7vor7 Bricht ..
7vor7 Bricht ..
lut 7vor7 het basel united d'stadionordnig ahpasst .. neu dörfme keini grosse fahne meh ihne neh sowie keini rucksäck .. deswitere gäbtis jetzt e vrmummigsvrbot
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
Kei Rucksack meh, naja, das kenne mer scho vo andere Orte.soulwind hat geschrieben:lut 7vor7 het basel united d'stadionordnig ahpasst .. neu dörfme keini grosse fahne meh ihne neh sowie keini rucksäck .. deswitere gäbtis jetzt e vrmummigsvrbot
Aber keini grosse Fahne ??? Wieso sind Fahne es Problem ??? Die Frog han mer scho bin Fahnepass gstellt...

SUPPORT BACTERIA. THEY'RE THE ONLY CULTURE SOME PEOPLE HAVE
-
- Erfahrener Benutzer
aber denn bitte mit nummere, ass me sicher isch, ass me drnoo sini sache au wieder zrugggriegt! nit so wie jetz, ass me d sache zwar ka duss loo, aber eb's drnoo au no umme isch, isch denn gliggssachpanda hat geschrieben:keini Rucksäck? Guet, wenn si vor jede Sektor e Gepäckufbewahrig ane stelle ischs mer glich....

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Vielleicht haben sie die runden Tische ja bei Schischi im Solarium abgehalten?Angelo hat geschrieben:Für was braucht es einen Fahnenpass, wenn man ja sowieso keine mitnehmen darf? Langsam habe ich wirklich das Gefühl, dass manche Leute in letzter Zeit zu lange unter der Sonne gestanden sind!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Damit du SV bekommst.Angelo hat geschrieben:Für was braucht es einen Fahnenpass, wenn man ja sowieso keine mitnehmen darf? Langsam habe ich wirklich das Gefühl, dass manche Leute in letzter Zeit zu lange unter der Sonne gestanden sind!
Weil: Fahnenmissbrauch = SV. Fahne hineinnehmen = verboten. Verbotszuwiderhandlung = SV.

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Ich weiss au wieso me die klaine Fähne nid ka verbiete, will sunscht dr FCB sini nümm verkaufe ka.... (Obwohl bim EHC hän sie ganz am Schluss vo de Kunschtispiel dert au die offizielle verbote, wo me e Spiel vorhär am Fanshop ine uff dr Kunschti verkauft hett)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Unglaublich. Ist wohl ein Wettbewerb, wer die dümmsten behindersten kundenfeindlichsten und fanverachtendsten Massnahmen austüfteln kann. Der FcB führt immer noch, aber BsU holt gewaltig auf...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Und alles unterem Deckmänteli 13.05.06, obwohl ich nid weiss, was e DH/grossi Fahne/Spruchband und Papierverbot mit eme Platzsturm ztue hän.... Sie zeige grad sälber, dass es ihne effektiv ums Ussrotte vo dr Fankultur goht....dasto hat geschrieben:irgendwie bechund mer würkli immermeh sgfühl, dass si dankultur wend usrotte..
Drzue no öbis:
Erst wenn die letzte Fackel erloschen, die letzte Zaunfahne eingerollt, das letzte Lied verstummt und der letzte Fan gegangen ist, werden sie merken, dass man mit Geld nicht alles kaufen kann....
Also dass me Massnahme trifft wo meh cha dermit verhindere dass Lüt ufs Fäld renne und zum Übeltäter z'identifiziere, dass vrstand ich jo noh. Aber cha mir ernschthaft emol eine erkläre worum d'Fahne es Problem sölle si?? Oder han ich öbbis nid begriffe? 

SUPPORT BACTERIA. THEY'RE THE ONLY CULTURE SOME PEOPLE HAVE