hmmm. die Art der Natur zu sagen: "Ich liebe dich"LeyMoBai hat geschrieben:urinmat sekt
Stern Tattoo - Bedeutung?
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
yep!Rinoceronte hat geschrieben:hmmm. die Art der Natur zu sagen: "Ich liebe dich"
goldenshower.......derb derb....kaviar spiele.....hmm lecker....
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- Basel_one love
- Erfahrener Benutzer
würd kei stärn tätowiere loh..isch ächt nit sooo das wahre. vorallem wenns für die kei grösseri bedütig het. es isch so, dass in der punk/rock szene stärne sehr verbreitet sind, dorum will hützutag au jedä sone stärn, denn chli "punk si" isch jo voll cool..
frog mol so kids wo wie "superpunks" umeläufe was das söll? punk si het e politischi bedütig, und minere meinig noch muessme dass nit unbedingt seh indäm me sich stärnli tätowiert, hoor abrasiert, nietegurt träit und in läderjagge umelauft. 3/4 tel vo unsre "punks" händ kEI AHNIG vo politik und zwar würklich keini! ächt zum kotze...
aber ähm, bi glaub chli vom thema abko..
ebe, ich würds nit mache, denn gfallt dir au in 50 johr no so e stärn??

frog mol so kids wo wie "superpunks" umeläufe was das söll? punk si het e politischi bedütig, und minere meinig noch muessme dass nit unbedingt seh indäm me sich stärnli tätowiert, hoor abrasiert, nietegurt träit und in läderjagge umelauft. 3/4 tel vo unsre "punks" händ kEI AHNIG vo politik und zwar würklich keini! ächt zum kotze...
aber ähm, bi glaub chli vom thema abko..

OnE LOve - OnE GOaL
...one common bond, one voice, one pact, gaining ground that we can both stand on.
Stand tall, stand proud, side by side you and I
It`s time to let the bygones be and focus on the unity
Dein Neid ist meine Anerkennung, dein Hass mein Stolz
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
kasch dr jo au dr Kaschperli uf die Linggi und Pippi Langstrumpf uf die Rächti Arschbagge lo mache. Denn het die Alt bim Kaviarspiel no öbbis z lache....Bone hat geschrieben:Bin mir am überlegen mir einen Stern tättowieren zulassen. Nun fiel mir auf, dass viele Musiker aus der Rock / Punk Ecke irgendwi ein Sterntattoo haben oder eine Kette / Ring mit dem Sternmotiv.
Hat dies irgend eine wichtigere bedeutung?
oder kennt jemand die bedeutung wenn man sich einen Stern tättowieren lässt?
nimmt mich echt wunder......
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
dasch ZU hart..... 

Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
eifach fair blibe und kurz vor dr pause no 'GLACE!!!' durchs Schloofzimmer brülle....Platini hat geschrieben:wenn de gnueg falte hesch denn kasch au e ganzes duumekino uf dim podex mache... und in der pause kunnt denn der trailer für "die braune flut" !
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
und für Popcorn in dr Pause eifach vor Filmbeginn e Maiskolbe ifiehre....Platini hat geschrieben:und immer dra dängge... wenn s z'lut oder z'liislig isch eifach bim maa im "mond" beschwere. und s natel usschalte.
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
eh nid! e Maiskolbe macht us me 4:3 e 16:9 Widescreen.....Platini hat geschrieben:eifach bedängge dass denn je nach däm d'bildqualideet e bitzli drunter liide ka !
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
denn halt kei maiskolbe sondern die einzelne mais ein nach em andere igfiehrt...Platini hat geschrieben:aber nur in der pause... der film im duumekino verzerrts !
schienz fresh-up....au scho in choreos ghuldigt worde..Pfoschte hat geschrieben:apropos tätowierige: wer isch eigendlich hüttzutags dr bescht in der umgäbig? isch so lang her sit ich s'letschte mol gsi bi (isch no bi dem penner in sissach/gelterkinde (?) gsi).
thx

-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
- Basel_one love
- Erfahrener Benutzer
falls chli witer go willsch...mister t. in der Berner city...altstadt undePfoschte hat geschrieben:apropos tätowierige: wer isch eigendlich hüttzutags dr bescht in der umgäbig? isch so lang her sit ich s'letschte mol gsi bi (isch no bi dem penner in sissach/gelterkinde (?) gsi).
thx
OnE LOve - OnE GOaL
...one common bond, one voice, one pact, gaining ground that we can both stand on.
Stand tall, stand proud, side by side you and I
It`s time to let the bygones be and focus on the unity
Dein Neid ist meine Anerkennung, dein Hass mein Stolz
Tönt nach em Varesi....Pfoschte hat geschrieben:apropos tätowierige: wer isch eigendlich hüttzutags dr bescht in der umgäbig? isch so lang her sit ich s'letschte mol gsi bi (isch no bi dem penner in sissach/gelterkinde (?) gsi).
thx

Gally im Glaibasel, aber was immer sötsch mache isch verby goh und luege was für e Iidrugg s'Studio uff Di macht.
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
[quote="Sauhund"]wie wärs mit dem?
]
hey wo sind die forum polizischte?? wo isch dr schugger??
judestern = stern von betlehem??

hey wo sind die forum polizischte?? wo isch dr schugger??
judestern = stern von betlehem??
醜死鬼
醜死鬼
Man könnte auch sagen , Sterntattoos sind die Arschgeweihe des 3. Jahrtausends .Rinoceronte hat geschrieben:Stärn-Tattoos sin öbbe so ifallsrich wie: "Ich will e Tribal wie dä/die/das Teeniestar im Bravo uf site 23 obe links het.................... und das sin mini Kolleginne, die wänns alli au...."
Man gewöhnt sich an allem , auch am Dativ .
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
pffft. hättsch gärnStanislaw hat geschrieben:ich hör immer nur Kaviar!!? Die wahren Freunde des schlechten Geschmacks treffen sich immernoch bei Erika! (Oralapostel weiss wo, ebenfalls der Herr Baron)
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
word!Supersonic hat geschrieben:Lol da willst du dir etwas tatowieren lassen und weisst nicht mal was es bedeutet.![]()
Und wieso muss man sich eigentlich immer Zeugs tatowiere lassen, dass schon 1000e haben? Wie auch der ganze Tribal-shit.
Wenn schon, dann design dir dein eigenes Tatoo, das nur du hast.
die hüttigi jegend...tstststz...immer nur bite...sälber kreativ si!!!!! das isch jo vil besser als sone tribal - shit.....sovil luet laufe mit tribal umme...
KOTZEN!
醜死鬼
醜死鬼
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Hab mir allerdings auch schon lange überlegt mir ein FCB-Tatoo stechen zu lassen. Allerdings würde ich das auch selber kreieren (mit Basilisk und BS-Wappen). Und werde es wohl auch nicht so schnell tun.LeyMoBai hat geschrieben:word!
die hüttigi jegend...tstststz...immer nur bite...sälber kreativ si!!!!! das isch jo vil besser als sone tribal - shit.....sovil luet laufe mit tribal umme...
KOTZEN!
ZANNI RAUS
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
ändlich öber mit a super idee!!!Supersonic hat geschrieben:Hab mir allerdings auch schon lange überlegt mir ein FCB-Tatoo stechen zu lassen. Allerdings würde ich das auch selber kreieren (mit Basilisk und BS-Wappen). Und werde es wohl auch nicht so schnell tun.
auf geht'zZ.
醜死鬼
醜死鬼