Gratis an Uefa Cup Spiele statt Geld zurück!
Du bekamst noch nie Geld gutgeschrieben wenn du ein Spiel verpasst hast ....lina hat geschrieben:Ich ha no schnäll e Frog und zwar folgendi:
wie isch das, wenn meh am 13.7 in de Ferie isch, cha mer sich das Gäld jetzt guetschribe loh, oder verfallt das Ticket eifach? (ich häts ebe öbberem welle gäh, aber ich als SCHWERVERBRÄCHER (Sektor D) cha das jo jetzt nüme mache, wie isch das its greglet?
Auch du als "Schwerverbrecher" kannst dein Ticket aber sehr wohl jemandem anderen geben, geht aber nur mit ID oder Pass.
Siehe http://www.fcb.ch/
Hmmm jo isch scho klar gsi, das mer s'gäld nie retour becho hetwenn mer e Saisonspiel verpasst het, aber das isch jo nid e "regulärs" Spiel...Kawa hat geschrieben:Du bekamst noch nie Geld gutgeschrieben wenn du ein Spiel verpasst hast ....
Auch du als "Schwerverbrecher" kannst dein Ticket aber sehr wohl jemandem anderen geben, geht aber nur mit beiden ID's oder Pässen.
Siehe http://www.fcb.ch/
Smile oke den wirdi das mol aluege, aber ebe wird no warte mit hole, weiss jo ni was do no für UFLAGE chöme bis dene

Ups ich dank viel mol für d Hiewis!!! (muessi dämfall die Wuche no ins Aargau fahre und dr Pass vom cousin hole) wird jo als wie komplizierter...Kawa hat geschrieben:Aber Achtung mit abwarten, kannst dein (oder für deinen Kollegen) Gratisticket nur vom 3.- 8.7. zu bestimmten Zeiten im Fanshop SJP holen ....
PS : Und wir haben schon den 3.7.![]()
Naja au sälbst wenn är den nid chönt go, s'ticket hole mer uf jede fall, denn dä stutz schänki nid au no, nochdäm ganze theater wo die eim in zuekunft zuemuete wärde.
Muess morn eh rasch uf Gschäftstell, wird den dört grad mol froge

gosch du morn, den gang i am mittwochMarylou hat geschrieben:ich gang morn uff d'gschäftsstell, wird mini saisoncharte umschriibe (weeeeehe die wän 20 stutz vo mir, kenned ihr die chliine chinder, wo an bode ligge und schreye?) und d'uefa-tickets hole. und ich wird au e riese uffstand mache dört inne, so als warnig für die hintedra...
![]()
so nachem motto jede dag e chli ägschen

-
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
jo den blib de heiAsselerade hat geschrieben:Scheisset Uf Das Spiel!
Wenndr Euch Jetzte Registriere LÖnd Hets Kei Sinn Mehr Wenn Ihr SpÖter Drgege AhkÄmpfe!
Remember Fanpass - Vo Anfang Ah BekÄmpfe!
es stoot niene, dass me D charte holt oder sich registriere loot

wenn der do inne umehület nützt's au nüt
sisch aber halt bequem, willme cha hogge, und nüt muess mache

- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
isch kei gehühle gsi, sondern en ufruef! niemerts söll an das spiel.tanner hat geschrieben:jo den blib de hei
es stoot niene, dass me D charte holt oder sich registriere loot![]()
wenn der do inne umehület nützt's au nüt
sisch aber halt bequem, willme cha hogge, und nüt muess mache![]()
und do bim erste fanpass nonig alli drbi gsi sind, sagi nur dass mr scho verlore het, wenn mr sich fürs uefa-cup-spiel registriere lost...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
das Problem ist, dass man sich effektiv beim Bezug der UEFA-Tickets schon registrieren lassen muss, von daher:tanner hat geschrieben:jo den blib de hei
es stoot niene, dass me D charte holt oder sich registriere loot![]()
D-JK-Besitzer: zu Hause bleiben und ja nicht die Tickets beziehen!
alle anderen JK-Besitzer: Karten beziehen und gleich vernichten wie ich das machen werde (oder wer ums verrecken ans Spiel will soll dann wenigstens ruhig sein)
Nur ein Vorschlag, keine Anmache oder Befehl, aber wer das was mit dem D jetzt passiert einfach so schluckt muss sich nicht wundern wenn man danach selbst nicht mehr ernst genommen wird wenn dann was ist!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Autistöppler
- Erfahrener Benutzer
Autistöppler hat geschrieben:i weiss nid, ebb i eifach 5 Uswiise sell organisiere, d'tickets go hole, und denn am match 5 anderi persone mitneh, will diä ursprüngliche 5 wäge irgendwelche aläss nid chenne cho.
fcb.ch hat geschrieben:WICHTIGER HINWEIS ZUM STADIONEINTRITT AM SPIELTAG
Aufgrund der angepassten Eingangskontrollen muss damit gerechnet
werden, dass diese längern dauern. Wir bitten deshalb alle
Matchbesucher, sich möglichst frühzeitig, jedoch spätestens 60
Minuten vor Spielbeginn bei den Eingängen einzufinden.
Matchbesucher mit einem Eintrittsticket für den Sektor D Parkett
oder Balkon (Muttenzerkurve) möchten wir darauf hinweisen, dass der
Zutritt ausschliesslich mit der beim Kartenbezug vorgewiesenen
Identitätskarte oder Pass und dem entsprechenden Ticket möglich ist.
Kann dieser Ausweis nicht vorgewiesen werden oder stimmen die
Ausweisdaten nicht mit den auf dem Ticket aufgedruckten Angaben
überein, besteht leider kein Zutrittsrecht ins Stadion.
© by Legolas - all rights reserved
dir gibi jetzt dodruf no antwortAsselerade hat geschrieben:isch kei gehühle gsi, sondern en ufruef! niemerts söll an das spiel.
und do bim erste fanpass nonig alli drbi gsi sind, sagi nur dass mr scho verlore het, wenn mr sich fürs uefa-cup-spiel registriere lost...
ok isch guet
wird eussi D tix au nit bezieh, mach aber e chli uff blöd
mir wärde halt jetzt uns mit de 4B tix begnüege (chönne halt nümm alli goh)
und zwar nid numme im uefa cup sondern au i der maischterschaft
obi denn immer gang weis ich noni, will i lueg was dir im D so vorschlönd
(für mi persönlich isch go und ruhig si die wirkigsvollerei massnahm,
das dir im D aber nid gönd, sobald me tix imene andere sektor muess KAUFE,
verstandi)
also zu däm thema isch schluss
bimene andere de wieder

- Autistöppler
- Erfahrener Benutzer
[quote="Legolas"][/QUOTE]
läse chani sälber, aber trotzdem widerspricht genau das dem brief, wo im Juni vom FCB cho isch sowiä dä AGB's, wo bim Ziitpunkt vom Kauf vo dä JK's gültig gsi isch.....
und wenn alli das e so würde mache, wiä wänn sie denn diä ganze lüt am itritt hindere?
läse chani sälber, aber trotzdem widerspricht genau das dem brief, wo im Juni vom FCB cho isch sowiä dä AGB's, wo bim Ziitpunkt vom Kauf vo dä JK's gültig gsi isch.....
und wenn alli das e so würde mache, wiä wänn sie denn diä ganze lüt am itritt hindere?
Nur der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos....
an wär söll är die vrkaufe? dasch wyder sone spyyl, wo eh höggschten 12000 nase cho würde. und vo dene hän 11000 e JK und kömme sowieso gratis yyne.Dave hat geschrieben:holet die tix, ABGER GÖND NID AN MATCH
(sunscht verkauft dr FCB die nid abgholte tix no)
obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.
Ich ha jetzte s Ticket gholt und es isch einiges eifach gsi als ich dänkt ha:
zerscht scanne si dini ID oder dr Pass i in so e komischs Grät wo glaub nur d Foti iscannt, sicher bini nid. Aschliessend wird uf d Karte (also für s UEFA Cup Spiel) di Name und die letschte 3 Ziffere vo dr ID druffdruggt und si wiise eim druff hi, am Spiel unbedingt d ID mitznä will me sunscht nid inekunnt. Das isch eigentlich alles gsi, het grad mol 3 Minute duurt...
zerscht scanne si dini ID oder dr Pass i in so e komischs Grät wo glaub nur d Foti iscannt, sicher bini nid. Aschliessend wird uf d Karte (also für s UEFA Cup Spiel) di Name und die letschte 3 Ziffere vo dr ID druffdruggt und si wiise eim druff hi, am Spiel unbedingt d ID mitznä will me sunscht nid inekunnt. Das isch eigentlich alles gsi, het grad mol 3 Minute duurt...
-
- Erfahrener Benutzer
SCHEISS EGAL WIE LANG DAS ES GOD! I LOH MI NID REGISTRIERE!!!!!!!Eckfahne hat geschrieben:Ich ha jetzte s Ticket gholt und es isch einiges eifach gsi als ich dänkt ha:
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi