin ist er ein verlässlicher Chancentod...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Mindl hat geschrieben:kaiserli wenn dä match nid gsehsch den pscht...

dr burgmeier isch eine vo dä beste spieler gsi (isch doch dä 15er gsi oder???). off def wächsel zämme mit em chippy sind rächt guet gsi, loht hoffe fürd zuekunft.

ersti halbziet isch mies gsi, zweiti ganz ok, händ besser gspielt als erwartet.
yess, ich ha 1x mol dr burgmeier nid gseh und scho dörf i mi nid zu wort mälde. :p me muess sich argumänt nid verdiene, und wenns dr gröschti müll isch, wo me uselosst, e liecht ungünschtigi yschtellig. wie är hütt gschpiilt het, isch nid relevant, sondern öb är über joore hinwägg die glyyche leischtige wie dr chippy ka bringe und das trau ich ihm nid zue. es goht au nid um ihn, sondern drum, dass är wie dr eduardo und dr zanni wohl immer schpiile wird, au wenn er grotteschlächt.

ich weiss, was ich in 6-7 mätsch vo ihm gseh ha, und das isch durchschnitt, durchschnitt, wo für höcheri ziel nid länge wird, usser er schteigeret sich markant.

falco

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

Scotty hat für mind. 2 gerackert an der WM. Absolut nachvollziehbar das er noch nicht 100% fit ist.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

dr sinn vo däm fred isch:

es goht nid drumm, öb zanni/burgmeier/eduardo guet oder schlächt sin, sondern drum, dass das für dr gross nid relevant z' si schyynt.

sin sie schlächt, gits irgendwelchi billige schönrederei oder usflücht, sin sie guet, wird bis in himmel ufe globt. das isch e verhaltenswyys wo mr syt joore so öbbis uff e sagg goht und wozu 1 rückrundegool führt, het me jo am letschte schpiildaag gseh: dr keita wird torschützekönig und schtoht e wyyters mool goldrichtig, während dr eduardo e wyters mol nid annähernd so öbbis wie torgfohr ka entwiggle.

falco

1974
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 1974 »

the kaiser. hat geschrieben:ich ha mr dr burgmeier 2x in de ufschtyygsschpiil ynezoge, 2,3x mit aarau und gege d' kasache.
myni yschätzig isch rein subjektiv, wenn är besser wird bin ich dr erscht wos muul haltet. aber es goht nid a, dass är dr neu chipperfield ersatz wird, do ka är subschtanziell eifach nid mithalte, und die wäggsel degen/zanni, atouba/kleber/berner, gimenez/eduardo, hyakin/delgado/petric (ab in schturm) find ich eifach beängschtigent, will jedesmol e bitz subschtanz verlore goht, aber das isch em gross egal
du hast recht.
jedes jahr verliert das team an substanz. irendwann kann man dann nicht mehr ganz vor mitspielen. schon diese saison?
momentan hab ich echt mühe mit diesem veränderten fcb. ich finde, wenn schon ein neuanfang dann auch ohne gross!
Visionär

GRANDE BASILEA
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GRANDE BASILEA »

das isch hald dr gross!!

do chasch nüt mache!

dr zanni spilt nur scheisse und was isch är
bim gross ?? dr liebling...

@the kaiser...do chasch ez eifach nüt ändere...
[CENTER]No isch nüt verlore - Zämme kämpfe und dr Titel hole![/CENTER]

Antworten