Also ich han wieder emol e lustigs Gschichtli für euch!
Am fritig bin ich heimgfahre vo Zirü nach Basel! Leider hets wieder emol vo A... bis B... Loch alles uf dr Stross gha und die liebe Lüt händ wieder emol mehr die Linki Spur für sich in Aspruch gnoh wie die Rechti. Nachdem de Lieb Maa ( nenne mir IHn emol Toni) die link Spurr immer no nid het chöne frei mache, han ich Ihn leider müesse rechts nid überhole jedoch abbiege damits mir no für d usfahrt glängt het, s beste isch dr Toni hätt au dört use müesse und durch mich hets fast klöpft will er jo so e guete autofahrer isch. Ok ich han mir nüd dänkt aber wo ich in Rückspiegel gluegt han het er sehr lustigi faxe gmacht und mir alles mögliche usteilt. Dr lockeri Coyote isch den wieter gfahre und irgendwenn hets im Coyote d sicherige putz und er isch bi dr Tankstell ane gfaher und het de Toni welle stelle. Leider isch dr Toni zwar im Auto e starke gsi aber wos den ums stelle gange isch het er angst becho und het mir zwar wieter sini böse Kühesprüch usteilt isch den aber abghaue wo ich uf ihn zue gange bin.
So jetzt sind über 3 Tag vergange und vor 30min. han ich e sehr schöns Telefon becho vom Toni natürlich us dr telefonkabine. De het mir den mitteilt, dass er dr Polizei aglüte het und wot e azeig mache!

Ich glaub de Toni isch nume stark wenn öpis um in ume isch ob Telefonkabine oder Auto
Grundsätzlich störrts mich jo nid nei würds cool finde wenn er verbi würd cho aber das wird nid dr fall sie, finds eifach chli krass das d Bulle jedem Mongo d adresse agehnt, das han ich ebe au grad abklärt das isch e so. Fast wie im Joggeli
also fals eine de Toni kennt oder emol so öpis ghört meldet euch bi mir! Ich wott de armi tropf nid eifach so loh goh loh sonder das Treffe arangiere

summerlochgschichtli vom coyote