das wär jo no viel schlimmer.... e 25 jöhrige, wo sich eso benimmt???XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:är isch glaub 25.

sicher die ghoere eifach weg vom Banhof die Suprise VerkaeuferRusse hat geschrieben:..doch die surprise verkäufer sin scho hart provokant....und die wo am bahnhof mit bäse und abfallsack ummelaufe au....die luege immer so arrogant...die meine si sin öbbis bessers, nur well si e bäse hän......eines tages...eines tages...do wird au ich e bäse ha.....und denn bi ich dr könig vom bahnhof....
OHHHHHHHHHHHH! Du geile Siech. Boa bisch du toll. Wenni gross bi will i au mol so wärde wie du.Lanz hat geschrieben:Nei immer so Zecke und Obdachlosi sind doert, und Surprise Verkaeufer mir haend im grad sini Surprise hetfli ewaeg gno und in Abfall keit.![]()
genau!! die sauhünd!! die sin no schlimmer als d baslerstab und 20 minute verteiler....wie si voll cool dört in dr kälti ummestöhn, rauche und meine si sin kings....während ich arme siech in mi warms büro muess....kei wunder fühl mi provoziert vo däne dottle!! all die schrifte uff e huffe und verbrenne...das het schomol iidruck gmacht!!Lanz hat geschrieben:sicher die ghoere eifach weg vom Banhof die Suprise Verkaeufer![]()
Danke fuer Kompliment dae isch selber tschuld gsiRinoceronte hat geschrieben:OHHHHHHHHHHHH! Du geile Siech. Boa bisch du toll. Wenni gross bi will i au mol so wärde wie du.
Em Surprise Verkäufer sini Heftli go mugge. Huiiiii! Du mega Stächer. Eim wos richtig vrschisse goht, go si kümmerlige Läbensunterhalt go wägnäh. Boah! Du bisch ächt mi Held!!!
Und den traut dä sich no, dir go Scheiss Fascho sage! Was meint dä eigentlig. Do würd gläb jede durekeie.
Pha! Frühener hätte si so Lüt wie di nochem Krieg no in Nürnbärg vor Gricht gstellt. Obwohl..... Du hätsch wohl eher grad ufgäh wo dr erscht Russ ko isch. S richtig feigi Sau halt.
Hoffe mr emol das mr nie usefinde wär de bisch....
isch au viel z tuer 5,-stutz fuer eso e Schund alles PennerRusse hat geschrieben:genau!! die sauhünd!! die sin no schlimmer als d baslerstab und 20 minute verteiler....wie si voll cool dört in dr kälti ummestöhn, rauche und meine si sin kings....während ich arme siech in mi warms büro muess....kei wunder fühl mi provoziert vo däne dottle!! all die schrifte uff e huffe und verbrenne...das het schomol iidruck gmacht!!
Nein bin echt es war wirklich so gestern abend ist kein witz.Nosti kennt mich grussSeemann hat geschrieben:ich bin mir der tatsache bewusst, dass die welt und vor allem die menschheit am verblöden ist. habe mich auch damit abgefunden. trotzdem fände ich es äusserst bedänklich, wenn dieser Lanz kein Fake wäre.