Dark Coyote hat geschrieben:Hmm also was du chasch dini Felge nid sprütze? Wieso den das? Chan ich mir gar nid vorstelle würcklich!
Jetzt aber glich emol e frog gsehnt die den so scheisse us das so öpis wotsch mache mit dene felge? will in dr regel lohnt sich doch das gar nid vorallem für de Priis wo sie kauft hesch sunst isch den s schönermache no türrer wie d felge selber!
Also das isch so: Die Felge hän halt eifach die Klarlagg-Schäde. Wenn ich jezz das eifach si los und denn dert Wasser und Drägg etc. drachunnt, denn cha doch s Alu undedra afo oxidiere oddr nid? Das wett y eifach verhindere. Wenns nur um s ussehe wyrd go wär das kei Problem, denn wyrd y s eifach loh... Die Klarlagg-Absplitterige sin ebbe so gross wie e Fympferli nid greesser.
Ebe dä Laggierer het mir gseit, dass är das nid mit chenn schliffe und mit Klarlagg laggiere will s nid wurd hebe uf em Alu, es miess zerscht e Schicht druff, dass dä Klarlagg hebt und das choschti 300-400 Stuzz pro Felge... Y weiss jo au nid ebb dä z lang in dr Sunne gläge isch, abbr irgendwie isch jo dä Klarlagg dert druff cho, also muess es doch widdr goh...