hat zufälligerweisse jemand diese stereoanlage zuhause?
falls ja währe ich froh wen mir jemand die bedienungsanleitung(nur den teil über die mp3 funktion) scannen und mailen könnte.
ha im google nüd gfunde also keini dumme sprüch;-)
Thomson life AM2180
[quote="wingman"]hat zufälligerweisse jemand diese stereoanlage zuhause?
falls ja währe ich froh wen mir jemand die bedienungsanleitung(nur den teil über die mp3 funktion) scannen und mailen könnte.
ha im google nüd gfunde also keini dumme sprüch]
Nyt fyr Unguet, abbr wenn die grad ebber däheime het, no drzue d Gebruchsawyysig ufghebt het, e Scanner het und erscht no Luscht, das alles z sueche und z scanne fyr di, denn verkleidi mi e Tag lang als Zemdil!
ha im google nüd gfunde also keini dumme sprüch]
Nyt fyr Unguet, abbr wenn die grad ebber däheime het, no drzue d Gebruchsawyysig ufghebt het, e Scanner het und erscht no Luscht, das alles z sueche und z scanne fyr di, denn verkleidi mi e Tag lang als Zemdil!
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
mit däre ussag steigerisch du d' bereitschaft, zum dä text z' scanne =)Grga Mali hat geschrieben:Nyt fyr Unguet, abbr wenn die grad ebber däheime het, no drzue d Gebruchsawyysig ufghebt het, e Scanner het und erscht no Luscht, das alles z sueche und z scanne fyr di, denn verkleidi mi e Tag lang als Zemdil!
- Huber
- Erfahrener Benutzer
wie xeht er denn us?Grga Mali hat geschrieben:Nyt fyr Unguet, abbr wenn die grad ebber däheime het, no drzue d Gebruchsawyysig ufghebt het, e Scanner het und erscht no Luscht, das alles z sueche und z scanne fyr di, denn verkleidi mi e Tag lang als Zemdil!
wäg dr alag: lüt doch mol bi thomson schweiz a. evt. chönne die dir e pdf-file schicke.
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
- Huber
- Erfahrener Benutzer
ah jo stimmt.. hani ganz vrdrängt.Grga Mali hat geschrieben:Wär dr Zemdil? Du hesch en jo im Tis au emol gseh.
Glai, untersezzt, Brylle, so e Beamte halt..
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln: