W A Y N E !!tschanky hat geschrieben:die friseure in basel finden in toll
da kommt wieder geld in die kasse
Franco Costanzo
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
Ba + Smiley hesch vergässe...Schooffseggel hat geschrieben:naja, zanni, bärner, nakata, ergic, petric, eduardo sin letscht saison stammspiiler gsi, burgmeier isch au kai junge, wo me will ans team aanefiere, sondern schiins voll ass stammspiiler yysetze. das wäärde denn scho mol siibe spiiler. wenn me no dr rakitic und dr kuzmanovic derzue nimmt, denn isch aigentlig numme dr grippo ass wirgligge junior und dr crayton, wo wird ersetzt wäärde.
sterjovski isch nit stammspiiler gsi letscht joor, kawa scho gar nit, scotty isch nit sicher eb är blybt, usser em majstorovic isch denn nimm viil ibrig!
wenn nit no ainigi transfers kemme, denn wird das vom donnschtig me oder weniger unseri stammelf syy die saison!
-
- Erfahrener Benutzer
sin bis uff witteres verletzt, vo däm här...Querdängger hat geschrieben:Ba + Smiley hesch vergässe...
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- ***Cartman***
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
[quote="Tycoon"]Nein, dachte mir schon dass ist drauf-/reinkopiert...
oder doch nicht?.. ]
und dr CG hett ä Heiligeschyyn wo Eierkopf stoht, gäll?

und dr CG hett ä Heiligeschyyn wo Eierkopf stoht, gäll?

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
-
- Erfahrener Benutzer
haha.. wie fraue, wo im FCBForum poste no Asprüch uf guetussehendi Spieler mache könnte..Lucy in the Sky hat geschrieben:Ha!
Endlich, endlich ein (einigermassen) gutaussehender Spieler beim FCB!![]()
Hoffen wir, er hält auch torhütertechnisch was er verspricht...
ohne Küssli, aber seeeeeehr zufrieden: bienvenido!

Bi jo gspannt öber was taugt.. weiss do öpper mehr drüber?
- Lucy in the Sky
- Erfahrener Benutzer
Was heisst denn das?Pascilicious hat geschrieben:haha.. wie fraue, wo im FCBForum poste no Asprüch uf guetussehendi Spieler mache könnte..![]()
Ich gang mi FCB nid wäge de Männer go luege und d'Spieler müen in erschter Linie schutte chönne, denn einigermasse sympathisch wirke und sich (möglischt) mitem Verein identifiziere, ABER ich ha jetzt also ächt nüt drgege, wenn dr eint oder ander e Freud fürs Aug isch!
Mother Mary come to me
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child
I am a wicked child
I am a wicked child
jetzt weiss ich endlich, wieso frauenfussball so wenig zuschauer hat ...Lucy in the Sky hat geschrieben: Ich gang mi FCB nid wäge de Männer go luege und d'Spieler müen in erschter Linie schutte chönne, denn einigermasse sympathisch wirke und sich (möglischt) mitem Verein identifiziere, ABER ich ha jetzt also ächt nüt drgege, wenn dr eint oder ander e Freud fürs Aug isch!

Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
- Lucy in the Sky
- Erfahrener Benutzer
Frauefuessball luegi nid. Frog mi nid wieso, aber do fählt irgendwie s'ganze Drumherum.nogomet hat geschrieben:jetzt weiss ich endlich, wieso frauenfussball so wenig zuschauer hat ...
![]()
Mother Mary come to me
I am a wicked child
I am a wicked child
I am a wicked child
I am a wicked child
also i würd meine, drumume hän d'fraue eidütig meh..Lucy in the Sky hat geschrieben:Frauefuessball luegi nid. Frog mi nid wieso, aber do fählt irgendwie s'ganze Drumherum.
aber i luegs trotzdäm au nit. do schalt'i lieber d'ps aa und gang online go zogge, wenn'i dr klang vomene pfoschtekracher muess ha (schpiel mit em fcb) *g
titten?Rony hat geschrieben:also i würd meine, drumume hän d'fraue eidütig meh..
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
-
- Erfahrener Benutzer
Ich weiss über den neuen Mann reglich wenig, doch er schaut nach einem guten Torwart aus, der auch ab und zu einen einfachen Ball halten kann.
Als ich einen argentinischen Bekannten auf ihn angesprochen hab, hat er erstmal gelacht. Er meinte, dass es bessere als Constanzo gäbe. Fügte aber klein bei, dass er ein guter Spieler ist. Man muss erwähnen, dass mein Bekannter ein treuer Fan von Boca Juniors ist und so kaum was gutes über einen River Plate Spieler sagen kann.
Würd ich über Coltorti auch nicht, selbst wenn er gut spielen würde. Naja mal schauen was sich ergibt
Als ich einen argentinischen Bekannten auf ihn angesprochen hab, hat er erstmal gelacht. Er meinte, dass es bessere als Constanzo gäbe. Fügte aber klein bei, dass er ein guter Spieler ist. Man muss erwähnen, dass mein Bekannter ein treuer Fan von Boca Juniors ist und so kaum was gutes über einen River Plate Spieler sagen kann.
Würd ich über Coltorti auch nicht, selbst wenn er gut spielen würde. Naja mal schauen was sich ergibt
wo am ehnschte?Pusher hat geschrieben:in de USA wärs sicher emol interessant. Immerhin hän die immer viel Zueschauer...

die hen hoeggschtens vil Zueschauer, wenn dFuessballnati vo de Fraue im Final um dWM spilt - abr im Faernseh, nit im Stadion
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Är glicht irgendwie nonem Milicevic, hett die genau gliich "Boxernase".... 

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen